Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen päiväkotikaverit " kärkkyvät" kylään...

Vierailija
09.05.2007 |

Hei,

Olen kahden lapsen yh ja asumme kaksiossa ja lisäksi pinna on tosi usein tiukalla :(. Nyt viime aikoina lasteni päiväkotikaverit ovat ihan suoraan tulleet kysymään minulta, " koska me päästään teille kylään" .

Voi että, onko mun " pakko" ottaa näitä muksuja meille? Kun ihan oikeasti välillä niin loppu omieni kanssa ja pienissä tiloissa sitten vielä lisää väkeä...

Lapset menevät ensi vuonna eskariin, ajattelin, että jos sitten olisi aika kavereiden vierailujen...mitä mieltä? Olenko ihan kamala äiti??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla taakka. Päinvastoin sehän on hoitoAPUA.

Vierailija
22/23 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ajatelleet, että jotkut ihmiset ovat erakkosieluja, jotka haluavat säilyttää kotinsa rauhallisena oman perheen paikkana.

Mulla ja miehelläni on molemmilla sosiaaliset työt ja kotona ollessamme haluaisimme olla rauhassa. Meillä on oma piha ja ongelmana on naapurin lapset, jotka tulevat ihan kutsumatta kylään.

Haluaisimme olla pihallamme aivan rauhassa, vaikkapa ilkosen alasti niin halutessamme, syödä rauhassa, varjella kukkapenkkejämme...

En haluiasi paimentaa ulkona ollessamme omieni lisäksi myös naapurin lapsia, jolloin lapsia on yhteensä 7. He kun ovat jo omia lapsiamme pari vuotta vanhempia ja ulkoilevat ilman vanhempiaan. Samasta syystä en myöskään halua antaa lapsiemme poistua heidän pihoihinsa leikkimään.

Pihojemme vieressä kulkee joki, joten lapsia pitää seurata koko ajan silmä kovana.

Niin, että ymmärtäkää myös se, että jokainen ei halua vieraita ihmisiä omaan kotiinsa. Ei se kerro luonteen julmuudesta vaan oman rauhansa vaalimisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi koska olen ammatiltani lastenhoitaja ja meillä on niin paljon tekemistä (lasten suusta), niin lasten kaverit tulevat aina mieluummin meille. Tämä ei siis ole vastavuoroista toimintaa, vaan tunnen lähinnä itseni ilmaiseksi lastenhoitajaksi, jonka työt jatkuu vielä työpäivän jälkeenkin.

On toki mukavaa, että lapsilla on kavereita ja siksi annan näin tapahtua, vaikka täytyy myöntää että itsekseni tätä harmittelen ja välillä pidän kaverivapaita viikonloppujakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi