Pe illan juomat!
Kommentit (49)
Oikeasti ap:lla on vain erilaisia oluita, yksi lonkero ja pullo 0,5% punaviiniä.
Itse juon Gefilus-piimää kun vatta protestoi, mutta madeirapullo kiinnostelee.
En tiedä sinusta, mutta minä otan Riesling-valkkaria...
N
Vierailija kirjoitti:
Mulla perjantai-illan seurana sotamies Sandels.
Ei hän mikään sotamies ollut! Kreivi Sandels oli jo 11-vuotiaana kadetti. Eversti mm. Suomen sodassa ja myöhemmin sotamarsalkka.
Töuden jälkeen olen juonut tölkin limua, vettä ja konjakkia.
Oon juonu pullon vodkaa ja nyt yö pitäs pärjätä litran viskipullollisella joten tulee pitkä yö .tosin aloitin klo 12.00 niin eiköhän pullollinen riitä yöjuomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Campari jäillä
Nyt mentiin herkun puolelle. Ai että.
Itse en oikein jaksa enää känniakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Oon juonu pullon vodkaa ja nyt yö pitäs pärjätä litran viskipullollisella joten tulee pitkä yö .tosin aloitin klo 12.00 niin eiköhän pullollinen riitä yöjuomaksi.
JUOPPO.
Kraanasta kun kääntää, tulee raikasta vettä.
Suomessa on maailman puhtain hanavesi.
Tavallisesti on tullut litkittyä viikonloppuisin vahvaa olutta, joko kaupan Karhua tai Karjalaa tai sitten vahvempaa Alkosta. On alkanut kyllästyttää tuo kaljan litkiminen, kun pitää jatkuvasti pomppia kusella. Vaihdoinkin viskiin.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesti on tullut litkittyä viikonloppuisin vahvaa olutta, joko kaupan Karhua tai Karjalaa tai sitten vahvempaa Alkosta. On alkanut kyllästyttää tuo kaljan litkiminen, kun pitää jatkuvasti pomppia kusella. Vaihdoinkin viskiin.
Joit sitä vaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja huomenna et pysty tehdä mitään paitsi vittuilla kurjuuttasi palstalla.
Itse kyllä ihmettelen tuollaista örvellystä.
Vierailija kirjoitti:
Olet vieraantunut normaalin suomalaisen viikonlopun vietosta.
Join jo yhden kofeiinittoman Pepsimaxin ja edelleen on kauhea jano, tekisi mieli juoda toinenkin, mutta se on tarkoitettu huomiselle.. Ehkä juon lasillisen vissyä ja menen nukkumaan, karmea väsy. Huomenna olisi tarkoitus mennä ystäville grillaamaan ja koska on kauden avajaiset, silloin juon pari lasillista punaviiniä 🍷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vieraantunut normaalin suomalaisen viikonlopun vietosta.
En oikein jaksa enää normaaleja suomalaisia.
Terrrrvetuloa, tää on kova!