Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tule tinderissä osumia vaikka en ees ole pahimmasta päästä en ymmärrä

Vierailija
18.04.2026 |

No ei vain tule osumia, ja on monta kuvaa ja toki profiiliteksti missä kerron itsestäni, mutta kai sovellus ei näytä tai on rikki? Toki ehkä yritän liian tasokkaita naisia mutta ei voi sille mitään, en mä ainaskaa omasta mielestä ole ruma ja pituuttakin löytyy yli 185 cm, ihan tavallinen duunari, tienaan ja maksan kaikki itse ja lenkkeilen ja sitä rahaa, olen hieman ylipainonen mutta en lihava, koska ei se lihavuus mussa näy kun olen pitkä.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi mitä? En ymmärrä logiikkaasi. Eilen teit tänne aloituksen valittaaksesi että saat osumia vääränlaisilta naisilta! Eikös osuma synny vasta sitten kun molemmat osapuolet mätsäävät toisensa? Tarkoittaako tämä sitä että SINÄ annat osuman kaikille naisille ja sitten uhriudut jos joku sattuukin antamaan osuman sinulle? Etkö sinä yhtään katso minkänäköisille naisille annat osuman?

Vierailija
22/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntee olevansa jotenki näkymomätön naisten silmissä mitä oli esim kun olin 35 v vielä niin naiset kiinnostu, nyt 41 niin ei kukaan kiinnostu en tiedä, onko se tämä mun elämäntyyli vai mikä mättää.

Koita oletko näkyvä tyttöjen silmissä, kah eivät kaikki 18-122-vuotiaat naarahat ole naisia, vielä...kään onneks

Lopeta tuo lapsellinen "naaras" puhe, me olemme naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joudun sitte tiputtaa painoa jos naiset pitää mua lihavana kun on vähän mahaakin, omasta mielestä tollaset ei pitäs vaikuttaa.

Vierailija
24/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi mitä? En ymmärrä logiikkaasi. Eilen teit tänne aloituksen valittaaksesi että saat osumia vääränlaisilta naisilta! Eikös osuma synny vasta sitten kun molemmat osapuolet mätsäävät toisensa? Tarkoittaako tämä sitä että SINÄ annat osuman kaikille naisille ja sitten uhriudut jos joku sattuukin antamaan osuman sinulle? Etkö sinä yhtään katso minkänäköisille naisille annat osuman?

Tottakai minä katson, en todellakaa anna osumia sellasille mitkä ei mua kiinnosta, nykyää en tajua miks tuon näköset naiset antaa osumia, eivät ole missää nimes mun tyyppiä

Vierailija
25/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ylipainoa ohentunutta tukkaa mutta en usko että tämä vaikuttaisi niin paljon, mutta ei kai oo naisten tyyppiä sit ollenkaan

Et niin. 

Oisko aihe käsitelty. 

Vierailija
26/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on ulkonäkö ja tää elämäntyyli ei kiinnosta vain naisia, toki mulla on vakityö ja kaikki sillee kunnossa

Eihän sulla ole kaikki sillee kunnossa. Olet korviasi myöten veloissa, alkoholisoitunut ja lihonut.

Vierailija
27/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti, Allu🥱

Vierailija
28/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minä katson, en todellakaa anna osumia sellasille mitkä ei mua kiinnosta, nykyää en tajua miks tuon näköset naiset antaa osumia, eivät ole missää nimes mun tyyppiä

Miten sitten saat edes tietää että joku antaa sulle osuman, jos et itse anna osumaa?

Vierailija
29/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itsekin naiseksi kaamee deeku, mutta edes minä en ottaisi kitisevää ukkoa joka juoksee viikonloput baareissa ja lopun aikaa vinkuu mammapalstalla. 

Vierailija
30/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on ulkonäkö ja tää elämäntyyli ei kiinnosta vain naisia, toki mulla on vakityö ja kaikki sillee kunnossa

Eihän sulla ole kaikki sillee kunnossa. Olet korviasi myöten veloissa, alkoholisoitunut ja lihonut.

Ei pidä unohtaa impulssien hallinnan puutetta eikä aggressiivisuutta, joka aina ajoittain täälläkin ilmenee kommenttiensa muodossa. 

Vierailija
31/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei lihominen mitää haittaa pariskuntia ovat yhdessä vaikka ovat ylipainoa, mitä sä nyut meinaat?

Vierailija
32/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet koko ajan ihan kaikesta.

Vierailija
33/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet koko ajan ihan kaikesta.

Selvä, mua ei sun kommentti kiinnosta.

Vierailija
34/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itsekin naiseksi kaamee deeku, mutta edes minä en ottaisi kitisevää ukkoa joka juoksee viikonloput baareissa ja lopun aikaa vinkuu mammapalstalla. 

MIksei saisi käydä baareissa, monet käy baareissa?

Vierailija
35/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntee olevansa jotenki näkymomätön naisten silmissä mitä oli esim kun olin 35 v vielä niin naiset kiinnostu, nyt 41 niin ei kukaan kiinnostu en tiedä, onko se tämä mun elämäntyyli vai mikä mättää.

Koita oletko näkyvä tyttöjen silmissä, kah eivät kaikki 18-122-vuotiaat naarahat ole naisia, vielä...kään onneks

Lopeta tuo lapsellinen "naaras" puhe, me olemme naisia.

nainut plikka on nainen, naimaton nollabadikontti on vielä tyttö tai eneintään tyttönainen tahi neito(nen)/neiti(nen). Samointen  täysi-ikäinen nollabadikontti-uroo on vanhapoika, sälli, jolphi, puolimies., impi-ukko. Simmoinen olen itehhi nääs. En voi tuntea itseäni pelkäksi mieheksi, kohska olen nollabadikonttipoikanen joskin jo varhaiskeksi-iässä

Vierailija
36/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten saat edes tietää että joku antaa sulle osuman, jos et itse anna osumaa?

No ei ne vain kiinnosta ei koskaan.

Vierailija
37/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen veloissa mutta mitä sitte? mulla on vakituinen työ ja lisätuloja ja nyt rahaa että pärjään, autokin löytyy

Vierailija
38/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei lihominen mitää haittaa pariskuntia ovat yhdessä vaikka ovat ylipainoa, mitä sä nyut meinaat?

Sitä että joka toinen päivä vingut 48.000e veloistasi. Ja että olet peeaa. Silti jatkat juopottelua. 

Vierailija
39/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen veloissa mutta mitä sitte? mulla on vakituinen työ ja lisätuloja ja nyt rahaa että pärjään, autokin löytyy

Valitat että autosi on vanha romu ja maksat vain jättivelkojesi korkoja. Oletko alkoholidementoitunut kun et enää muista mitä kaikkea suollat palstalle?

Vierailija
40/80 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajeesus miten sekava tuo ihminen on. Ei kai kukaan ota häntä vakavasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi