Kuvaile rintaliivejäsi. Kerro kuppikokosi ja ikäsi
Kerrotaan tähän millaisia liivejä palstalaiset käyttävät
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä pitsiset tumman punaiset liivit. Kokoa 75C ja ikää minulla 26 vuotta
Ihanan seksikkäät liivit sinulla onko pikkarit samaa settiä ?
Kevyesti topatut t-paita liivit arkena. Vapaalla urheiluliivit. Mustaa suosin väreissä. Koko 75D.
N34
Mustat D-mitotuksen jotkut halpisurheiluliivit kun en jaksa kotona pukeutua vklop. joten nämä + miehen t-paita on ainoana kotiasuna.
75 H kuppikoollisissa liiveissä, 34v
Vierailija kirjoitti:
Mustat D-mitotuksen jotkut halpisurheiluliivit kun en jaksa kotona pukeutua vklop. joten nämä + miehen t-paita on ainoana kotiasuna.
Kulkisipa munkin vaimo täällä ilman pikkareita pelkässä t-paidassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulkisipa munkin vaimo täällä ilman pikkareita pelkässä t-paidassa!
Täälläkin mies kyllä arvostaa ja usein kertoo sen tai silittelee tai hellästi kourii ohimennen :)
Mutta kaikille ei yhtä luontevaa ja meillä ainakin hyvä kun naapuriin on pitkä matka ja piha suojainen niin ei pidä jännittää, että vilauttelisi vahingossa ulkopuolisille.
Mustat seksikkäät liivit pitsiolkaimilla. 75 F. Rinnanympärys 111cm. Ikä 44.
Valkoiset ohut kaarituelliset pitsiliivit 95b. Sporttiliivit sitten metsähommissa.
M 63v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suuret, pyöreät ja pulleat rinnat, joissa nännit töröttävät kirsikan kokoisina. Tänään pidän taas liivittömän päivän. Jospa miesystävä pääsisi käymään?! Tekisi vähän mielikin...
Mitä miehelle olisi tarjolla ?
Haaveilevaa toista miestä. Kirsikan kokoiset nännit paljastivat.
Mulla on vaan tylsiä mustia t-paitaliivejä. Koko 75C tai 70D, riippuu vähän liivien merkistä. Olen 37 v.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan tylsiä mustia t-paitaliivejä. Koko 75C tai 70D, riippuu vähän liivien merkistä. Olen 37 v.
Nautitko erityisesti kun rintojasi hyvillään ?
Kotona ja vapaalla ei mitään. Juhlissa mustat puolikkuppi push upit. Nostavat nätisti nännit puseroa vasten.
N38
Kirkkaan punaiset, aika tukevat, vähän pitsiä reunoissa. Koko on 100E, ikää 43 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Kirkkaan punaiset, aika tukevat, vähän pitsiä reunoissa. Koko on 100E, ikää 43 vuotta
Hyvä väri ja pitsit myös, onko pikkarit samaa settiä ?
Mustat, pitsiset, vähän läpikuultavat. Ei toppauksia. Nännit näkyy läpi ja nöpöttää tiukan paidan alla. Pikkarit on stringit samaa sarjaa. 75G.
N47
Vierailija kirjoitti:
Mustat, pitsiset, vähän läpikuultavat. Ei toppauksia. Nännit näkyy läpi ja nöpöttää tiukan paidan alla. Pikkarit on stringit samaa sarjaa. 75G.
N47
Seksikäät on alusasu voin kuvitella että rinnat kun ovat terhakat ja ryhdikkäät !
M.
Vierailija kirjoitti:
Mustat seksikkäät liivit pitsiolkaimilla. 75 F. Rinnanympärys 111cm. Ikä 44.
Vaimon kaveri oli meillä. Istuttiin kahvipöydässä. Hän istui vastapäätä. Päällä oli punainen melko avokauluksinen paita. Paita paljasti toisen olkaimen. Se oli musta leveä ja pitsinen. Kun hän kumartui eteenpäin, näkyi ihana tissivako ja mustat pitsiliivit. On jäänyt mieleen vaikka tuosta on vuosia aikaa. Myöhemmin on tullut tarkistettua liivien koko, 70F.
Olen 42v ja liivit 75E, hiemat suuremmat pitäisi hankkia, koska tursuaa
Olen 35v, Freyan T-paitaliivit 65I. Pitäisi myös investoida kokoa suurempiin kun ei meinaa mahtua näihinkään.
Kauniin sävyiset