Ei tule tinderissä osumia vaikka en ees ole pahimmasta päästä en ymmärrä
No ei vain tule osumia, ja on monta kuvaa ja toki profiiliteksti missä kerron itsestäni, mutta kai sovellus ei näytä tai on rikki? Toki ehkä yritän liian tasokkaita naisia mutta ei voi sille mitään, en mä ainaskaa omasta mielestä ole ruma ja pituuttakin löytyy yli 185 cm, ihan tavallinen duunari, tienaan ja maksan kaikki itse ja lenkkeilen ja sitä rahaa, olen hieman ylipainonen mutta en lihava, koska ei se lihavuus mussa näy kun olen pitkä.
Kommentit (80)
varmaan se on tämä ikä joka vaikuttaa 41
ja varmaan tietenkin se että en halua lapsia ja mun elämäntyyli millasta vietän
Vierailija kirjoitti:
Esim juon aika paljon viikonloppuisin yleensä ja käyn baareissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim juon aika paljon viikonloppuisin yleensä ja käyn baareissa
baareissa en vaa nykyää kiinnosta naisia, mitä joskus ennen kiinnostin nuorempana
Ehkä pitäisi vähentää alkoholia ja alkaa liikkumaan erilaista tapaa elämässä, olen sitä miettinyt, mutta olen masentunut kun on vähän huonoja kavereitakin-.
Eiks nyt joku vois kirjotella jotain?
Hupsistarallaa.
Mä olen toisessa sovelluksessa mm kaljuna ja testiksi laitoin sekä alkoholinkäyttöön että tupakointiin "aina" ja treenaamiseen "ei ikinä".
Ette te miehet turhan valikoivia ole.
Tuntee olevansa jotenki näkymomätön naisten silmissä mitä oli esim kun olin 35 v vielä niin naiset kiinnostu, nyt 41 niin ei kukaan kiinnostu en tiedä, onko se tämä mun elämäntyyli vai mikä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Hupsistarallaa.
Mä olen toisessa sovelluksessa mm kaljuna ja testiksi laitoin sekä alkoholinkäyttöön että tupakointiin "aina" ja treenaamiseen "ei ikinä".
Varmaa mun isoin syy on tämä alkoholin käyttö, nyt en juo mutta tulee paljon juotua ja rahat menee siihen ja katselen naisia baarista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupsistarallaa.
Varmaa mun isoin syy on tämä alkoholin käyttö, nyt en juo mutta tulee paljon juotua ja rahat menee siihen ja katselen naisia baarista
Eiköhän sullekin joku bupiruusu löydy kunhan lopetat ton vinkumisen.
laita sinne että olet tolkun impi ja etsin tolkun impeä plikkaa kans. Kannattaa tarkentaa vähän millaine on ja millaista etsii, karsiupi oitis tuhansia pois
Vähän ylipainoa ohentunutta tukkaa mutta en usko että tämä vaikuttaisi niin paljon, mutta ei kai oo naisten tyyppiä sit ollenkaan
Jännä juttu kun tässä naiset on kehunut sulla on kivan näköset silmät näytät kiltiltä, mutta ei ne silti kiinnostu sen enempää
Vierailija kirjoitti:
Tuntee olevansa jotenki näkymomätön naisten silmissä mitä oli esim kun olin 35 v vielä niin naiset kiinnostu, nyt 41 niin ei kukaan kiinnostu en tiedä, onko se tämä mun elämäntyyli vai mikä mättää.
Koita oletko näkyvä tyttöjen silmissä, kah eivät kaikki 18-122-vuotiaat naarahat ole naisia, vielä...kään onneks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupsistarallaa.
Eilen oli Hesarissa artikkeli DJ:stä joka hätisteli baarista pois miehiä jotka vain tuijottavat naisia.
Aha, taas olet täällä. Milloinkohan oikeasti otat omasta neuvostasi kiinni ja poistut tältä palstalta ja ihan oikeasti.
Kai se on ulkonäkö ja tää elämäntyyli ei kiinnosta vain naisia, toki mulla on vakityö ja kaikki sillee kunnossa
Mulla on siisti paita profiilikuvassa ja tukka laitettu, en vaa ehkä sit ymmärrä naisia