Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kysyy otatko suihin?

Vierailija
17.04.2026 |

Eikö tuota kysymystä voisi esittää millään muulla tavalla?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on niin, että ottaa munan esiin ja tökkii sillä naisen suuta. Kyllä sen sitten huomaa, että ottaako nainen suihin vai ei.

Vierailija
22/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla rajat tulevat vastaan jo tässä pikku palveluksessa ei ole minkään arvoinen miehelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen jolla rajat tulevat vastaan jo tässä pikku palveluksessa ei ole minkään arvoinen miehelle. 

Mitä nainen saa siitä, jos ottaa sulta suihin?? Vittuilut huonosta suikkarista?

Vierailija
24/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö imeä tikkaria? Maistuuko banaani? Entä HK:n blöö?

Vierailija
25/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinustakaan mitään arvoa minulle olisi.

Vierailija
26/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun mies ei näe seksiä minään kaupankäyntinä tai oman egon pönkittämisenä. Hän on mukava vaan tahtoo, että meillä on kivaa.

Vierailija
27/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei ole tuollaisia ihme loukkaantumisia meillä. Reilun viikon olen tehnyt remonttia meidän yläkerrassa ja sinä aikana kaksi kertaa on rouva tuonut kahvia ylös pyytämättä. Toisella kerralla kouraisi nivusista kuin kysyen ja sanaakaan sanomatta polvistui avasi housut ja otti kalun suuhun. Toisella kerralla sama ja hetken päästä nousi ylös, laski pöksyjä ja sanoi pane mua. En loukkaantunut kummallakaan kerralla. Kahvi jäähtyi kyllä jälkimmäisellä. Eipä ole koskaan tarvinnut yksin runkkailla, vaan aina on molemmat voinut pyytää ja kysyä mitä haluaa.

Vierailija
28/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks ei ole tuollaisia ihme loukkaantumisia meillä. Reilun viikon olen tehnyt remonttia meidän yläkerrassa ja sinä aikana kaksi kertaa on rouva tuonut kahvia ylös pyytämättä. Toisella kerralla kouraisi nivusista kuin kysyen ja sanaakaan sanomatta polvistui avasi housut ja otti kalun suuhun. Toisella kerralla sama ja hetken päästä nousi ylös, laski pöksyjä ja sanoi pane mua. En loukkaantunut kummallakaan kerralla. Kahvi jäähtyi kyllä jälkimmäisellä. Eipä ole koskaan tarvinnut yksin runkkailla, vaan aina on molemmat voinut pyytää ja kysyä mitä haluaa.

Hyi, onneksi naisen ei ole pakko olla miehen kanssa laisinkaan nykypäivänä.

Vierailija
29/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ei. Onneksi on sattunut meillä kemiat kohdalleen ja seksi maistuu kolmen lapsen jälkeenkin ehkä jopa paremmin. Rouvakin on yhtä näpsäkässä kunnossa, kuin ennen  synnytyksiä ja vielä näin 43v kullikin seisoo kivikovana kolo 18cm mitalla. Pointti kait näissä asioissa on, että molemmat saa ja pyytää mitä haluaa  ei sen vaikeampaa

Vierailija
30/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän negatiivisia naisia ja miehiä täällä.  Luulen, että asenne aiheuttaa puutteen, niin miehillä, kuin naisilla 😄

Vierailija
31/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn naisilta aina musiikista, siitä saa hyvin juttua aikaan. Lopuksi kysyn että soittaako hän jotain, esim. nahkafagottia

Vierailija
32/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväilisitkö siitintäni, terskaani ja frenulumia oraalisesti, siten että siemenneste pulppuaa ulos sykäyksittäin nautintoa indikoiden? 

Vierailija
33/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiällä savossa kysytään ihan reilusti että imetkö kyrpöö. Ylleesä ouvat imennä. Että tälleen.

Vierailija
34/56 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväilisitkö siitintäni, terskaani ja frenulumia oraalisesti, siten että siemenneste pulppuaa ulos sykäyksittäin nautintoa indikoiden? 

Anteeksi sivistymätön moukkamaisuuteni. 

Vierailija
35/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parempi kuitenkin kysyä? Voinko panna kuivana kakkoseen?

Vierailija
36/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi hyvä kysymys?

Voitko käydä makuulle, että saan tuupata kakkoseen?

Vierailija
37/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ei. Onneksi on sattunut meillä kemiat kohdalleen ja seksi maistuu kolmen lapsen jälkeenkin ehkä jopa paremmin. Rouvakin on yhtä näpsäkässä kunnossa, kuin ennen  synnytyksiä ja vielä näin 43v kullikin seisoo kivikovana kolo 18cm mitalla. Pointti kait näissä asioissa on, että molemmat saa ja pyytää mitä haluaa  ei sen vaikeampaa

Ohi varsinaisen asian: mitä lisäarvoa sun mielestäsi nuo sentit toivat tähän postaukseen?

Vierailija
38/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ei pitäisi joutua kysymään. Sen pitäisi olla itsestäänselvyys.

Vierailija
39/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan sitä että kerrotaan ja kysytään suoraan niin ei tarvitse arvailla.

Ja minä pidän suihinottamisesta jos paikat on puhtaat. Saatan ehdottaa ja joskus ottaa ihan spontaanisti itsekin 

Useamman kerran vaikka juuri saunassa kuten aiemmalla keskustelijalla. Jos näen kullin olevan puolitangossa, harva suuttuu kun alkaa imemään.

Tietenkin myös minun tarpeista huolehditaan. Ja saatan kysyä esimerkiksi sormea lainaksi jos varsinaisen aktin aikana jää oma orgasmi saamatta.

Vierailija
40/56 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N55 ja tykkään kyllä imeä todella paljon! Jos olisi mahdollista, olisi ihanaa saada samalla innokasta munaa pi**uun, kun oikein kiimassa otan suihin toiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi