Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kysyy otatko suihin?

Vierailija
17.04.2026 |

Eikö tuota kysymystä voisi esittää millään muulla tavalla?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen N55 ja tykkään kyllä imeä todella paljon! Jos olisi mahdollista, olisi ihanaa saada samalla innokasta munaa pi**uun, kun oikein kiimassa otan suihin toiselta.

Olisi kiva tavata. Tykkäätkö myös tuplapanosta?

Vierailija
42/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee Erkki 60- v , jolla ei edes seiso 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällaista runkkumatskua tänään

Vierailija
44/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen N55 ja tykkään kyllä imeä todella paljon! Jos olisi mahdollista, olisi ihanaa saada samalla innokasta munaa pi**uun, kun oikein kiimassa otan suihin toiselta.

Olisi kiva tavata. Tykkäätkö myös tuplapanosta?

Olen ollut kahden miehen kanssa, mutta tuplapanoa ei ole ollut, mutta ehdottomasti tykkäisin. Peppupanon yhteydessä toki tuttua se, että dildotan pi**ua samalla, kun miehen kalu pepussa. Tuntuu niin minusta kuin miehestäkin kiihottavalta.

Vierailija
45/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin viimeksi olet saanut kokea tuota ihanaa ?

Vierailija
46/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa pesettää sulla paskaisen mulkkunsa.

Vierailija
47/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa että "en voi, minulla on vain yksi suu".

Vierailija
48/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo, olis tarve. Mielelläni otan suihin kun sanoo nuo sanat, nautin kun saan tehdä miehelle hyvää. Saatan istua sohvalla ja sanoa, tules tänne eteeni. Avaan miehen housut viekoittelevasti ja vedä esinahkaa taakse, eteen ja sitten otan. Ensin lipoen terskaa, pikkuhiljaa syvemälle ja sitten runkaten vartta syvälle suuhuni. Mies tulee voimalla ja nielen ja nielen joskus purskataa myös suupielille.

Vierailija
49/56 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun olen lähärissä menemässä sisään, vaimoni saattaa tarttua molemmin käsin päästäni, ja työntää minut jalkojensa väliin. Ei siinä tarvitse miettiä, mitä hän haluaa. Joskus hän vetää minut sieltä ylös ja haluaa kovaa panoa heti perään. Joskus taas pitää käsiänsä pääni päällä, ja. nussii villisti kasvojani ja suutani orgasmiin asti.

Vierailija
50/56 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä kyseleen, muna sinne. Suu aukeaa tai ei.

Vierailija
51/56 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunassa mies kyselee otatko suuhun , joskus otan joskus en . jos otan otan kauhallisen löyly vettä ja pesen sen puhtaaksi ensin, tiedän ainakin ettei maistu pahalle

Vierailija
52/56 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl ite kysyn voitko nuolla mun pillua,joten mulle toi on ihan ok.Tosin jos on tosi kiihkeetä niin ei tartte paljon kysellä kummankaan kun menee aika omalla painollaan :D

Vierailija
53/56 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kun olen lähärissä menemässä sisään, vaimoni saattaa tarttua molemmin käsin päästäni, ja työntää minut jalkojensa väliin. Ei siinä tarvitse miettiä, mitä hän haluaa. Joskus hän vetää minut sieltä ylös ja haluaa kovaa panoa heti perään. Joskus taas pitää käsiänsä pääni päällä, ja. nussii villisti kasvojani ja suutani orgasmiin asti.

Noin suurin piirtein meilläkin, ettei käytetä sanoja, vaan selviä eleitä. Ja myös toisinpäin kun mieheni ohjaa pääni jalkojensa väliin ja painaa kalunsa suuhuni. En tykkää jos hän painaisi päätäni ja panisi mua villisti suuhuni (minä saan nussia mieheni suuta, hän tykkää siitä). Sen sijaan minä tykkään aina välillä panna suullani sitä kullia villisti ja kiimaisestia odottaen, että se purskauttaa lastinsa. 

Vierailija
54/56 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko suihin kysymyksellä voinee nähdä olevan kaksi merkitystä. Otatko suihin yleisesti ottaen tai otatko suihin nyt ja tässä. Miksi sitten kysyä tätä? Naisen suu kovana seisovan kalun ympärillä tuntuu hyvältä, siinäpä se. 

Vierailija
55/56 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi hyvä kysymys?

Jotain mikä ei tunnu alistavalta tai nöyryyttävältä.

Suihinoton on tarkoitus alistaa naista, koska hän tuskin tuosta mitään muuta saa kuin spermat suuhunsa tai naamalleen. Himokas nainen on kuitenkin tähän valmis, sillä tuo vahvistaa suhdetta ja tekee naisesta miehen silmissä enemmän haluttavan ja kiinnostavan.

Vierailija
56/56 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hyvin sujuneilla ensitreffeillä käytiin mukavan naisen kanssa seuraava keskustelu:

"Jos mä otan poskeen, nuoletko?"

"Diili!" Meille vai teille?"

"Meille, asun lähempänä"

Tuosta keskustelusta alkoi pari vuotta kestänyt hauska ja intohimoinen suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi