***Joulukuiset keskiviikkoon***
Kommentit (23)
Näinpä tein eli kissa pöydälle, halki poikki ja pinoon ;) Mies oli rauhallinen ja yritti selittää, ei kylläkään osannut sanoa muuta kuin että kyseiset tiedot olivat tulleet käytetyn GPRS-puhelimen myötä, oli otttanut talteen ja käyttänyt lappua akun takana kun ei kuulemma ollu akku pysyny muuten paikoillaan. Kyseiseen henkilöön ei ole ottanut koskaan yhteyttä.
Että enpä tiedä. Mies osaa olla niin vakuuttava; osaisi myydä vaikka hiekkaa Saharaan jos haluaisi. Mutta toisaalta on kyllä kaikkien kokemusten mukaan luotettava... Sanoi, ettei voisi tehdä mitään mikä rikkois meidän perheidyllin ja haluaa olla mun kanssa aina.
Vaihtoehdot on vähissä; mieluiten olisin ottanut vähän hajurakoa, mutta se ei ole mahdollista ilman että perhepiiri saisi asiasta tietää, joten pakko pyörittää arkea ja toivoa parasta. Lasten takia.
Tuo yhteensattuma oli vaan liikaa mulle... Kun oon muutenkin yks hormonimyrsky koko ihminen!
Terveisin Sunnie ja piiperöinen 7+6
Mä oon niin onnellinen tästä tulevasta nyt että i-h-a-n-a-a!! Pyydän anteeksi jos oon joidenkin mieltä pahoittanut kun olen ollut niin negatiivinen raskauteni suhteen ja manannut koko tulevaa vauvaa täällä. Tämä oli vaan niin yllättävä raskaus ja kuukausi tässä meni että olen saanut ajatukset nyt kasattua ja olen vilpittömän onnellinen tulevasta! Ihana tunne, voin sanoa. Nyt on tullut sitten kova pelko keskenmenosta koska olen niin miettinyt että pitääkin tulla vielä vauva :(. Pelkään että saan " rangaistuksen" pahoista ajatuksistani...
Eilen illalla kerrottiin isommille lapsille (noh, pienin ei vielä edes ymmärräkään ;) ). Poika tokaluokkalainen ja tyttä ekaluokkalainen olivat aivan innoissaan, etenkin poika!! Kyllä tyttökin oli, pussaili ja huhuili jo vauvalle mahani läpi ja lähetti rukouksia (??) että vauva olisi terve, olipa herttaista...Lapset selittivät tohkeissaan pikkuveljelle 10kk että susta tulee nyt isoveli. Poika kyllä kysyi vielä että oottekste te siis tehnyt " sillai" ? :) Kait tuon ikäiselle jo vähän noloa kun äiti ja isi sellaista tehneet ja kaveritkin saa nyt tietää, heh!
Eiköhän tulevat isovanhemmatkin kohta saa kuulla kun nuo lapset nyt tietää.
Mulla on ollut ihmeen hyvä olo eilen ja tänään, väsyttää toki mutta kuvotus on aikalailla taas kateissa? aamulla heräsin kun supisteli!! Reisiä ja alaselkään säkenöi ihan kunnolla, siksikin kait pelko keskenmenosta pyörii nyt ajatuksissa. Toivon todella että kaikki menee hyvin ja saan pikkuisen tuhisijan vielä kerran syliini.
Sunnie, toivottavasti kaikki selviää. Voihan olla että sun hormonitkin " suurentelee" asioita, siis ei tosiaan pahalla. Ja jos mies tuntuu kuitenkin että on luotettava niin eiköhän hän olekin sitten sitä. Raskausaikana mulla ainakin nousee aina kauheita olotiloja että pelkään että mies häipyy noin vaan ja jättää mut lasten kanssa jne.. Tsemppiä!
t. mariadee ja tonttu 8+3
tänään tehtiin uusi ultraus ja nyt ei enäänähty mitään,joten meille ei sit ole mitä ilmeisemminkään tulossa jouluvauvaa. lauantaina pitäs lomalle lähteä mutta ei oo kyllä yhtään lomafiilistä..nyt vaan odotellaan koska vuoto alkaa ja jos ei ala niin kaavinta on edessä :((
parempaa onnea muille!!!
tamatu 6+5