HS: Tyttöporukka kylvää kauhua Helsingissä...... JA AIHE SENSUROITIIN!
Mode? Miksi? Perustelut!!!!!!
Eikö tässä ole muka yhteiskunnallisen keskustelun paikka?
Että mikä mättää?
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää, että miten munattomia aikuisia siellä päin asuu? Miksei kukaan ole näyttänyt näille kaapin paikkaa? Itse en katsoisi hetkeäkään jos omaa lastani tultaisiin joukolla muiluttamaan.
Ja sen jälkeen se kakaralauma tappaa sinun lapsesi.
Lasu ilmoitus ja koulukotiin tai vastaavan joka tyttö. Vahingonkorvausvaatimus tytöille tai vanhemmille. Jengi on hajotettava, muutto eri puolille Suomea.
Onko varma tieto siitä ovatko nämä nuoret muualta tulleita kun niin täällä hoetaan?
vähänkö hävettäisi olla tuollaisten lasten vanhempi
Nämä eivät satavarmasti ole kantasuomalaisia. Se olisi muuten sanottu, joten lukekaa rivienvälistä.
Näistä tehty useita ilmoituksia moniin paikkoihin. Myös kouluihin. Tilanne näköjään edelleen. Mikä mättää suomessa 🙄
Poliisin kommentti asiaan oli sellaista hellanlettas-tason löpinää, että aivan turha odottaa tilanteeseen minkäänlaista parannusta.
Mikä tätä maata oikein vaivaa, ettei jotain kakaralaumaa saada kuriin? Vai eikö tähän uskalleta puuttua rasismin pelossa?
Mä oon ihmetelly . Mä oon koulussa (Koteko Kotka) . Ihan järjetön määrä ulkomaalaisia , siis todella paljon ja ympäri maapallon . Mutta ei mitään propleemaa , kaikki on niiku yhtä jengii Suomalaiset ja ulkkikset . Varmaan jotain tehdään oikein , kun kaikki on niin ok .
Niin, tyttäret on tavoitettu. Poliisi väittää, että kaikki eivät edes ymmärrä tekemäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisin kommentti asiaan oli sellaista hellanlettas-tason löpinää, että aivan turha odottaa tilanteeseen minkäänlaista parannusta.
Lapsukaiset eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tätä maata oikein vaivaa, ettei jotain kakaralaumaa saada kuriin? Vai eikö tähän uskalleta puuttua rasismin pelossa?
Lapset vaan ovat lapsia. Kaikki saavat olla miten haluavat ja tehdä mitä haluavat. Tai, siis eivät kotimaiset. Heille saa meuhkata, haukkua, huutaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset vaan ovat lapsia. Kaikki saavat olla miten haluavat ja tehdä mitä haluavat. Tai, siis eivät kotimaiset. Heille saa meuhkata, haukkua, huutaa....
Annan pippurisumutteesta olipa minkä ikäinen tahansa jos alkaa osoitella, Raid käy hätätilassa.
30
r i k o s i l m o i t u s t a, eikä penskoja saada kuriin!
Miksi tollaset saa kulkea vapaana?
Mikä tätä maata vaivaa????
Vierailija kirjoitti:
Niin, tyttäret on tavoitettu. Poliisi väittää, että kaikki eivät edes ymmärrä tekemäänsä.
Ymmärtääkö nuo sitten mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö nuo sitten mitään muutakaan.
Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
30
r i k o s i l m o i t u s t a, eikä penskoja saada kuriin!
Miksi tollaset saa kulkea vapaana?
Mikä tätä maata vaivaa????
Kyllä täällä moni aikuinenkin saa kulkea vapaana.
Nuo on steriloitava. Niistä ei ole ihmisiksi,ei millään.
Äänestän jatkossakin Perussuomalaisia. He ovat ainoita jotka vastustavat tätä hillitöntä m a m u t u s t a