Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tule tinderissä osumia vaikka en ees ole pahimmasta päästä en ymmärrä

Vierailija
18.04.2026 |

No ei vain tule osumia, ja on monta kuvaa ja toki profiiliteksti missä kerron itsestäni, mutta kai sovellus ei näytä tai on rikki? Toki ehkä yritän liian tasokkaita naisia mutta ei voi sille mitään, en mä ainaskaa omasta mielestä ole ruma ja pituuttakin löytyy yli 185 cm, ihan tavallinen duunari, tienaan ja maksan kaikki itse ja lenkkeilen ja sitä rahaa, olen hieman ylipainonen mutta en lihava, koska ei se lihavuus mussa näy kun olen pitkä.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo melkee sössinyt elämäni vaikka on työpaikka, ei ole rahaa ja velkaa on melkee jo 50 tonnia ja en saa autoa ja ei ole mitään.

Vierailija
62/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ap ihan hyvältä tyypiltä. Pyrit ratkaisemaan ongelmia ja etsimään syitä. Joskus tuo swaippailu tinderissä on vaan niin helppoa. Itse panostaisin profiilitekstiin enemmän kuin kuviin.

En oo hyvä noissa profiiliteksteissä mutta mä voin laittaa tänne sen tekstin ?

No laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ap ihan hyvältä tyypiltä. Pyrit ratkaisemaan ongelmia ja etsimään syitä. Joskus tuo swaippailu tinderissä on vaan niin helppoa. Itse panostaisin profiilitekstiin enemmän kuin kuviin.

No laita.

mukava kiltti ja rauhallinen mies etsii sitä toista puoliskoa. vakitöissä valtion hommissa ja vapailla yritän lenkkeillä ja käyn porrastreeneissa. hakusessa ihan tavallinen mukava nainen, mielellään lapseton. saa tulla ottamaan selvää. tykkään monista asioista esim katson sarjoja ja kuuntelen musaa. mennääb vaikka yhdessä lenkkeilemään.??

Vierailija
64/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laita.

mukava kiltti ja rauhallinen mies etsii sitä toista puoliskoa. vakitöissä valtion hommissa ja vapailla yritän lenkkeillä ja käyn porrastreeneissa. hakusessa ihan tavallinen mukava nainen, mielellään lapseton. saa tulla ottamaan selvää. tykkään monista asioista esim katson sarjoja ja kuuntelen musaa. mennääb vaikka yhdessä lenkkeilemään.??

En ymmrärä naisia luulis et vähemmän tavallisemman näköset antaa osumia, mutta ei, tulee vain sellasia mitkä ei vaa kiinnosta ulkonäöllisesti, katson enempi naisen ulkonäköä, tietynlaiset naiset kiinnostaa

Vierailija
65/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha onpas täälä hiljasta.

Vierailija
66/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai pitää vain unohtaa naiset.No olen hiljaa

Vierailija
67/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mun ulkonäkö ei sit kiinnosta

Vierailija
68/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrajeesus miten sekava tuo ihminen on. Ei kai kukaan ota häntä vakavasti?

Ei todellakaan. Liian tuttu tapaus täällä. 

Välillä tunnen melkein sääliä, mutta koska hän on niin vastenmielinen ja aggressiivinen valehtelija, en voi muuta kuin halveksia häntä. Onkohan hänellä enää vanhempia elossa? Mitä he ajattelevat pojastaan?

En tiedä ovatko elossa mutta joskus muinoin Allu kertoi vanhempiensa maksaneen hänen ulosottovelkansa. Eli ovat jo yrittäneet auttaa.

Vierailija
69/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasit kiinnostamasta kun pysyt kannassas etkä kuuntele, kun kohderyhmäsi koittaa auttaa täällä. Päinvastoin työnnät kaiken naisten syyksi. Mee ittees. Tsempit ja moi!

Vierailija
70/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laita.

Tuollainen esittelyteksti ei ainakaan meikäläistä kiihota. Eihän tuossa ole mitään persoonallista eikä omaperäistä.

Vierailija
71/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös "saa tulla ottamaan selvää". Sulta on ehkä jäänyt ymmärtämättä miten paljon naisille on siellä ehdokkaita. Tuskin kellään on energiaa kierrellä "ottamassa selvää", että saiskohan juuri tästä geneerisen tekstin kirjoittaneesta ihmisestä jotain muutakin irti.

Vierailija
72/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on ulkonäkö ja tää elämäntyyli ei kiinnosta vain naisia, toki mulla on vakityö ja kaikki sillee kunnossa

Eihän sulla ole kaikki sillee kunnossa. Olet korviasi myöten veloissa, alkoholisoitunut ja lihonut.

No ei lihominen mitää haittaa pariskuntia ovat yhdessä vaikka ovat ylipainoa, mitä sä nyut meinaat?

Sitä että joka toinen päivä vingut 48.000e veloistasi. Ja että olet peeaa. Silti jatkat juopottelua. 

Niin yritän päästä velkajärjestelyyn, koska velkaa on liian paljon

Ei hitto sun valehtelun kanssa. Viime ketjussa kerrroit meille että olet jo nyt velkajärjestelyssä, ja uskailit vetää turpaan kommentoijaa joka epäili sitä. Kuinka pystyt elämään itsesi kanssa, kun suustasi suollat pelkkää valhetta, ulinaa ja itsesääliä?

Vierailija
73/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laita.

Tuollainen esittelyteksti ei ainakaan meikäläistä kiihota. Eihän tuossa ole mitään persoonallista eikä omaperäistä.

Selvä, olen yksin sit vaan, en tiedä mitä pitäisi kirjottaa

Vierailija
74/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on selvää jo otsikosta.

Vierailija
75/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on ulkonäkö ja tää elämäntyyli ei kiinnosta vain naisia, toki mulla on vakityö ja kaikki sillee kunnossa

Eihän sulla ole kaikki sillee kunnossa. Olet korviasi myöten veloissa, alkoholisoitunut ja lihonut.

No ei lihominen mitää haittaa pariskuntia ovat yhdessä vaikka ovat ylipainoa, mitä sä nyut meinaat?

Sitä että joka toinen päivä vingut 48.000e veloistasi. Ja että olet peeaa. Silti jatkat juopottelua. 

Niin yritän päästä velkajärjestelyyn, koska velkaa on liian paljon

Ei hitto sun valehtelun kanssa. Viime ketjussa kerrroit meille että olet jo nyt velkajärjestelyssä, ja uskailit vetää turpaan kommentoijaa joka epäili sitä. Kuinka pystyt elämään itsesi kanssa, kun suustasi suollat pelkkää valhetta, ulinaa ja itsesääliä?

Mitäh ihmettä sä nyt jauhat tosta joka ei pidä totta?

Vierailija
76/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maailman komein ja maailman rikkain dyyd. En saa osumia tinderissä. Feminisaatio on tuhonnut läntisen sivilisaation. 

Vierailija
77/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ei tänne sit sano mitää pelkkää haukkumista tulee, lähdenpä vaikka urheilemaan tänään.

Vierailija
78/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naiset on niin nirsoja ja vaativia niin miksi sitten ees yrittää, pitää kai alkaa kehittämään itseään ja laihduttamaan

79/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu taas kerran vauhdissa 

Pentti Karvonen Pera55 J0el Hokka ou je

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱

Vierailija
80/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt hiljenen, parempi vain olla hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi