Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet deittiapissa jos et osaa keskustella

Vierailija
16.04.2026 |

Vähän menny maku kun tulee tehdä, aloitan keskustelun ja sit kysyn jotain nii vastataan kysymykseen ja keskustelu ei etene. Ei jaksaisi olla kokoajan se keskustelun ylläpitäjä. Kysymys kuuluu miksi menet hakemaan seuraa deittisovellukseen jos oletuksena on että et osaa keskustella. Haetaan elämänkumppania nii en minä jaksa kuulustella kokoajan vaan haluan vastavuoroisuutta keskusteluun. Harvassa ne ketkä oikeasti haluaa tutustua. 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies/miehet kuvittelee voivansa sanella, mitä varten naiset on deittiapissa ja miten naisten pitäisi siellä toimia?

Tässä keskusteluketjussa AP kaakattaen sanelee kuinka miehen/miesten kuuluisi hänen mukaansa toimia.

Vierailija
22/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään, että mies tulee deittailumielessä sivuille...etsien seuraa.

Mutta kun pitäisi vaihtaa ajatuksia, se yhteydenpito tyssää siihen, ettei mies osaa tai halua vastata kuin korkeintaan yhdellä sanalla jos sitäkään.

Jos kelpaa kuka tahansa, kellä on se reikä...menköön seksipalstoille.

Siellä on teidän paikka...ei kai tarvi keskustella kun suoraan asiaan.

Säälittävää touhua...???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen autistinen, enkä ole kovin taitava IRL kanssakäymisessä. 

N34

Vierailija
24/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ulvahti: "Harvassa ne ketkä oikeasti haluaa tutustua."

Naiset joihin oikeasti haluan tutusta ovat harvassa - nuori, hoikka, kaunis, tatuoimaton. He eivät myöskään vastaile minulle ollenkaan, ei edes yhdellä sanalla.  / M1957

Vierailija
25/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen kaipaa innokkaita vastauksia miehiltä, niin kannattaa laitaa niitä kuviaan esille joissa on paljon paljasta ihonpintaa.

Vierailija
26/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kysyi ihan oleellisen kysymyksen.

Vastaukset:
1) Naiset kerää matcheja itsetunnon kohottamista varten. Esim matchataan 3000 miestä ja sitten mennään vaikka Jodeliin tai Vauva-palstalle kysymään että "sain 24 tunnissa 3000 matchia, onko tämä hyvin?"

Eli halutaan mitata omaa markkina-arvoa. Heitä ei kiinnosta tutustua matcheihin.

2) Naisilla on liikaa keskusteluja, jonka takia naiset keskittyvät vain kaikista tasokkaimpiin miehiin.

99% miehistä saa kokemuksen että mistään ei tule mitään, koska naiset ovat hypergamisia.

Anteeksi, mutta mihin kysymyksiin vastaat?

Vierailija
27/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen naisen, miksi minun pitäisi keskustella kenenkään kanssa, miksi naiset ei arvosta että olen kunnollinen mies vaan pitäisi vielä keskustella?

Eli tarvitset siitä naisesta vain osan. Minkä osan?

Vierailija
28/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt vääriä kysymyksiä. Esimerkiksi, "milloin menemme sänkyyn ja mitä kaikkea teet siellä minulle?" tuottaa vuolaasti tekstiä.

Tuskinpa tuottaa.

Vierailija
29/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään kukaan on siellä, mikäli täytyy kitistä ja valittaa, kuinka sieltä ei löydä mitään etsimäänsä jne?

Vierailija
30/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kysyi ihan oleellisen kysymyksen.

Vastaukset:
1) Naiset kerää matcheja itsetunnon kohottamista varten. Esim matchataan 3000 miestä ja sitten mennään vaikka Jodeliin tai Vauva-palstalle kysymään että "sain 24 tunnissa 3000 matchia, onko tämä hyvin?"

Eli halutaan mitata omaa markkina-arvoa. Heitä ei kiinnosta tutustua matcheihin.

2) Naisilla on liikaa keskusteluja, jonka takia naiset keskittyvät vain kaikista tasokkaimpiin miehiin.

99% miehistä saa kokemuksen että mistään ei tule mitään, koska naiset ovat hypergamisia.

Tai sitten merkittävä osa miehistä ajattelee, että heillä olisi oikeus saada nainen tekemättä yhtään mitään. Kouluttautumatta, ilman tyylitajua, ilman viettelykykyä, ilman mitään panostusta. 

Surkea yritys sinulta 

Vierailija
31/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei osaa puhua ellei mies puhu naiselle ensin. Siinä naisen keskustelutaidot. 

Vierailija
32/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole siellä keskusteluseuraa etsimässä ja toiset on vähän varautuneita kirjoittaa yhtään mitään ihan vieraille. Sitten jos tavataan ja vähän edes nähdään, kuka se toinen on ja millaisia mielipiteitä on vaikka turvallista esittää, voi ruveta vähän enemmän avautumaan. Olen muuten nainen ja silloin kun itse noin 15 v. sitten olin silloisessa match.comissa, en jaksanut jaaritella kyllä paljon mitään miesten kanssa, ihan perusasiat käytiin nopeasti läpi ja sitten tavattin ja katsottiin jatkoon vai ei. Ei sitä kirjoittelemalla näe. Nyt olen muuten naimisissa jo 10 v. match.comista löytämäni todella fiksun miehan kanssa, joka ei alussa puhunut käytännössä mitään :)

Hyvät sulle. Itse pidän mahdottomana ajatuksena tutustua sellaisen ihmisen kanssa, joka ei puhu.

Vierailija
33/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen naisen, miksi minun pitäisi keskustella kenenkään kanssa, miksi naiset ei arvosta että olen kunnollinen mies vaan pitäisi vielä keskustella?

Nää trollit on niin läpinäkyvä nykyään ;D

Vierailija
34/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V ittuillaksen puutteessa kärsiville.

Vierailija
35/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään kukaan on siellä, mikäli täytyy kitistä ja valittaa, kuinka sieltä ei löydä mitään etsimäänsä jne?

Kun kuitenkin suurin osa sieltä löytää. Aika iso osa ystävistäni ovat löytäneet parisuhteensa deittiäpeistä. Olen itsekkin löytänyt vaimoni vastaavasta. Ollaan oltu 17 vuotta yhdessä ja pian 10 vuotta naimisissa, hankittu yhteinen koti ja lapset. Aika moni sitä haluaa. Mistä muualtakaan sellaista löytyy?

Vierailija
36/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visko siihen tinderbioon jo kirjoittaa että "deittailu voi mieluusti alkaa kun löytyy vastavuoroista keskusteluseuraa"? 

Vierailija
37/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ulvahti: "Harvassa ne ketkä oikeasti haluaa tutustua."

Naiset joihin oikeasti haluan tutusta ovat harvassa - nuori, hoikka, kaunis, tatuoimaton. He eivät myöskään vastaile minulle ollenkaan, ei edes yhdellä sanalla.  / M1957

No hitsi, tääl ois ollut just varhaiskeski-ikäinen, pullea, rumahko ja tatuoitu hlö.

Ainiin eiku sori, olinkin jo naimisissa 

Vierailija
38/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kuitenkin suurin osa sieltä löytää. Aika iso osa ystävistäni ovat löytäneet parisuhteensa deittiäpeistä. Olen itsekkin löytänyt vaimoni vastaavasta. Ollaan oltu 17 vuotta yhdessä ja pian 10 vuotta naimisissa, hankittu yhteinen koti ja lapset. Aika moni sitä haluaa. Mistä muualtakaan sellaista löytyy?

Kuinka pitkään joudut odottamaan että lähempi kanssahinkkaaminen deittimarkkinoilta löytämäsi naisen kanssa toteutui?

Vierailija
39/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen tinder-keskustelu:

Minä: Moi, kiva kun tuli match. Mitäs sun iltaan kuuluu?

Match: Niin oli. Ei tässä mitään ihmeempää.

Minä: Ei täälläkään mitään säkenöivää. Laitan ruokaa ja kuuntelen musiikkia (tässä kaksi täkyä mihin voisi tarttua)

Match: hiljaisuutta

Minä: Sun profiilissa oli yhdessä kuvassa söpö koira, onko se sun?

Match: Vanhempien koira.

Minä: hiljaisuutta

Match: hiljaisuutta

Match seuraavana päivänä vähän loukkaantuneena: Sano ihan suoraa vaan, ettei sua kiinnosta.

Vähemmän yllättäen parisuhde löytyi muualta kuin tinderistä.

Vierailija
40/74 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta taisi päästä hätävalhe.

Noin 10 % heteroseksuaalisista ihmisistä kertoo tavanneensa nykyisen puolisonsa tai pitkäaikaisen kumppaninsa deittisivustolla tai -sovelluksessa. Pew Research Center, 2023) - https://www.pewresearch.org/short-reads/2023/02/02/key-findings-about-o…

Eli, 95% heteroseksuaalisista miehistä sekä 95% heteroseksuaalisista naisista kohtaa, ihastuu ja rakastuu todellisessa elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä