Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kuolaavat Henriikan perään

Vierailija
15.04.2026 |

Oliko tässä jutussa jälkeen-kuvia?

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011931196.html

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmies jättää välistä tällä kertaa.

Vierailija
142/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo ketjun otsikosta että taas on tämä meidän kylän huomioh... asialla.

Hän on täällä täysin naurunalainen ja itsensä joka paikassa nolaava löllöpallo. Muistan kun meinasin kuolla nauruun kun hän vielä ollessaan jättiläski, mainosti erään kuntosalin kanssa että "henriikka puhumassa miten syödä oikein". Ja siinä oli kuva hänestä missä hän on ääretön läski. Nauroin niin paljon että olin kuolla!

Hän on monessa lehtihaastattelussa kertonut nämä samat lätinät. Ja tämä läski saa syötyä sellaiset määrät irtokarkkia että ette uskokaan. Kertoi että irtokarkkia menee ihan huomaamatta 2 kg illassa. (En muista oliko 2 kg, mutta järkyttävä määrä oli eikä sellaista määrää pysty normaali ihminen syömään.) 

Tämä täysin epäonnistunut läski nyt on sitten innoissaan kun räkälässä joku känninen ukko huudellut perään. Täällä ei ole muita kuin räkälöitä joten ei ole käynyt missään kunnon baarissa. Ellei sitten ole ollut muualla käymässä, mutta silloinkin se on varmasti ollut räkälä. 

Tämä läski on niin naurettava kuin olla ja voi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin jo ketjun otsikosta että taas on tämä meidän kylän huomioh... asialla.

Hän on täällä täysin naurunalainen ja itsensä joka paikassa nolaava löllöpallo. Muistan kun meinasin kuolla nauruun kun hän vielä ollessaan jättiläski, mainosti erään kuntosalin kanssa että "henriikka puhumassa miten syödä oikein". Ja siinä oli kuva hänestä missä hän on ääretön läski. Nauroin niin paljon että olin kuolla!

Hän on monessa lehtihaastattelussa kertonut nämä samat lätinät. Ja tämä läski saa syötyä sellaiset määrät irtokarkkia että ette uskokaan. Kertoi että irtokarkkia menee ihan huomaamatta 2 kg illassa. (En muista oliko 2 kg, mutta järkyttävä määrä oli eikä sellaista määrää pysty normaali ihminen syömään.) 

Tämä täysin epäonnistunut läski nyt on sitten innoissaan kun räkälässä joku känninen ukko huudellut perään. Täällä ei ole muita kuin räkälöitä joten ei ole käynyt missään kunnon baarissa. Ellei sitten ole ollut muualla käymässä, mutta silloinkin se on varmasti ollut räkälä. 

Tämä läski on niin naurettava kuin olla ja voi. 

Hyvä kun ilmaiset kateutesi ja sitä myötä alemmuutesi häneen verrattuna. Ei normaali ihminen puhu toisesta ihmisestä noin. Kovasti jaksat häntä seurata. Vaikka hän tuokin itseään esiin niin aina voi ohittaa jutun jos itseä kiinnosta. Mutta hienosti olet hänet tunteisiisi päästänyt.

Vierailija
144/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta artikkelissa ei pitäisi puhua vain baarissa saadusta huomiosta miehiltä, vaan ilmiöstä laajemmin. Kauniille ollaan ystävällisiä useammin. Siis ihan miehet ja naiset. Asiakaspalvelussa, työhaastatteluissa, työelämässä, matkustaessa jne. Itse olen pitkä ja hoikka nätti blondi. Siskoni on ylipainoinen ja harmaantuu jo, vaikka meillä ei ole suurikaan ikäero. Eron meidän saamassa huomiossa ja kohtelussa näkee kyllä missä tahansa olemme yhdessä. Lisäksi minä esim. olen saanut melko samalla alalla paremman palkan ja nopeamman urakehityksen kuin siskoni, vaikka minulla on alempi koulutus, (AMK vs yliopisto) Nämä ovat positiivisia juttuja. Mutta kyllä minäkin monen muun tapaan koen sen miehiltä saadun seksuaalisen huomion lähinnä ahdistavana, kun sitä on joutunut kuuntelemaan hyvin nuoresta.

Yleensä siitä tietää, että ihminen on laihtunut  ja puhjennut kukkaan vasta aikuisena, jos kokee miesten läähätyshuomion positiivisena. Kuvittelevat, että ovat jääneet ennen jostain paitsi.

Vierailija
145/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta artikkelissa ei pitäisi puhua vain baarissa saadusta huomiosta miehiltä, vaan ilmiöstä laajemmin. Kauniille ollaan ystävällisiä useammin. Siis ihan miehet ja naiset. Asiakaspalvelussa, työhaastatteluissa, työelämässä, matkustaessa jne. Itse olen pitkä ja hoikka nätti blondi. Siskoni on ylipainoinen ja harmaantuu jo, vaikka meillä ei ole suurikaan ikäero. Eron meidän saamassa huomiossa ja kohtelussa näkee kyllä missä tahansa olemme yhdessä. Lisäksi minä esim. olen saanut melko samalla alalla paremman palkan ja nopeamman urakehityksen kuin siskoni, vaikka minulla on alempi koulutus, (AMK vs yliopisto) Nämä ovat positiivisia juttuja. Mutta kyllä minäkin monen muun tapaan koen sen miehiltä saadun seksuaalisen huomion lähinnä ahdistavana, kun sitä on joutunut kuuntelemaan hyvin nuoresta.

Yleensä siitä tietää, että ihminen on laihtunut  ja puhjennut kukkaan vasta aikuisena, jos kokee miesten läähätyshuomion positiivisena. Kuvittelevat, että ovat jääneet ennen jostain paitsi.

Jep, jotkut kauniit ja komeat kuvittelee itsestään liikoja, kukaan täysjärkinen ei halua että kuolataan ja läähätään ja että aina iskumielessä ja sen takia saa työpaikkaa yms koska kaunis. 

Vierailija
146/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkät ja tatuoidut miehet kiinnostavat."

Tulihan se sieltä. Mikään sössötys siitä, että naisia ei kiinnosta väkivaltaiset jännämiehet ei enää pidä paikkaansa. 

Vierailija
147/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Vauvapalstallakin on ollut kauniiden naisten keskusteluita joissa harmittelevat sitä, miten ovat muuttuneet miehille näkymättömämäksi ajan saatossa. Toiset tykkää huomiosta eikä kaikki miesten antama huomio ole mitään läähätystä. 

Vierailija
148/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitkät ja tatuoidut miehet kiinnostavat."

Tulihan se sieltä. Mikään sössötys siitä, että naisia ei kiinnosta väkivaltaiset jännämiehet ei enää pidä paikkaansa. 

En vetäisi yhtäläisyys merkkiä pitkien tai tatuoitujen miesten ja väkivaltaisen miehen väliin.

En itse ole pitkistä, enkä tatuoiduista kiinnostunut.

Tiedän vaan, että tatuoimaton ja lyhyt mies VOI olla aika sairas, mustasukkainen, väkivaltainen ja paha.

Että ei se ihan niin yksioikoista ole.

Vierailija
149/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kuolaa. On todella tavallisen näköinen ja vieläkin ylipainoinen. Elää omassa harhassaan.

Miksei voisi kuolata? Ihan tavan tallaaja eikä edes rumimmasta päästä ja ei ylipaino estä miehiä kiinnostumasta.

Vierailija
150/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kuolaa. On todella tavallisen näköinen ja vieläkin ylipainoinen. Elää omassa harhassaan.

Niin tuossa otsikossa luki. Ja että on huomion keskipisteenä eikä saa olla baarissa rauhassa.

Ap

No baarissa ei saa kukaan olla rauhassa, kyllä ne vanhemmat ukot ovat humalassa kenen tahansa naiselta näyttävän perässä 

Vierailija
151/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni ruma, viehättävä ja näyttävä nainen näin toisen naisen näkökulmasta katsottuna. 

Vierailija
152/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, jotkut kauniit ja komeat kuvittelee itsestään liikoja, kukaan täysjärkinen ei halua että kuolataan ja läähätään ja että aina iskumielessä ja sen takia saa työpaikkaa yms koska kaunis. 

Kaunista naista pidetään myös paljon helpommin epäpätevänä työhönsä. Ja oletetaan, että on siihen kiivennyt reittä pitkin, vaikka olisi kuinka hyvä työssään. Vaikka etenee helpommin, kaikki myös olettaa, että ei osaa mitään eikä ole ansainnut sitä. Minuun on myös uudessa työpaikassa esimies ihastunut. Kyllä se sai itsenikin pohtimaan, että millä kriteereillä sitä onkaan työn saanut. Ja epäilemään omaa todellista ammatillista osaamistaan.

Vierailija
153/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan. x

Vierailija
154/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvista katsoen oikein kaunis kroppa nykyään. Kateelliset taas vauhdissa täällä...

Kyllä juu. Olen megakateellinen 20 kiloa ylipainoisesta vartalosta. Jees.

Vierailija
155/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäkönen! 

Vierailija
156/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on

edelleen aika kookas nainen.

Mutta kaikki on suhteellista..

kun alkupaino oli 170 kg, siihen

verrattuna n on todella tikissä.

Ihan kivat kasvotkin.

Hyvä hyvä. 👍 x

Vierailija
157/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäis olla mikään ihme että hyvin pukeutuvat ja hyvässä kunnossa olevat ihmiset saavat huomiota ja nimenomaan parempaa sellaista osakseen, kuin rähnäisissä vaatteissa kulkevat tai ihmiset, ketkä eivät pidä itseään kunnossa. Se ulkomuoto ja päällinen esim just vaikka vaatetus kertoo panostamisesta, siitä että kaikki asiat eivät ole se ja sama. Se kielii siitä, että ihminen arvostaa itseään ja kun ihminen arvostaa itseään, muut tekevät sen myös.

Se on vähän harhakäsitys myös, että ammatti tai työ ylipäätään tai koulutus määrittää arvon ihmiselle. Oikeasti se arvo on se miten hyvin ihminen tuntee itsensä ja kohtelee itseään. Tää on todella rumasti sanottu, mutta esim itsellä, mä en ota vakavasti ihmistä jos mä näen, että hän elää helppojen mielihyvien kautta. Se on ihan sama mikä se ihminen on ammatiltaan tai mikä sen koulutus on, koska se ulkomuoto kertoo jo sen oleellisen, että tämä ihminen ei arvosta itseään, niin miksi minä kuuntelisin mitään, mitä hän sanoo? En minä halua olla kuin hän, eli miksi kuuntelisin hänen puhettaan. Toki helpot mielihyvät näkyy muutenkin, kuin vain ylipainosta. Se oli vaan esimerkki. 

Vierailija
158/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuolaa myös minun 13-vuotiaan tytön perään nykyisin(laiha ja ikäisensä näköinen nätti tyttö). En nyt pistäisi mitään painoarvoa miesten kuolaamiselle, vaikka huomio varmasti tuntuu hyvältä, kun on vielä tehnyt ison työn tuon muutoksen eteen.

Ja näin naisena, joka on sitä kuolaamista joutunut kestämään esiteinistä saakka, se kuolaaminen ja lirkuttelu lähinnä nyppii näin lähes nelikymppisenä 15v onnellisesti naimisissa olleena. Pretty privilege on ihan totta, mutta silläkin on raivostuttava kääntöpuolensa.

Jos tarjoat sadalle rumalle naiselle sellaista pilleriä joka yön yli tekisi heistä kauniin, niin jokainen niistä naisista ottaisi sen pillerin. 

Jos tarjoat sadalle kauniille naiselle pilleriä joka tekisi heistä ruman, niin yksikään niistä naisista ei ottaisi sitä pilleriä. 

Totta. 

Kauneuden kääntöpuoli liittyy lähinnä miesten käytöstapojen puutteeseen. Mutta silti aina huvittaa, kun joku löytää tämän reilusti aikuisena ja nauttii siitä huomiosta. Ja sitten me jotka ollaan 11-12-vuotiaista kestetty sitä perään huutelua ja viheltelyä sekä perseelle taputtelua, pyöritellään lähinnä silmiämme. 

Öööh... okei. Minä olen kaunis ja tiedän sen. Sitä on kerrottu mulle noin kaksivuotiaasta asti. Olen kuullut huutelut, viheltelyt ja rakkaudentunnustukset, jopa ihmisiltä, joita en ole koskaan ennen tavannut. Silti minusta on outoa, että sinä pidät itseäsi jotenkin parempana, siis asenne on "Heh, nauran toisille naisille". Miksi? Itse ainakin käytän ulkonäköäni ihan häpeilemättä hyödykseni, koska miksi en? Jos sitä on kerran luotu, ja sen vuoksi olen saanut esimerkiksi asuntoni seinät maalattua ilmaiseksi, ilmaisia autokyytejä matkalla ympäri Suomea, ilmaisia ruokia, juomia ja muuttokuormia. Todellakin aion ottaa tästä kaiken irti ennen kuin olen vanha eikä ulkonäkö enää auta. Mitä väärää siinä on? En valehtele, huijaa tai käytä seksiä välineenä.

Olet varmaan nuori ekstrovertti sinkku? Tilanne on silloin ihan eri. Pitkässä parisuhteessa ei noin toimita ja se muiden miesten huomio on lähinnä rasittavaa. Ei sen takia, että olisi mustasukkaisuutta vaan sen takia, että ei yksinkertaisesti kiinnosta muiden miesten huomio. Sitten, kun on päälle vielä introvertti niin ei jaksaisi sitä jatkuvaa flirttailua.

Tottakai ulkonäöstä on hyötyä monessa kohtaa, mutta työelämässä esim. sitä huomiota en pidemmän päälle jaksa. Ei jaksa olla koko ajan väistelemässä rivien välistä tulevia ehdotuksia ja pahimmillaan esimiesasemassa olevien varattujen miesten ihastumisia. 

Jep. Mä olen vielä kirjollakin eli en todellakaan lämmennyt millekään satusetien iskuyrityksille. Koin tuollaiset lähestymiset lähinnä pettymykseksi, siinäkö kaikki mitä minusta haluat? Kunnes törmäsin kaltaiseeni. Onnellista liittoa takana nyt 21 v.

Miksi esität olevasi minä? Ja jos olet ollut parisuhteessa 21 vuotta niin tuskin kovin nuori olet.

Nyt on jäänyt jollain lääkkeet ottamatta tältä päivältä.

Minulta ei osallisuutta näissä. E

Vierailija
159/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä kommentteja! Nätti nainen ja kaunis hymy. Mitä se on teiltä pois että joku on saanut itsevarmuutta? Minusta on ihanaa jos ihmiset voivat myös myöntää itselleen jos pitävät ulkonäöstään. T:30v joka on vasta viime vuosina tajunnut että minähän olen aina ollut ihan riittävän kaunis vaikka en mikään malli. Ihan turhaan nuoruuteni yritin laihduttaa ja käyttää kaikkia vippaskonsteja ollakseni nätimpi, varsinkin kun olen aina ollut normaalipainoinen ja jopa hoikka. Ihanaa jos ihminen voi olla tyytyväinen omassa kehossaan <3 kateus ilmeisesti puhuu, tuolla luonteella sitä huomiota ei varmasti saa. 

Vierailija
160/206 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot ja kurvikas kroppa.

Iloinen hymy ja nätit silmät.

Ei ihme, että moni mies tykkää.