Miehet, ottakaa mallia tästä miehestä...
Kommentit (27)
Miksi? Ei tänne kukaan ole tulossa, joten ihan sama vaikkei ole siistiä.
Tässä taas näkee millaisen vääryyden valkoinen mies teki aikoinaan tuomalla hänen esi-isänsä amerikkaan. Hän olisi onnellisempi kotonaan afrikassa.
Jos mies asuu sotkuisessa ja likaisessa kodissa, se on valtava red flag ja yksi suurimmista tekijöistä, jotka karkottaa naisia. Se on paitsi epämiellyttävää, myös kertoo siitä, että henkilö ei ole vielä kehittynyt aikuiseksi eikä ole valmis ottamaan vastuuta elinympäristöstään.
Miksi kee-keri sana on kielletty?!?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei tänne kukaan ole tulossa, joten ihan sama vaikkei ole siistiä.
No onhan sitä nyt itselläkin kivempi olla puhtaassa kodissa kuin paskan keskellä. Siisti koti kertoo itsensä arvostamisesta ja elämän hallinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies asuu sotkuisessa ja likaisessa kodissa, se on valtava red flag ja yksi suurimmista tekijöistä, jotka karkottaa naisia. Se on paitsi epämiellyttävää, myös kertoo siitä, että henkilö ei ole vielä kehittynyt aikuiseksi eikä ole valmis ottamaan vastuuta elinympäristöstään.
Mulla on aina puhdas ja siisti koti, mutta eipä niitä naisia siltikään näy.
Vierailija kirjoitti:
Juuri teidän junttien rassepersujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri teidän junttien rassepersujen takia.
Ei nimi miestä pahenna, ellei sitten mies nimeä.
Se kertookin kaiken tarvittavan palstamiehistä, kun ensimmäinen asia, mitä kommentoidaan, on videon miehen ihonväri. Mieluummin valitsisin siistin, fiksun tummaihoisen miehen kumppaniksi kuin rasistisen valkoihoisen sottapytyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin sulla on mukavampi itsellä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin sulla on mukavampi itsellä olla.
Kyllä se olisi vielä mukavampaa täällä nainen kainalossa🥲🥲
Vierailija kirjoitti:
Se kertookin kaiken tarvittavan palstamiehistä, kun ensimmäinen asia, mitä kommentoidaan, on videon miehen ihonväri. Mieluummin valitsisin siistin, fiksun tummaihoisen miehen kumppaniksi kuin rasistisen valkoihoisen sottapytyn.
Tuo videon mies on varmasti myös elämässään huomattavasti menestyneempi kuin keskivertopalstamies. Tuo koti meinaan näyttää aika kalliilta ja hänen YouTube-kanavallaan on yli 400 000 seuraajaa.
Välillä on siisti, välillä on sekainen, mutta ei ikinä oikeasti likainen. Kerran kuukaudessa teen kunnon siivouksen. Rehellisesti sanottuna sen on parasta mihin mä pystyn adhd kanssa, samalla kun pitää hoitaa muu elämä. Mä voin ottaa mallia tollasesta hotelli tason siivouksesta yhtä paljon kuin keskiverto immeinen voi ottaa mallia siitä miten mä ratkaisen ongelmia 140 äo aivoilla. Onneksi hiukset on 2mm niin ei keräänny villakoiria nurkkiin heheh.
Siistiä tai ei mutta naista piisaa jonoksi asti kun kookas kulli.
On kyllä tosi viihtyisä koti hänellä!
Mulla robotti-imuri huristelee kämpän kolme kertaa viikko läpi ja pistän astiat koneeseen ja tyhjentelen ja pyykit samoin. Eipä tuossa kauaa kulu aikaa ja eikä sen tekemiseen naista tarvita vaan kyllä naisen pitää jotain muuta lisäarvoa elämään tuoda jos muhun haluaa vaikutuksen tehdä.
Mies, joka huolehtii omasta hygieniastaan ja pitää kotinsa siistinä on seksikäs. Likainen mies on 🤮🤮🤮
En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka haluavat asua paskan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo videon mies on varmasti myös elämässään huomattavasti menestyneempi kuin keskivertopalstamies. Tuo koti meinaan näyttää aika kalliilta ja hänen YouTube-kanavallaan on yli 400 000 seuraajaa.
Ja sieltä löytyi se "juurisyy" tällekkin siivoukselle...raha! Kyllä 400 000 tilaajalla jo jotain tienaa?
Miksi sillä on sitten kotonaan änsana