Mummojen kanssa
Mummoja on kiva panna vaikka aamusta iltaan ovat rentoja ja kivoja eivät tule raskaaksi eikä ole kiire mihinkään vähän öljyä mukaan kivaa on ukko yli 65v.
Kommentit (24)
Olen pannut useammin +65v muorin kanssa. Tälläkin hetkellä yksi 67v lämmiteltävänä whatsapissa ja homma on jo siinä vaiheessa, että lähettelee pyytämättä alastonkuvia, eli vielä parisen viikkoa ja alkaa olla valmis oikeisiin panohommiin. Nuo vanhemmat muorit haluaa seksiä, mutta ovat sitä ikäluokka, että eivät kehtaa ihan samaten alkaa puuhiin.
Terveisin, 40v mies.
Mummoseksi on kaunista ja suositeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mummoseksi on kaunista ja suositeltavaa.
Kyllä, jos on itse saman ikäinen kuin mummokin. Kyllä pappa tietää .
Olen pannut mummoja. Toinen oli 39, ja nuorempi 36.
M50
Olin 33 - 35 vuotias kun tilanne lämpeni, niin että naitiin koulukaverin äidin (60+) kanssa usein viikonloppuisin.
Kiima on kivaa.
Kyllä se tilanne jatkuisi varmasti edelleen, mutta nykyään asutaan pitkän välimatkan päässä eri paikkakunnilla.
Tapasin nuorempana itseäni reilusti vanhemman rouvan jolta sain kesän mittaiset kyydit. Nyt tapasin saman naisen kun hän on 69 v. Onhan hän vanhentunut, mutta kauniisti, on kunnossa eikä läski. Kyllä lasti lähti kuten ennenkin ja nainen nyki alla edelleen samoin kuin nuorempana.
Itsekin tykkään väljäksi poljetuista nelikymppisistä. Roikkutissit, velhonhihat ja joka aukko käytössä. Varma saanti kuten mummoilta aina.
Itse olen 21
Joo, ja mummoja on eri ikäisiäkin. Minun naisysyävästäni tuli mummo pari vuotta sitten, 44-vuotiaana.
M53
Meillä asuu naapurustossa yksi varsin pirtsakka leski. Käydään sitä poika porukalla panemassa yksin ja yhdessä. Ei enää ikänsä takia akrobatia onnistu mut silti tykkää kovasti jos saa useampaa yhtä aikaa.
Ite panen mummoa melkein joka päivä. Ikää hänellä 40v. Vuoden verran ollu mummo.
Panin 60 stä rouvaa savolaiskylpylässä useamman kerran. Kaunis ja rintava nainen. Luultavasti en ollut ainoa. Sängyssä ei ikäeroa huomaa, kun seksi on sopivasti kiihkeää. Parina aamuna miehensä soitti ja tuntui ihmettelevän vaimonsa hengästynyttä ääntä. Oli vaikea olla hiljaa alastoman naisen vieressä, joka selvitti kuinka pitkän lenkin oli jo ehtinyt tekemään ja siksi hengästynyt!
Harmillisesti jäänyt kokematta yli 60-vuotias, vaikka aina vanhemmat naiset ovat kiihottaneet ja kiinnostaneet. Joutunee sitten kiikkustuolissa valehtelemaan.
M49
86v leskianoppini on kova kone edelleen.
M50
Salainen tyttöystävä 70+ ei vielä ole mummo, mutta syli on lämmin ja suu käy.
Vierailija kirjoitti:
Panin 60 stä rouvaa savolaiskylpylässä useamman kerran. Kaunis ja rintava nainen. Luultavasti en ollut ainoa. Sängyssä ei ikäeroa huomaa, kun seksi on sopivasti kiihkeää. Parina aamuna miehensä soitti ja tuntui ihmettelevän vaimonsa hengästynyttä ääntä. Oli vaikea olla hiljaa alastoman naisen vieressä, joka selvitti kuinka pitkän lenkin oli jo ehtinyt tekemään ja siksi hengästynyt!
No mikä tuossakin tarinassa on väärin? Kaksi ihmistä nauttii toisistaan?
Mummona otan nuoremman rakastajan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä tapahtuu?
+20v tästä hetkestä.
Gilf love.