Mitä naisten nykyistä muotivillitystä et ymmärrä?
Vaatteita, harrastuksia, meikkityylejä... Kerro!
Kommentit (137)
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https%3A%2F%2Fwww… Jouni Lutviikki-lasit antaisivat siveän ja vanhoillisen vaikutelman plikasta
Selitellä käytöstään ja huonoa elämänhallintaa mt-diaknooseilla.
Vierailija kirjoitti:
Isot sangattomat tai ohutsankaiset silmälasit. Lasit tekevät parikymppisestäkin 100v mummon näköisen.
Sokeanako pitäisi harhailla. Lukulasit myös ovat yleensä naisille liian isoja, koska unisex-mallit tehdään aina miesten koon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mt-diagnoosi yleensä helpottaa elämänhallintaa..
Päivän sadas "hauku naista"-ketju. Vielä jaksaa toiset.
Lehtiharavat silmissä ja akuankkahuulet. Leggingsit vaossa. Kesällä kuljetaan puolialasti ja syytetään miehiä kun tuijottavat.
Hankkija-tyylinen lippalakki jättikokoisen trenssitakin kanssa. Tällainen upea yhdistelmä oli erään sijoittajanaisen päällä.
Lantiofarkut ovat tulleet taas muotiin ja haluaisin tietää kuka siitä on vastuussa ja miksi hänen mielestään on oikein vi**uilla tällä tavalla ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot sangattomat tai ohutsankaiset silmälasit. Lasit tekevät parikymppisestäkin 100v mummon näköisen.
Sangattomat? Ovatko monokkelit tulleet taas muotiin?
Olen historiakuvissa nähnyt myös sangattomia 2 linssin silmälaseja, jotka "nipistetään" nenään kiinni. Mutta eivät ole isoja, eihän sellaiset pysyisi paikallaan.
Isot sangattomat silmälasit on kyllä todella mielenkiintoinen konsepti, leijuvatkohan ne?
Vierailija kirjoitti:
Valtavia muodottomia säkkivaatteita? Lahkeetkin on kuin jotkut tynnyrinjatkeet.
Makkarankuoriin tottuneena millenniaalina ei mahdu tajuntaani miten nuo telttavaatteet voi olla kenenkään mielestä tyylikkäitä.
Mä tykkään isoista vaatteista. Käytän usein joko isoa yläosaa tai isoa alaosaa, tai sitten isoa mekkoa. Mua ei haittaa vaikka sä pitäisit mua tyylittömänä, itsetuntoni ei horju siitä. Pukeudun miten haluan.
Vierailija kirjoitti:
Silikonitissit ! Miksi pitää olla lehmän utareet!! Painavat möhkäreet! Ei tätä ei ymmärrä.
Onko sinusta hienoakin haukkua toisten naisten rintoja? Luuletko ehkä haukkuvasi vain silareita, mutta samalla haukut myös luonnollisesti isorintaisten rintoja lehmän utareiksi. Aika vulgaaria.
Vierailija kirjoitti:
Vedetään legginsit jalkaan vaikka painoa on parisataa kiloa.
Leggareissa ei ole mitään vikaa sellaisenaan, mutta ne ei eivät ole housut vaan vähän lyhyemmät sukkikset.
Kireitä, kittanoita vaatteita. Saman talon eräällä naisella on jokainen vaatekappale AINA 1-2 nro liian pieni ja mua sattuu silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomijuntin epänaiselliset kaikki... klassikot nyt tietenkin legginsit hameen alla ja "korkokenkinä" asussa sitten tietenkin ballerinat. Siinä on oikea kesäprinsessa.
Leggarit on vain paksut sukkikset. Sulla on jotain vikaa aivoissa, jos sua häiritsee sukkikset hameen alla.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit. 🤮
AI nykyajan muotivillitys? Jospa tutustuisit tatuointien historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-diagnoosi yleensä helpottaa elämänhallintaa..
Kyllä, jos sen on diagnosoinnut lääkäri.
Tatuoinnit. 🤮