Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sieltä Maisasta saa varattua terveyskeskukseen lääkäriajan?

Vierailija
15.04.2026 |

Yritin mutta en tajunnut siitä mitään.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan yritykseen. Ei sinne noin vain mennä. Minulla oli oireena verenvuoto nännistä. En saanut lääkäriä edes puhelimeen useista yrityksistä huolimatta eikä minulle annettu terveyskeskusaikaa. Menin sitten yksityiselle ultraan, koska ei kiinnostanut ottaa riskiä, että vuoto aiheutuu rintasyövästä. Että näin Suomessa 2026. Juuri uutisoitiin, että Suomessa kuollaan syöpään enemmän kuin muissa Pohjoismaissa. Oman kokemuksen pohjalta on helppo ymmärtää miksi. Terveyskeskus on portinvartija, joka estää ihmisiä pääsemästä hoitoon.

Teitkö oirearvion?

Mitä vttua tarkoitat? Verenvuoto nännistä on vakava oire. Noin 15 prosenttia niistä tarkoittaa syöpää. Rintasyöpä on ikäisteni naisten yleisin kuolinsyy. Soitin arvauskeskukseen. Hoitaja soitti seuraavana päivänä. Siitä seuraavana päivänä hän soitti uudestaan ja sanoi, etten lääkärin päätöksellä saa aikaa ennen kuin verta tulee enemmän ja sittenkin vain puolikiireellisen. Pyysin, että saisin keskustella lääkärin kanssa, mistä muust oire voisi johtua kuin syöväst jne.  Hoitaja lupasi välittää viestin. Myöhemmin hän ilmoitti, että minulle on viesti Maisassa. Kyseisessä viestissä lääkäri ilmoitti vain saman ohjeen. Minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin mennä yksityiselle, mikä maksoi 400 euroa. Mutta se oli mielenrauhasta maksettava. Onneksi en kuulunut siihen 15 prosenttiin. Tämmöisiä riskejä meidän kustannuksella otetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi