DJ M-Baby eli Mariko Sero vaatii suuria yökerhoja puuttumaan ahdistavaan käytökseen, kuten jatkuvaan tuijottamiseen
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011942561.html
Ainakin ovelle tulee suullisen ilmoituksen lisäksi kirjallinen lista tapahtuman turvallisen tilan periaatteista, joihin tulijat sitoutuvat.
Kommentit (555)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät kiinnikö siellä pitää olla?
Jonkun naisen kommentti juttuun:
"Ja jos vielä on epäselvää, pidä katse vaikka siellä omassa tuopissa – ja anna naisten tanssia"
Miten ihmeessä se katsominen estää naisten tanssimista?
Tunnetko itse olosi mukavaksi, kun joku tuijottaa ja seuraa. Tuskin.
En tiedä kun en kiinnitä mitään huomiota noin epäolennaisiin asioihin.
tähän se feminismi ja metoo on johtanut. naisia ei saa enää edes katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensin mennää kännissä seksihame ja tissit pullottaen paidasta yökeroon hinkkaamaan persettä kaikille ihmisille ja sen jälkeen ollaankin wokevalveutuneita ja "paheksumassa" miehiä, jotka katselevat persettäsi tai koskevat pyllyysi.
sovinistit!
Jep. Ihan nätiksi kehuttuna naisena (en siis ole incel) ja miehiltä huomiota rutkasti saaneena olen sitä mieltä, että ei miehiä saa kiusata, jos ei ole oikeasti valmis tositoimiin.
Se että ketkuttaa itseään miesten edessä pienissä vaatteissa on kuin heiluttelis lihanpalasta koiran nenän edessä. (Joo miehet ei ole koiria)
Tai että heiluttelis viinapulloa alkoholistin edessä ja kehuis sen makua ja kuinka se menee päähän.
Tietysti miehillä on oltava itsehillintä, ei Afganistanissa riitä vaikka nainen kieputtais mihinkä telttaan tahansa itsensä.
Mutta ärsyttää voimaantuneet naiset jotka provosoivat miehiä, mutta tulevat silmille jos mies tekee jonkun eleen heitä kohti.
Kiusasiko Vendi m urhaajaansa? Pukeutui varmaan liian paljastavasti? Olisi pitänyt olla valmiina tositoimiin?
Vierailija kirjoitti:
"Mies seuraa perässä ja jatkaa tuijottamista. Lopulta hän ehkä lähestyy yhtä naisista, ja jos se epäonnistuu siirtyy seuraavaan. Sero ei halua nähdä näitä tilanteita enää."
Eikö tämä ole aika perustoimintaa, ensin kerätään rohkeutta ja sitten lähestytään. Ja jos ei natsaa niin uutta matoa koukkuun.
Mä koin nuorempana tuon niin, että se tyyppi ei ole kiinnostunut musta kuin panona. Tuollaiset tyypit ällötti, olisi vaihtanut edes baaria eikä käyny puolta saman baarin naisia läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nää mimmit järkkää naisten iltoja? Miten tää voi olla ongelma?
Kyllä se on kerrottu tässä jo useaan otteeseen.
No mikä siinä on ettei ongelmasta puhuta suoraan? Suomalaista kiertelyä
Kuvitteletko, että tätä ei harrasta myös pellavapäiset tuijottelijat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensin mennää kännissä seksihame ja tissit pullottaen paidasta yökeroon hinkkaamaan persettä kaikille ihmisille ja sen jälkeen ollaankin wokevalveutuneita ja "paheksumassa" miehiä, jotka katselevat persettäsi tai koskevat pyllyysi.
sovinistit!
Jep. Ihan nätiksi kehuttuna naisena (en siis ole incel) ja miehiltä huomiota rutkasti saaneena olen sitä mieltä, että ei miehiä saa kiusata, jos ei ole oikeasti valmis tositoimiin.
Se että ketkuttaa itseään miesten edessä pienissä vaatteissa on kuin heiluttelis lihanpalasta koiran nenän edessä. (Joo miehet ei ole koiria)
Tai että heiluttelis viinapulloa alkoholistin edessä ja kehuis sen makua ja kuinka se menee päähän.
Tietysti miehillä on oltava itsehillintä, ei Afganistanissa riitä vaikka nainen kieputtais mihinkä telttaan tahansa itsensä.
Mutta ärsyttää voimaantuneet naiset jotka provosoivat miehiä, mutta tulevat silmille jos mies tekee jonkun eleen heitä kohti.
Kiusasiko Vendi m urhaajaansa? Pukeutui varmaan liian paljastavasti? Olisi pitänyt olla valmiina tositoimiin?
En tiedä hänen pukeutumisestaan, ja kirjoitin että miehillä oltava itsehillintä.
Naisten kimpaantuminen vaan on jotenkin kaksinaismoralistista. Laitetaan tissit tiskiin, mutta suututaan miehelle, joka katsoo.
"Haluan näyttää seksikkäältä kaikille, mutta kukaan ei saa innostua siitä että näytän seksikkäälle."
KUKA TUIJOTTAA
Kuinka paljon näitä on suurinpiirtein/ ilta, eli mittasuhteet
Mitä ikäluokkaa , vai onko kaikkea. En usko että nuorten yökerhossa on yli 60 v kovin paljon.
Etninen tausta, valkoisia, mustia, latinoita, aasialaisia, lähi-itää.
Nämä olisi hyvä tietää myös. En epäile asiaa sinänsä, mutta olisi hyvä tietää, mikä porukka siellä tuijottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sovinistit!
Mitä ihmettä oikein höpiset? Ihan sairasta.
Ainahan tanssivia on yökerhoissa katsottu? Tästä syystä en itse tanssi kuin studiolla tai kotona, en pidä katseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sovinistit!
En tiedä hänen pukeutumisestaan, ja kirjoitin että miehillä oltava itsehillintä.
Naisten kimpaantuminen vaan on jotenkin kaksinaismoralistista. Laitetaan tissit tiskiin, mutta suututaan miehelle, joka katsoo.
"Haluan näyttää seksikkäältä kaikille, mutta kukaan ei saa innostua siitä että näytän seksikkäälle."
Saahan innostua ja saa kiinnostua, kyse on nyt siitä miten sitä kiinnostusta osoittaa. Koko illan kestävä tuijottaminen ei kuulu asiallisiin käytöstapoihin. Eikä kouriminen ilman lupaa, ei kotiin seuraaminen ilman kutsua.
Kun ensin kasvat 20v maassa jossa kaikki naiset on puettu kaapuihin ja sitten tulet maahan jossa naiset paljastelee itseään joka paikassa. Ei ihme että tuijottaa tai sitten itsehillintä pettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöä ylipäätään jos joku yli 30 v setämies on klubilla.
Tässähän se tuli, tuijottaminen on ok jos tuijottelija on nuori, komea ja raamikas.
Jahas, incelitkin saapuivat paikalle.
Ne on olleet täällä sivulta 1. Nyt saapui tämä tyhjätaskuinen, lyhyt ja ruma mies, joka identifioi itsensä suohirviöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä keskustella miesten seksuaalirikollisuudesta, saat vastaasi persun joka tekee sitä itse ja syyttelee siitä kaikkia muita, uhri mukaanlukien.
Itse olen huomannut, että tutussa diskossa keskellä tanssilattiaa tanssijoiden ympäröiminä joinakin iltoina seisoskelee yksi tai tai pari tuoppi kädessä jökottävää zombiemiestä. Eivät yhtään liiku musiikin mukana vaan ovat kuin Tove Janssonin kirjojen Mörkö. Ilmeisesti tuijottavat tanssivia naisia. Tuota näkynyt yleensä puolen yön jälkeen.
Zombiet pilaavat tanssitunnelmaa. Mitä vähemmän niitä sen parempi.
M60
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tanssivia on yökerhoissa katsottu? Tästä syystä en itse tanssi kuin studiolla tai kotona, en pidä katseista.
ei noin saa tehdä.
pitää mennä johonkin räkälään tanssimaan ja sitten pöyristyä someen tai lehteen, kun joku känniläinen katsoo sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä keskustella miesten seksuaalirikollisuudesta, saat vastaasi persun joka tekee sitä itse ja syyttelee siitä kaikkia muita, uhri mukaanlukien.
ja nykyfeminismin mukaan seksuaalirikollisuutta on se, kun mies katsoo baarissa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sovinistit!
On niitä typeriä naisiakin, jotka on nielleet sovinismin kurkkuun saakka. Jos sulla olisi älyä enemmän kuin keskiverto-incelillä, tajuaisit että naisen ei tarvitse kuin olla olemassa, niin osa tyhmistä miehistä provosoituu.
Niiden logiikka on ontuvaa ja hataraa, mutta menee näin: kiihotun tuosta naisesta, joten hän kiihottaa minua tahallaan ja tarkoituksella. Eivät nämä miehet edes tunnista oman persoonansa rajoja vaan laajentavat ja provisoivat omat tunteensa muihin ihmisiin eli ovat narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin lopulta tanssimisen kokonaan, koska tanssia seksualisoitiin. Mulle tanssi on urheilua ja notkeutta, ei seksikkyyttä.
Miten voi olla, että miehet seksuaalisoivat vaikkapa tanssia nimeltä twerkkaus? Miksi miehet eivät näe twerkkauksen urheilullista notkeutta?
On se jännä. Feministitutkijatkin ihmeissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on töistä hvetin väsynyt, ei jaksa kuin katsella naisia. Ei jaksa myöskään läävässään yksin pelata koko ajan. Siksi lähden katselemaan naisia,mutta en kertakaikkiaan jaksa tanssia. Drinkkailukin on sosiaalisesti väsyttävää.
Moni menee nukkumaan noin väsyneenä
Tää inceli on ilmeisesti väkisin raahattu yökerhoon väsyneenä naisia kiusaamaan. Aika uskottavaa :D
"Mies seuraa perässä ja jatkaa tuijottamista. Lopulta hän ehkä lähestyy yhtä naisista, ja jos se epäonnistuu siirtyy seuraavaan. Sero ei halua nähdä näitä tilanteita enää."
Eikö tämä ole aika perustoimintaa, ensin kerätään rohkeutta ja sitten lähestytään. Ja jos ei natsaa niin uutta matoa koukkuun.