Elämänhallinta sekaisin
On jo pitkään ollut, olen siis 41 v mies ja asun Vantaalla. On tullut tehtyä vääryyksiä tässä, peli ongelmaa oli ja on vaa velkaa tullut otettua ja lainaa, hirveesti on nyt velkaa noin 48 tuhatta ja en saa velkaa lyhennettyä kun minimit ja velka ei vain lyhene ja on mulla vakityö se hyvä, mutta ei ole myöskää oikein rahaa. Sitten on vähän pienimuotoinen alkoholi ongelma, viikottain juon ja siihen toki menee rahaa mut tykkään juoda, ois kiva saada jotain elämänsuuntaa parempaa toimintatapoja muuttaa, ei ole oikein kavereitakaa tai on mutta ne vaan juo. EI ole naista, en usko et ne tälläsestä kiinnostuu
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuossa tilanteessa pysty tehdä mitään. Turhaan meitä sillä vaivaat. Noh on tämäkin vain yksi p a l s t a v a j a k k i .
No ootko sitten itse joku täydellinen mies vai, velaton, hieno auto jne?
Olen nainen ja velaton kyllä
Vierailija kirjoitti:
Palstan mode?
Mahdollisesti. :D
Lopeta pelaaminen ja alkoholin käyttö kokonaan. Hanki apua esim työterveyshuollon kautta. Velat saa kyllä maksettua pois, vaikka se välillä hidasta onkin. Varmasti naiset myös sinusta kiinnostuu kun pääset riippuvuuksista eroon. Yleensä vain toinen riippuvainen hakeutuu suhteeseen jossa riippuvuuksia on, eikä sitä voi suositella kenellekään, ongelmat vain yleensä kasvaa tuolla tavalla, siitäkin huolimatta että parhaimmillaan voi olla toiselle vertaistukena.
Montakohan kymmentä tai sata aloitusta olet tehnyt tästä samasta aiheesta? Sinun ymmärryksessäsi täytyy olla jotain pahasti vialla kun et mistään ota opiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan mode?
Kuka tahansa sekoaisi tuossa hommassa.
Olisko aika raitistua ja alkaa kuntoilemaan? Ota elämä omiin käsiin ja sitten mene velkaneuvontaan. Ei ongelmat katoa minnekään jos jatkat samalla tavalla eteenpäin.
Sulle on annettu jo moneen kertaan KAIKKI ehdotukset tilanteesi parantamiseksi
MITÄ SÄ VIELÄ HALUAT?????
Missä sun vanhemmat tapasivat toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kymmentä tai sata aloitusta olet tehnyt tästä samasta aiheesta? Sinun ymmärryksessäsi täytyy olla jotain pahasti vialla kun et mistään ota opiksesi.
Tuhansia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuossa tilanteessa pysty tehdä mitään. Turhaan meitä sillä vaivaat. Noh on tämäkin vain yksi p a l s t a v a j a k k i .
No ootko sitten itse joku täydellinen mies vai, velaton, hieno auto jne?
Olen nainen ja velaton kyllä
Minäkin olen nainen ja velaton. Autoa ei ole, koska tarvitse sitä mihinkään, mutta rahaa on tilillä ja töitä niin paljon kuin jaksan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka päivittäistä ulinaasi täällä niin se varmasti auttaa.
Mitään käytännön toimiahan sinun ei kannata missään nimessä tehdä, kuten lopettaa ryyppäämistä.
No mä sanoin vaan anteeksi jos se on valittamista, no pidän vähän taukoa mutta välillä haluan juoda
Haluat juoda ja valittaa. Emme voi auttaa.
Niin no miksi se pitäs kokonaan lopettaa? kaikki hauskanpito ja baarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan mode?
Kuka tahansa sekoaisi tuossa hommassa.
Niinpä! ;D
Vierailija kirjoitti:
Pitää toistaa kun ei mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Olisko aika raitistua ja alkaa kuntoilemaan? Ota elämä omiin käsiin ja sitten mene velkaneuvontaan. Ei ongelmat katoa minnekään jos jatkat samalla tavalla eteenpäin.
Allu haluaa juoda ja liikuntaa ei voi harrastaa koska on masentunut. On jo ehdotettu kolme miljoonaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu haluaa juoda ja liikuntaa ei voi harrastaa koska on masentunut. On jo ehdotettu kolme miljoonaa kertaa.
Mä kyllä lenkkeilen työni puolesta ja olen velkaneuvonnassa
Vierailija kirjoitti:
Ei. Liian hapokasta. Miksi pilata hyviä valituksen aiheita. Seuraavaksi alan ruikuttaa etten kiinnosta enää naisia, mistähän se johtuu, kaljamahastako, vaikka olen pitkä ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka päivittäistä ulinaasi täällä niin se varmasti auttaa.
Mitään käytännön toimiahan sinun ei kannata missään nimessä tehdä, kuten lopettaa ryyppäämistä.
No mä sanoin vaan anteeksi jos se on valittamista, no pidän vähän taukoa mutta välillä haluan juoda
Niin no miksi se pitäs kokonaan lopettaa? kaikki hauskanpito ja baarit?
Ei tarvitse. Jatka. Niinkuin jatkatkin, typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää toistaa kun ei mene perille.
no mä mieluiten juon mutta omalla rahalla ja ei joka vloppu, en luovu siitä, olen sitä tehnyt jo pitkään, ja sielä tutustuu naisiin ja suomalaiset käy baareissa
Hölkkäät ympäri Lammaslampea 10 kierrosta niin lähtee masennus pois. Toista tarvittaessa.