Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämänhallinta sekaisin

Vierailija
15.04.2026 |

On jo pitkään ollut, olen siis 41 v mies ja asun Vantaalla. On tullut tehtyä vääryyksiä tässä, peli ongelmaa oli ja on vaa velkaa tullut otettua ja lainaa, hirveesti on nyt velkaa noin 48 tuhatta ja en saa velkaa lyhennettyä kun minimit ja velka ei vain lyhene ja on mulla vakityö se hyvä, mutta ei ole myöskää oikein rahaa. Sitten on vähän pienimuotoinen alkoholi ongelma, viikottain juon ja siihen toki menee rahaa mut tykkään juoda, ois kiva saada jotain elämänsuuntaa parempaa toimintatapoja muuttaa, ei ole oikein kavereitakaa tai on mutta ne vaan juo. EI ole naista, en usko et ne tälläsestä kiinnostuu

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, palstan vakijankkaaja Alluhan se täällä taas ulisee. Niin kuin kukaan ei häntä tunnistaisi...

Vierailija
62/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo en jaksa enää. käyn töissä ja elän omaa elämää, en jaksa haukkujia kiitos ja hei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hae apua tai tee mitään asioille? Vaikutat kuitenkin tunnistavan asiasi.

Vierailija
64/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHmettelen kun pitäisi yhtäkkiä lopettaa kokonaan juominen elämästä

Ei ole pakko, voit valita vaikka alkoholitonta olutta.

Mä en uskalla tutustua naisiin selvinpäin

Ole huoleti, Allu, naiset eivät silti halua tutustua sinuun vaikka olisitkin selvinpäin.

Vierailija
65/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hae apua tai tee mitään asioille? Vaikutat kuitenkin tunnistavan asiasi.

Olen hakenut jo ennen, mutta lopetin, tarvisin uudestaan terapiaa

Vierailija
66/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti, Allu, naiset eivät silti halua tutustua sinuun vaikka olisitkin selvinpäin.

Juu mua ei kiinnosta sori mitä mieltä sä olet musta, mä käyn töissä ja makselen velkojani.

Vierailija
67/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt onkin paha, vajaaälyinen kännissä vai vajaaälyinen selvinpäin. Naiset, kertokaa! 

Vierailija
68/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mua ei kiinnosta sori mitä mieltä sä olet musta, mä käyn töissä ja makselen velkojani.

Kuulostaa ihan unelmaelämältä!

Vierailija
69/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tekee virheitä, sori mutta ei sille voi mitään, mä ainaski olen hoitanut duunit ja musta tykätään.

Vierailija
70/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tekee virheitä, sori mutta ei sille voi mitään, mä ainaski olen hoitanut duunit ja musta tykätään.

Mutta eihän sulla ole kavereita? No, äiti tykkää. 

Vierailija
71/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ensiksi istut alas ja mietit mitä haluat. Unohda se velka vähäksi aikaa. Olet kuitenkin vielä melko nuori ja selvästi haluat tehdä jotain elämällesi. Mieti haluatko opiskella ja mitä haluaisit tehdä. Jos sinulla ei ole lapsia niin olet vapaa muuttamaan myös ulkomaille työhön tai opiskelemaan. Mene ja varaa itsellesi aika mt-toimistosta niin pääset alkuun tuossa alko-asiassa. Itselläni meni alkoholia paljon eron aikaan. Sitten tajusin etten oikeastaan nauti alkosta joten vaihdoin kivennäisveteen. Nykyisin saatan ottaa ehkä muutaman oluen vuodessa.

Vierailija
72/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ensiksi istut alas ja mietit mitä haluat. Unohda se velka vähäksi aikaa. Olet kuitenkin vielä melko nuori ja selvästi haluat tehdä jotain elämällesi. Mieti haluatko opiskella ja mitä haluaisit tehdä. Jos sinulla ei ole lapsia niin olet vapaa muuttamaan myös ulkomaille työhön tai opiskelemaan. Mene ja varaa itsellesi aika mt-toimistosta niin pääset alkuun tuossa alko-asiassa. Itselläni meni alkoholia paljon eron aikaan. Sitten tajusin etten oikeastaan nauti alkosta joten vaihdoin kivennäisveteen. Nykyisin saatan ottaa ehkä muutaman oluen vuodessa.

Kaunis ajatus, mutta Allu ei halua muuttaa elämässään mitään. 

Terapeuttia ei saa, kun oli alkanut vainoamaan edellistä. 

Vierailija
73/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti saa kuonoonsa jos ehdottaakaan alkon vähentämistä. 

Vierailija
74/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sä olet niin saatanan tyhmä ettet tule noudattamaan yhtäkään sinulle annettua neuvoa.

Ja huomenna samat ulinat uudelleen.

Vierailija
75/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Allu taas palstalla

Vierailija
76/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet tehnyt huonoja valintoja menneisyydessä ja joudut kärsimään niiden seurauksista. SInun ei tarvitse tehdä niitä tulevaisuudessa vaan voit elää jatkossa viisaasti. 

Ota Jeesus vastaan ja mene johonkin vapaan suunnan seurakuntaan, jos se on hyvä ja Raamatullinen jää, jos ei, etsi toinen.

Vierailija
77/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olet tehnyt huonoja valintoja menneisyydessä ja joudut kärsimään niiden seurauksista. SInun ei tarvitse tehdä niitä tulevaisuudessa vaan voit elää jatkossa viisaasti. 

Ota Jeesus vastaan ja mene johonkin vapaan suunnan seurakuntaan, jos se on hyvä ja Raamatullinen jää, jos ei, etsi toinen.

Allu on kyllä niin yksinkertainen, että saattaisikin hurahtaa Jeesukseen.

Uskovaisten joukosta voisi myös helposti löytyä Allulle sopivaa vähä-älyistä seuraa.

Vierailija
78/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkotus olis vähentää alkoholin juomista

Vierailija
79/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkotus olis vähentää alkoholin juomista

Ei se helppoa ole kun mua kiinnostaa baarit musiikki ja nykyään teknobileetkin

Vierailija
80/81 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän sulla ole kavereita? No, äiti tykkää. 

Ne on työttömiä ja juo alkoholia. En jaksa enään