Mummojen kanssa
Mummoja on kiva panna vaikka aamusta iltaan ovat rentoja ja kivoja eivät tule raskaaksi eikä ole kiire mihinkään vähän öljyä mukaan kivaa on ukko yli 65v.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olin 33 - 35 vuotias kun tilanne lämpeni, niin että naitiin koulukaverin äidin (60+) kanssa usein viikonloppuisin.
Kiima on kivaa.
Kyllä se tilanne jatkuisi varmasti edelleen, mutta nykyään asutaan pitkän välimatkan päässä eri paikkakunnilla.
Kuinka monta kertaa pitää jäädä luokalle että pääsee 33-35 vuotiaana naimaan koulukaverin äitiä joka on 60+?
Silloinhan se koulukaverikin on jäänyt luokalle suurinpiirtein yhtä monta kertaa?
Tapaan 69v naista seksin merkeissä, seksi on tosi nautinnollista kun tiedämme mistä toinen nauttii ja on aikaa nautiskella vaikka koko päivä. Usein aloitamme aamun saunomisella, siellä hieromme toisiamme kevyesti, välillä kädet hakeutuu intiimi alueille, annamme toisillemme suuseksiä. Saunomisen jälkeen syömme kevyesti ja sen jälkeen menemme sänkyyn sekstailemaan. Usein menee kolmekin tuntia sekstailuun, siihen kuuluu yhdyntää eri asennoista, suuseksiä, joskus seksivälineet ja lopuksi tosi räjäyttyvät orgasmii
Minä tapasin entisen naisystävän kun hän oli 69 v. Silloin ennen hän oli 55 ja minä 40. Käytiin kahvilla ja kyseltiin kuulumisia ja kun olin sinkku kysyi vieläkö haluaisin tulla yökylään. Rouva oli hyvin säilynyt ja laukesin eka yönä kolmesti, kuten hänkin. Vaikka ei sen kummemmin parisuhdetta enää viritellä ollaan purettu paineita säännöllisesti sen jälkeen jo muutama vuosi.
Olin lapissa patikoimassa, kun yksi mummo tarjosi yösijaa mökissään minulle. Lämmitti saunan, ja saunasta tullessani istutti minut nojatuoliin, veti pyyhkeeni pois, ja muitta mutkitta otti vielä täysin nukkuvan kaluni suuhunsa. Vaikka mummo oli muuten varsin ryppyinen , niin suu oli kuin silkkiä, ja tiesi miten tuottaa nautintoa miehelle. Viiden minuutin kasvavan nautinnon jälkeen nieli kakomatta koko kahden viikon patikoinnin aikana syntyneen ja paineella purkautuneen lastin. Mummo päästi minut suustaan vasta kun olin alkanut jo pehmentyä. Ehdottomasti koko reissuni paras yösija.