Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet deittiapissa jos et osaa keskustella

Vierailija
16.04.2026 |

Vähän menny maku kun tulee tehdä, aloitan keskustelun ja sit kysyn jotain nii vastataan kysymykseen ja keskustelu ei etene. Ei jaksaisi olla kokoajan se keskustelun ylläpitäjä. Kysymys kuuluu miksi menet hakemaan seuraa deittisovellukseen jos oletuksena on että et osaa keskustella. Haetaan elämänkumppania nii en minä jaksa kuulustella kokoajan vaan haluan vastavuoroisuutta keskusteluun. Harvassa ne ketkä oikeasti haluaa tutustua. 

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään kukaan on siellä, mikäli täytyy kitistä ja valittaa, kuinka sieltä ei löydä mitään etsimäänsä jne?

Kun kuitenkin suurin osa sieltä löytää. Aika iso osa ystävistäni ovat löytäneet parisuhteensa deittiäpeistä. Olen itsekkin löytänyt vaimoni vastaavasta. Ollaan oltu 17 vuotta yhdessä ja pian 10 vuotta naimisissa, hankittu yhteinen koti ja lapset. Aika moni sitä haluaa. Mistä muualtakaan sellaista löytyy?

Sinulta taisi päästä hätävalhe.

Noin 10 % heteroseksuaalisista ihmisistä kertoo tavanneensa nykyisen puolisonsa tai pitkäaikaisen kumppaninsa deittisivustolla tai -sovelluksessa. Pew Research Center, 2023) - https://www.pewresearch.org/short-reads/2023/02/02/key-findings-about-o…

Eli, 95% heteroseksuaalisista miehistä sekä 95% heteroseksuaalisista naisista kohtaa, ihastuu ja rakastuu todellisessa elämässä.

Tuo statistiikka on USA:sta, Suomessa deittipalvelupariutumisen lukemat ovat varmasti paljon vähäisemmät.

Vierailija
42/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ulvahti: "Harvassa ne ketkä oikeasti haluaa tutustua."

Naiset joihin oikeasti haluan tutusta ovat harvassa - nuori, hoikka, kaunis, tatuoimaton. He eivät myöskään vastaile minulle ollenkaan, ei edes yhdellä sanalla.  / M1957

No hitsi, tääl ois ollut just varhaiskeski-ikäinen, pullea, rumahko ja tatuoitu hlö.

Ainiin eiku sori, olinkin jo naimisissa 

Jotkut joutuvat tyytymään siihen mitä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todella paljon tuntui olevan mykkiä miehiä liikenteessä. En tiedä miksi olivat edes antaneet tykkäyksen. Innokkaimpia keskustelijoita oli seksin tai rahanpuutteessa olevat.

Vierailija
44/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvittanut vastata kun miehen viestien sävy oli passiivisagressiivinen. Uhriutui kun oli tehnyt aloitteen ja kysymykset tuntuivat siltä kuin olisi hakemalla hakenut vikoja/valheita. Tyyliin olet kuitenkin nainen joka vaihtaa miehiä lennosta, olet varmaan läski, entinen narkkari tai jotain on varmasti pielessä, kerro mitä!

Vierailija
45/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kysyi ihan oleellisen kysymyksen.

Vastaukset:
1) Naiset kerää matcheja itsetunnon kohottamista varten. Esim matchataan 3000 miestä ja sitten mennään vaikka Jodeliin tai Vauva-palstalle kysymään että "sain 24 tunnissa 3000 matchia, onko tämä hyvin?"

Eli halutaan mitata omaa markkina-arvoa. Heitä ei kiinnosta tutustua matcheihin.

2) Naisilla on liikaa keskusteluja, jonka takia naiset keskittyvät vain kaikista tasokkaimpiin miehiin.

99% miehistä saa kokemuksen että mistään ei tule mitään, koska naiset ovat hypergamisia.

Niistä mätseistä vain osa on oikeita mätsejä, osa taas seurausta siitä, että jotkut vetävät kaikki oikealle. Siksi itse odotin keskustelun avausta (ja niin, että toista edes jokseenkin kiinnostaa se keskustelu), ennenkuin pidin oikeasti mätsinä.

Poistuin lopulta sovelluksesta ilman parisuhdetta. Joskus jos tulisi deittisovellus, jossa olisi mm. estetty kaikki oikealle -toiminto, niin voisin kokeilla. 

Vierailija
46/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen takia tietenkin

Vierailija
47/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset:
1) Naiset kerää matcheja itsetunnon kohottamista varten. Esim matchataan 3000 miestä ja sitten mennään vaikka Jodeliin tai Vauva-palstalle kysymään että "sain 24 tunnissa 3000 matchia, onko tämä hyvin?"

Eli halutaan mitata omaa markkina-arvoa. Heitä ei kiinnosta tutustua matcheihin.

2) Naisilla on liikaa keskusteluja, jonka takia naiset keskittyvät vain kaikista tasokkaimpiin miehiin.

99% miehistä saa kokemuksen että mistään ei tule mitään, koska naiset ovat hypergamisia.

Ai mut mä oon nainen ja mulle ei joko vastailla tai sit vastataan yhdellä sanalla. Mä en eti matcheja, riittäisi se yksi jonka kaa juttu luistaisi. Ap

Olin joskus Tinderissä ja eipä nuo naiset itsekkään hirveästi vastaillut. 1 aloitti keskustelun mutta ei siitäkään mitään tullut. Jotkut vastasi parin viikon päästä niin yrittäpä siinä keskustelua pitää yllä.

Vaikka saan ihan hyvin seuraa ulkomaailmassa niin kyllähän tuo Tinder oli sellainen kokemus että itsetunto koki kolauksen. -m34

Vierailija
48/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minäkään, että mies tulee deittailumielessä sivuille...etsien seuraa.

Mutta kun pitäisi vaihtaa ajatuksia, se yhteydenpito tyssää siihen, ettei mies osaa tai halua vastata kuin korkeintaan yhdellä sanalla jos sitäkään.

Jos kelpaa kuka tahansa, kellä on se reikä...menköön seksipalstoille.

Siellä on teidän paikka...ei kai tarvi keskustella kun suoraan asiaan.

Säälittävää touhua...???

Öö.. jos kelpaisi kuka rahansa niin silloinhan se olisi vastannut jokaiselle naiselle, jopa sinulle. Kannattaa vaan pitää mielessä että mitä paremman näköinen mies, sitä enemmän valikoimaa mistä karsia. Jos sinulla olisi 2 hyvin samoilla arvoilla olevaa miestä, mutta toinen olisi selvästi paremman näköinen, niin väitätkö että ottaisit sen huonomman näköisen? Vähän epäilen

Vierailija
49/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran Tinderissä joskus yli 10 vuotta sitten. Kaveri oli Tinderissä ja näytti naistarjontaa, niin näitä samoja naisia oli paljon mitä oli silloin 10 vuotta sitten. Ei Tinderissä ole enää hyviä naisia, nämä jämäpalat joita kaikki miehet panneet pyörivät siellä. Kuka näitä haluaa? En ainakaan minä

Vierailija
50/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt vääriä kysymyksiä. Esimerkiksi, "milloin menemme sänkyyn ja mitä kaikkea teet siellä minulle?" tuottaa vuolaasti tekstiä.

Tämähän se. Mieslaji saa suunsa auki vain keskustellessa sodasta, urheilusta tai seksuaalisesta hyväksikäytöstä jota kutsutaan seksiksi.

Oikeastaan tärkeämpi kysymys on, että miksi naiset yrittävät nähdä miehen ihmisenä, kun kyseessä on kognitiivisesti vajaa, puhuva apina. Ette te koiraltakaan vonkaa keskusteluja. Katsokaa miehiä niinkuin he ovat, tutkikaa sitä sisältöä mistä he kykenevät keskustelemaan ja mitä he harrastavat. 

Mies ei ole miehen näköinen nainen tai toisin päin. Kyseessä on ihan eri laji joilla on oikeasti loppupeleissä aika vähän yhteistä.

Vierailija
51/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen tinder-keskustelu:

Minä: Moi, kiva kun tuli match. Mitäs sun iltaan kuuluu?

Match: Niin oli. Ei tässä mitään ihmeempää.

Minä: Ei täälläkään mitään säkenöivää. Laitan ruokaa ja kuuntelen musiikkia (tässä kaksi täkyä mihin voisi tarttua)

Match: hiljaisuutta

Minä: Sun profiilissa oli yhdessä kuvassa söpö koira, onko se sun?

Match: Vanhempien koira.

Minä: hiljaisuutta

Match seuraavana päivänä vähän loukkaantuneena: Sano ihan suoraa vaan, ettei sua kiinnosta.

Vähemmän yllättäen parisuhde löytyi muualta kuin tinderistä.

Ei millään pahalla mutta mikä tuo täky tuossa on? Mainitset vaan että laitat ruokaa ja kuuntelet musiikkia, ei tuossa ollut mitään kysymystä. "Mitä ruokaa teet? Mitä musiikkia kuuntelet?" Te naiset ette ymmärrä kuinka tylsä tuo sama keskustelu on käydä, joka käyty jo kymmeniä kertoja aiemmin. Voisitte aloittaa viestin huumorilla tai viestillä mikä saa kiinnostumaan

Vierailija
52/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt vääriä kysymyksiä. Esimerkiksi, "milloin menemme sänkyyn ja mitä kaikkea teet siellä minulle?" tuottaa vuolaasti tekstiä.

Tämähän se. Mieslaji saa suunsa auki vain keskustellessa sodasta, urheilusta tai seksuaalisesta hyväksikäytöstä jota kutsutaan seksiksi.

Oikeastaan tärkeämpi kysymys on, että miksi naiset yrittävät nähdä miehen ihmisenä, kun kyseessä on kognitiivisesti vajaa, puhuva apina. Ette te koiraltakaan vonkaa keskusteluja. Katsokaa miehiä niinkuin he ovat, tutkikaa sitä sisältöä mistä he kykenevät keskustelemaan ja mitä he harrastavat. 

Mies ei ole miehen näköinen nainen tai toisin päin. Kyseessä on ihan eri laji joilla on oikeasti loppupeleissä aika vähän yhteistä.

Kuinka tuollaisella unelmanaisella ei ole vielä miestä, ihmettelen?

Vierailija
53/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen tinder-keskustelu:

Minä: Moi, kiva kun tuli match. Mitäs sun iltaan kuuluu?

Match: Niin oli. Ei tässä mitään ihmeempää.

Minä: Ei täälläkään mitään säkenöivää. Laitan ruokaa ja kuuntelen musiikkia (tässä kaksi täkyä mihin voisi tarttua)

Minä: Sun profiilissa oli yhdessä kuvassa söpö koira, onko se sun?

Match: Vanhempien koira.

Minä: hiljaisuutta

Match seuraavana päivänä vähän loukkaantuneena: Sano ihan suoraa vaan, ettei sua kiinnosta.

Vähemmän yllättäen parisuhde löytyi muualta kuin tinderistä.

Ei millään pahalla mutta mikä tuo täky tuossa on? Mainitset vaan että laitat ruokaa ja kuuntelet musiikkia, ei tuossa ollut mitään kysymystä. "Mitä ruokaa teet? Mitä musiikkia kuuntelet?" Te naiset ette ymmärrä kuinka tylsä tuo sama keskustelu on käydä, joka käyty jo kymmeniä kertoja aiemmin. Voisitte aloittaa viestin huumorilla tai viestillä mikä saa kiinnostumaan

Turhaan kritisoit hyvää esimerkkiä. Et kirjoittanut itse mitään oleellista.

Kirjoita vastaavanlainen esimerkki hyvästä keskustelusta niin jatketaan siitä.

En pidätä hengitystäni sitä odotellessa.

Vierailija
54/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri. Nykymaailmassa mies tarvitsee naisen ainoastaan leikkeihin ja seksiin, eikä mikä tahansa nainen kelpaa vaan tämän on oltava feminiini, nuori, hoikka, tatuoimaton - sellainen jonka kehtaa esitellä ystävilleen ja suvulleen.

Ennen teollista aikakautta naisella oli paljon muutakin tärkeää virkaa miehen taloudessa, pyykinpesu, siivous, ruuanlaitta, peltotöitä, yms.

Vierailija
55/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset:

Niistä mätseistä vain osa on oikeita mätsejä, osa taas seurausta siitä, että jotkut vetävät kaikki oikealle. Siksi itse odotin keskustelun avausta (ja niin, että toista edes jokseenkin kiinnostaa se keskustelu), ennenkuin pidin oikeasti mätsinä.

Poistuin lopulta sovelluksesta ilman parisuhdetta. Joskus jos tulisi deittisovellus, jossa olisi mm. estetty kaikki oikealle -toiminto, niin voisin kokeilla. 

Sille on syynsä miksi tavismiehet vetävät kaikki oikealle. Jos vetäisivät ne joista kiinnostunut niin ei tulisi yhtään mätsiä. Pitää katsoa kuinka monta mätsiä tulee ja niistä karsia se paras

Vierailija
56/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuollaisella unelmanaisella ei ole vielä miestä, ihmettelen?

Se on kyllä jännä, että miten tuollainen syylänokkainen ja luudalla ympäriinsä suhaava demarifemakkoinen myrkkypilleri on edelleenkin vanhapiika 😄

Siitä saa joku ukko itselleen "ehjäksi halattavan" projektiaihion. Saattaa vain olla väkinäinen mukaansa otettava, kun tuskin haluaa edes lähteä vaikka herkkupaloilla houkuttelisi kuin koiraa.

Vierailija
57/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri. Nykymaailmassa mies tarvitsee naisen ainoastaan leikkeihin ja seksiin, eikä mikä tahansa nainen kelpaa vaan tämän on oltava feminiini, nuori, hoikka, tatuoimaton - sellainen jonka kehtaa esitellä ystävilleen ja suvulleen.

Ennen teollista aikakautta naisella oli paljon muutakin tärkeää virkaa miehen taloudessa, pyykinpesu, siivous, ruuanlaitta, peltotöitä, yms.

No mitä nykynaisesta jää edes jäljelle kun poistetaan tatuloimattomuus, normaalipainoisuus, seksiapu ja edustuskelpoisuus, kun mitään noita ed. mainittuja kuten siivous, pyykkäys yms. nykynaiset (dem. femakkoiset) ei kuitenkaan edes tee! 

Vierailija
58/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kerran Tinderissä joskus yli 10 vuotta sitten. Kaveri oli Tinderissä ja näytti naistarjontaa, niin näitä samoja naisia oli paljon mitä oli silloin 10 vuotta sitten. Ei Tinderissä ole enää hyviä naisia, nämä jämäpalat joita kaikki miehet panneet pyörivät siellä. Kuka näitä haluaa? En ainakaan minä

Hyvät poistuvat sieltä äkkiä, ne jämäpalat jääkin happanemaan sovelluksiin vuosiksi. 

Hyvän, ts huomion saavan, tunnistaa yleensä jo yhdellä vilkaisulla: profiili, johon on panostettu. 

Vierailija
59/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit seuraa jollet ole neitsyt?

Vierailija
60/74 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä nykynaisesta jää edes jäljelle kun poistetaan tatuloimattomuus, normaalipainoisuus, seksiapu ja edustuskelpoisuus, kun mitään noita ed. mainittuja kuten siivous, pyykkäys yms. nykynaiset (dem. femakkoiset) ei kuitenkaan edes tee! 

Tähän on helppo ratkaisu: pysyt erossa naisista. Kaikki voittaa 🥰 Kas kun maailma ei pyöri sun haluamisten ympärillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän