~TOUKOtaapertajien keskiviikko~
Kommentit (31)
Miehen olen jo herättänyt ja sairaalakassin pistänyt lopullisesti kuntoon. Pian varmaan soitetaan mummu paikalle...
Suppareita tulee n.5min välein ja ovat suht napakoita... Ihan hyvin silti kestän vielä, siks mietityttää, et olenko turhan hätäinen jos jo soitan mummun paikalle. Esikoinen syntyi kuitenkin sen verta nopeesti (5h15min) että kovin pitkäksi aikaa ei kai kotiin uskalla jäädä..
No, mutta jos musta ei tänään enää myöhemmin kuulu, niin synnärille ollaan lähdetty!!!
Tsempit kaikille tasapuolisesti, ja mitenkäs se k.a:n lausahdus menikään, ETTE PÄI!!!
Sinne meni Alpukka, nyytin kans takas sitten!
Mirmuskan vauvan kotiinnoutovaatteet olivat sopivat. Tutti pitäis olla omasta takaa, sano terkkari, sairaalan tutteja ei saa viedä :-)
Mulla on ollut hyvä aamu. Jokseenkin hyvän yön (näin ryyppäämisunta? paraskin juoppo) jälkeen heräsin viiden maissa pyörimään, sit onkin puunattu itseä ja arvottu vaatteita päälle. Mammavaatteissa on hauska, että ne yrittää olla seksikkäitä jostain kohtaan, hameen halkiolla tai syvään uurretulla kaula-aukolla. Eilen muuten tuli hiki ihan vaan paikalla ollen. Mitenkähän tänään.
Aamupalaksi ruisleivän päälle avokadoa ja hirvipaistia, kulhoon turkinjukurttia ja hunajaa + appelsiinimehua ja kahvia vitamiinien kera. Nam.
Nyt sitten nukuttaakin, krooh. Mutta aloittais aamiaistarjoilu lapsille.
Minna rv 37 + 4
Paino humpsahti heti äippäpolin jälkeen, miehelle sanoin, ettei osteta enää suklaata. Mies lupas syödä jäljelle jääneet namit. Paino on ollut edellisissä raskauksissa tässä vaiheessa pari kolme kiloa enemmän, joten pitää pinnistää.
Onnea matkaan Alpukalle!!! Toivottavasti pääsette nyt vauvaa hakemaan. Jännätään täällä sun puolesta :)
Täälläkin herättiin viideltä supisteluihin, mutta taitavat taas laantua...plaah..
yritän lueskella tuossa aamupalan jälkeen eilisen pinon ja kirjotella lisää, jos lapset innostuisivat hetkeksi omiin leikkeihinsä :)
Ida-Antonia 40+1
Täällä huonosti nukuttu yö takana. Piti taas pyöriä puolelta toiselle ja jomotti sinne ja tänne. Kävin eilen siskolla ja hän lupasi keksiä lauantaiksi jotain kivaa tekemistä. Hänellä on kolme lasta ja muistaa miten aika matelee ja joka paikkaa särkee näinä viimeisinä viikkoina. Mukava ajatus häneltä ja varsinkin kun hän tarjoaa :)
Teen lähtöä äitipolille. Pitää pakata tyttö autoon ja viedä hoitoon ennen sitä. Tuun kertomaan (todennäköisesti turhasta) käynnistä kunhan palailen.
T: Moskuliini 37+2
Vau, ALPUKKA, sinne vaan nyyttiä hakemaan! Onhan sulla jo viikkojakin! :D
Ajattelin tässä vähän kirjoitella, ennen kuin lähden yhdeksäksi neuvolaan. Kiva taas mennä, saa hyvällä omallatunnolla puhua omasta navasta koko ajan..
Tuntuu ihan, niinkun ois kurkku kipeänä, kamalaa jos nyt tulee kipeäksi. Monethan täällä onkin sairastellu.
Edelleen ihan tyynenä täällä odottelen.. mut enpä tiedä mitä oikein odottelen, kun sehän on aika epätodennäköistä, että näillä viikoilla lähtis vaaveli syntymään. Vai olikos joku synnyttäny 38 viikolla?
Vauveli käänsi vielä kerran eilen kylkeä, vaikka luulin, ettei se enää mahdu! Lauantaina käänsi edellisen kerran, ja silloin kävi aika kipeää! Nyt yöllä taas ei tuntunut muuta kuin hirveitä supisteluja, sen johdosta varmaan, että just käänsi kylkeä.
Aika jännää, ettei mun vyötärönympärys navan kohdalta ole kasvanut yhtään siitä viikosta 30.. Edelleen on sen 93cm. Tosi kummallista. Sf on kyllä noussut. Mä taidan olla tämmönen pikkuinen melonimasu..
Kattokaapas siitä vau-kirjasta, minkä kokoinen vaavin jalka on suunnilleen niillä viikoilla millä olette..:) Ihana, on ne vaan niin pieniä..
edelleen tyyni sämpylä 37+1
... siis 41!
Viime yönä näin ensimääistä kertaa unta synnytyksestä ja ei ollut mitenkään mukava uni :( Ihan tyytyväisenä täällä kärvistelen, kuhan lähtis itse vauva ulos tulemaan... Eipä kyllä ole mitään vaivojakaan ja ei kyllä merkkejäkään lähestyvästä synnytyksestä!
Tänään olisi Ranskassa laskettu LA, mut eipä taida nuo ranskalaiset olla maailman täsmällisintä kansaa, et eiköhän tää vielä odotuta itseensä! Ranskassa ois varattu synnytysaika tälle päivälle...
Huomenna on srk:n kevätretki ja aika varmana pidin, etten sinne itse mukaan lähde, mut vahvasti siltä näyttää et mukaan " pääsen" ! Kakkonen syntyi 41+1 ja sehän ois huomenna... Saas nähdä.
Vieläkö täällä on muita samaisilla päivillä menijöitä? Paljon on vauvoja syntynyt, onnitttelut vaan kaikille =D
Meillä alkoi putkiremonttti ja meteli on sen mukainen...
reemis 41 tasan ja tytöt 11/03 09/05
Reemis: Täällä yksi lähes samoilla viikoilla olija.. Kipeä sellainen..
I-P-O: sinäkös se eilen tai ma kirjoittelit, että oli eilen neuvolassa käynti ja viime neuvolassa sanoivat että varmaan syntyy ennen tätä käyntiä? Mullehan se kans meinas viikko sitten ja sain tosiaan vettä myllyyn! Mulla neuvola huomenna joten ehtii vielä syntyä ;-)
Uskallankohan edes sanoa? Pelkään että nämä loppuu kun sanon.. Eli nyt on melkosen kipeitä supistuksia tullut eilisillan shoppailu reissusta asti. Eli otin 4:nen ässän käyttöön :-) Yöllä taukos muutamaksi tunniksi, mutta aamulla/aamuyöstä klo 3 jatku! En ole vielä laskenut väliä, kun ei vielä niin mahottoman kipeitä. Aamuyöstä kyllä laskin hetken ja oli semmosta 7-8min.
Toivossa on hyvä elää.. Pyykkiä pesen ja alan muihinki kotihommiin niin jospa ne tästä kipeytys vielä lisää ;-)
P + Toukka 40+5 ja isoveljet kohta 3v ja 5v
Onnea matkaan Alpukka! Kateellisena jäädään perään katsomaan. Toivottavasti päästään pian perään.
Kävin viime perjantaina siellä äippäpolilla ja sovittiin lääkärin kanssa että maanantaina tarkastetaan tilanne eli 14.päivä ja sitte käynnistettäis. Eli eihän tässä päiviä ole enää montaa jäljellä.
Kohdunkaula ei ollut käynnillä ku sormelle auki ja painoa olis 3,2 kg suunnilleen niin jätettiin paikat kypsymään. Lääkäri kyllä sanoi että painoarvio saattaa heittää ultralla jopa kilon...
Monta on vauvaa jo tähän porukkaan saatu vaikka alku kuussa vielä ollaan.
Omaa napaa ja oloja: jalat on kipeät, supistelee ja herran jesta tuota närästystä. Jos on runsaasti niin kannattaa testata Multi-Tabssin Raskaus närästys purutabletteja. Ne tuntuu ainakin mulla tehoavan. Saa sentään yöt nukuttua vähän paremmin.
Ekan kerran koko raskauden aikana eilen iski migreenikohtaus. Otin 2x Panadolin mut tuntui ettei oikein pure. KOkemuksia ja neuvoja vastaanotetaan mielellään.
Ihaa78 rv 38+3
puudeli:
I-P-O: sinäkös se eilen tai ma kirjoittelit, että oli eilen neuvolassa käynti ja viime neuvolassa sanoivat että varmaan syntyy ennen tätä käyntiä? Mullehan se kans meinas viikko sitten ja sain tosiaan vettä myllyyn! Mulla neuvola huomenna joten ehtii vielä syntyä ;-)
Minähän se. Kävin tosiaan eilen ja sain vielä perjantaille neuvola-ajan. Mä kun jo toivoin pääseväni kättärin seurantaan että oisin saanut jotain " oikeaa" tietoa asioiden laidasta.. painoarviota tmv.
Uskallankohan edes sanoa? Pelkään että nämä loppuu kun sanon.. Eli nyt on melkosen kipeitä supistuksia tullut eilisillan shoppailu reissusta asti. Eli otin 4:nen ässän käyttöön :-) Yöllä taukos muutamaksi tunniksi, mutta aamulla/aamuyöstä klo 3 jatku! En ole vielä laskenut väliä, kun ei vielä niin mahottoman kipeitä. Aamuyöstä kyllä laskin hetken ja oli semmosta 7-8min.
Sinäkin Brutukseni.. samoilla viikoilla mun kanssa ja meinaat jättää mut tänne lehdellä soittelemaan. Grrr. No ei vaan, onnea matkaan. toivottavasti tuo on nyt sitä itseään ja pääset pian suuntaamaan synnärille.
Alpukalle myös tsempityksen vauvannoutoreissulle.
Täällä päivän suunnitelmiin kuuluu reissu onnittelemaan anoppia 60 vuoden täyttymisestä ja samalla parvekekukkien hakemista. Niiden parissa voin sitten huomenna käyttää aikaani.
Ja nyt päätin että tää kotona oottelu saa olla ja alan kehittää itteleni ohjelmaa päiviksi ettei ihan mökkihöperöksi sentään tule.
i-p-o rv40+5 (eikä mitään merkkejä vieläkään)
Alpukalle tais tulla lähtö, vautsi! Ja Puudelillakin suppaili.
( . ) Mä heräsin aamulla joskun puol seittemän aikaan oikeen kunnon supistukseen. Rakko oli ihan täys ja supisti niin napakasti että. Vessareissun jälkeen suppari laantu sellaseksi aaltoilevaksi menkkakipu supisteluksi. Mietin jo, että miten saan pojan vietyä tarhaan, mutta onneksi oli auto pihassa ja selvisin. Pikkuhiljaa supparit loppu, kunnes nyt taas tuntuu, että aaltoilu palasi. Mä en kyllä halua vielä lähteä synnyttämään näiden pöpöjen kanssa, joten en todellakaan toivo, että nää tästä voimistuu. Jotenki tää 1,5 viikon flunssa sivuoireineen alkaa jo masentaa.
Huomenna on neuvola, mutta en haluisi millään mennä sinne. Tuntuu, että ei siellä mitään ihmeitä kuitenkaan tapahdu. Haluisin vaan parannella itteäni täällä kotona :) Vaikka toisaalta tää yksin kotona kökkiminenkin alkaa pikkuhiljaa riittää.
Olikos se Keijo.annikki vai kuka, kun on myös ollut kotona jo viime vuoden puolelta? Mähän olen rv 10 jälkeen ollut 3,5 viikkoa yhteensä töissä ja joulukuulta kokonaan kotona. Nyt alkaa tuntumaan siltä, että alkais riittää tää odottaminen. Aluksi mulla meni päivät nukkumiseen. Pari kuukauttakin vierähti siinä nukkuessa ja surffaillessa. Sitten rv 34-jälkeen, kun sain luvan liikkua voimien mukaan, olen hommaillut täällä kotona kaikkea. Nyt alkaa kämppäkin olla niin puunattu ja vauvan tavarat laitettu, että alkaa sekin riittämään. Mitään ulkoilua mun jalat ei kyllä kestä ja sitä mä kaipaankin kaikista eniten, että voisi liikkua normaalisti.
Positiivista kun oikein haen nyt tässä valittaessani, niin tänään on 37-viikkoa täysi, jee! Minnis, nyt päästiin täysiaikasten kerhoon :)
Laru rv 37+0
Viime yö meni suht rauhaisasti, vaikka illalla taas oli aikamoisia oloja. Taitaa olla lähinnä tuo selkä, kun kiukuttelee. Alkaa pikkuhiljaa mennä supistukset ja muut selkäsäryt sekaisin...
ALPUKKA sitten taisi lähteä. Nousi oikein iho kananlihalle jännityksestä, kun luin hänen viimeöisiä kirjoituksiaan.
ALMISta ei ole näkynyt eilisaamun jälkeen, jokohan on tyttö lähtenyt hommiin? MIITUkin on varmaan vauvanhakumatkalla, kun ei ole näkynyt.
PUUDELI ja I-P-O: Mulla on hoettu neuvolassa jo useamman viikon tuota " tuskin enää ensi viikolla nähdään" -juttua. Teillä tietysti on viikot vähän pidemmällä kuin mulla enkä toki halua olla ilonpilaaja. Mulle on ennusteltu jo jostain rv37 asti, että homma päivistä kiinni. Lieköhän noihin juttuihin perusteluja ollenkaan?
MIRMUSKA, saitkos jo lähetteesi?
Mulla on VAATEONGELMA: niitä ei ole. Mulla on nyt käytössä sellaiset tukevat mummurintsikat, kun inhoan roikkumisen tunnetta rinnoissa. Uusia liivejä ei nyt viitsi ostaa, kun rinnat on kasvaneet aika lailla raskauden aikana ja eipä sitä tiedä, kuinka pullahtavat, kun maito nousee. Muttä nämä valkoiset pesussa harmaantuneet mummoliivit näkyvät kaikkien äitiys/imetyspaitojeni kauluksesta ja muut vaatteet ei mahdu päälle..
Jäädäänpäs odottelemaan, tuleeko tänään vauvauutisia!
Hyvää mieltä kaikille ja suppareita kovasti niitä kaipaaville!
Jansku 39+4
Minä ainakin olen ollut kotona marraskuun alusta, kun tuo selkä hajosi. Kyllähän tässä siis on jäitä polteltu jo hyvän aikaa..
Jansku taas
Alpukka läks, vaan tais olla jo aikakin, onnea matkaan!
Yö meni ihan normaalisti eli pakollinen valvominen ja pissalla käynti. Aamu on ollut eilistä pirteämpi. Piiperokin höpöttelee iloisena omia juttujaan ja maalaa vesiväreillä. Ei uskois samaksi lapseksi joka eilen oli oikee pikku piru. Tänään jos lyllertäs lekarille, mutta onko tympeempää hommaa kuin kiikutus?
Joo tosiaan olen ollut niin pitkään kotona etten enää muistakkaan, jotkut pikkujoulut taisin kurssilla vielä hoidella. Silläpä tämä loppu onkin näin tympeetä. Tekemistä kotona on aina, mutta oikeesti kuka jaksaa koko ajan siivota? Ja sitten kun on paljon pystyssä niin alkaa vihlonta.
Ei siis mitään uutta Ranskan maalla. Jaksamista käynnistyksessä kipuileville ja la:n ylittäneille sekä meille muille perässä pyörijöille.
rv 37+5
Jansku muistinkin, että joku muukin oli ollut jo pitkään kotona, mutta en ollut varma kuka. Sinähän se.
Mulle tuli äsken piristys, kun kaverin mies toi kassillisen kestovaippoja ihan yllättäen. Olipas mukava yllätys. Kiva juttu oli vaan, kun avasin oven oikein selälleen ja siinä se kaverin mies oli työkavereineen puku päällä ja meitsillä oli tällanen ihana kolmen eri yöpuvun kokonaisuus päällä :)
Mä en yhtään muuten ihmettele, kun mun mies on niin mielissään, kun laitan vähän itteäni johonkin lähtiessä. Kyllä mä aikamoinen peikonpoikanen olen täällä kotona. Yöpuvussa lähinnä hyppelehdin. Mies aina kehuu, kun olen meikannut jne. Kuulemma vähän useammin voisin. Epäili tossa yhtenä päivänä, että olen alkanut ottaa hänet itsestään selvyytenä :) Siis ihan vitsillä hän nämä jutut sanoo. Vastaan vaan, että voisit joskus viedä mua vähän johonkin syömään tms. niin viittis vähän laittaakin.
Jansku sama vaateongelma on täälläkin. Eilen hain miehen kaapilta ison t-paidan, kun kaikki omat jättipaidat oli pesussa. Poika meinas, että paita oli liian iso ja mies oli huolissaan, etten tiputa (mustalle) paidalle mitään, kun kuulemma just oli se lempipaita :)
Vitsi, pitäis posti hakea, mutta en viitsi kun vastapäistä tonttia rakennetaan ja tiellä on just joku " kyläkokous" ja mulla tosiaan yöppä päällä :)
Laru taas
ALPUKKA se tais mennä vauvan hakuun..ONNEA kovasti matkaan vaikka myöhässä tää tuleekin!!ties vaikka nyytti jo kainalossa;)
ja PUUDELILLAKIN supistuksia....tervemenoa vaan sullekkin synnyttämään ja ONNEA hirmusti matkaan!!!!:D ketäs vielä....
Se pirun MADAM MAMMA...antaa vääriä ennustuksia!!heh heh joo enpä siihen luottanutkaan,mut kyllähän sitä piti salaa eilen jännätä et olisko mahdollista!hih eipä poksunut maha ei!!!!! eikä tässä näy merkkejäkään et synnytys alkais...olo on taas aivan GREAT!
Kävin labrassa aamulla verikokeissakin tän kutinan takia...eilen soittelin neuvolaan varmuuden vuoks kumminki vaikka onhan tää kutina jo hellittänyt. mut mä en saa mielen rauhaa ellei asia varmistu ettei mitään ole tai jos onkin!nyt vaan tuloksia ootellessa:) huomenna onki taas neuvolakin:D
JANSKU ja MUUT VAATEONGELMAISET sama täälä!!nytkin kaivoin ukon kaapista aamulla t-paidan....nää on yli hyviä paitoja espritin miesten paidat:D nää on mun pelastus!!hih ukko vaan " tykkää" kun käytän sen paidat....sillä ei aina oo sit sopivaa paitaa kun mä oon kaikki liannut eikä oo ehtiny pesusta tulla;) heh ja sitten nämä ihanat mammahousut trikoiset...näillä mennään,mukavan joustavat ja hyvä olla!!:D ja takkinakin on nyt ukon verkkaritakki!hih vähän kyllä olo on ryysymäinen,mut äh ei niin jaksa välittää!pää asia et on itellä hyvä olla ja liikkua tän mahan kans:D
Tänne ei tän kummempia....poika nukkuu ja mä nautin olostani netissä:)
toymama 37+4
Alpukka se lähti sitten tositoimiin... iik, ihanaa! :) Voihan se olla jo sielä käärö kainalossa.. :´)
( . ) Neuvolassa tuli käytyä.. ei se vieläkään kertonu millon tää vauva syntyy.. ;) Äh, se ja sama. Tulee kun tulee, tässä voi mennä ihan hyvin vielä vajaa 5vk, joten turha pingottaa. :D
Painoa tullu nyt 12,6kg. (+650g/vk)
Paineet 128/74 (toisella kertaa 130/68)
hemppa 125 (ei vieläkään rautaa ;D)
Sf sama 33 mitä 2vk sittenkin
pissa puhdas jne.
2vk:n päähän sain seuraavan ajan, uhkailin jo etten meinaa tulla.
Ainiin.. onko teille tullu mitään loppuajan ruoka tms. himoja?
Mulla on porkkanat, nytkin mässään. :) Ja mullan haju... huh,huh.
Eipä tässä ihmeempii.. lepäilemään varmaankin mentävä, kun poju päikyillä. Taidan ottaa ton ukon tosta kainaloon.. ;)
t:tiitiäinen, poika 2v4kk ja Oiva rv 37+1
huomenta vaan kaikille..tai päivää. Onhan kello jo vaikka kuinka paljon :)
Madam Mamman ennustus meni täysin pieleen...eilen olisi ollut vaavin syntymäpäivä, mutta eipä ollu. Ainoastaan pientä suppailua, ja siinä kaikki.
Onnea oliko se Alpukka joka lähti nyyttiä vastaan ottamaan. Onnea matkaan ja tulehan nyytti sylissä takaisin.
Itse alan jo luovuttaa. Viikkoja on jo saman verran kuin Puudelilla...ELI 40+5...tänään on neuvola käynti klo 13 joten saa nähdä, että laittaako ajan Kättärille ens viikolle. Palailen asiaan asian tiimoilta neuvola käynnin jälkeen.
ulkona on aivan ihana keli. Lähden varmaan laittaa kukkia purkkeihin, jotta mieli hiukan piristyis...herranen aika..kellohan on jo noin paljon...Munhan täytyy lähteä neuvolaan. Elikkä kukat saa odottaa :D voi tätä päätä. Kuka haluaa vaihdossa puol lahon pään :D
no palailen ...
Nyytti rv 40+5 ja poika 4-v
Käväisinpä tossa neuvolassa ja sen jälkeen yo:lla lounastamassa. Olipas turha käynti, ihan liukuhihnameininkiä ja kun yritin vähän purkaa huonoja fiiliksiä, niin täti ja harjoittelija yrittivät olla sympaattisia, mutta saivat mut vaan raivostumaan huokailuillaan. Sain taas kuulla, että koita nauttia vielä ja ei mee enää kauan. Joo, joo. Kysyivät, että haluanko vielä ajan neuvolaan, kun seuraava vapaa aika on päivän päästä lasketusta. Mä nyt luulin, että mun kuuluu siellä käydä mitatuttaas paineita ym. jos kerran ei oo merkkejä synnytyksestä. " No, kait me voidaan sulle se aika sitten laittaa, mut kyllä sä varmaan synnytät ennen sitä" . Nyt sais kyl loppuu tollaset manaukset, kun on viikosta 35 hoettu, että kyse on enää päivistä:(
Kaikki oli ok, paineet ja pissa ym. Manattiin tädin kans yhdessä noita kärsimättömiä tuttuja, jotka soittelee koko ajan. Pitäskö oikeesti laittaa puhelin kiinni? Sitten ne tulis oven taakse kolkuttaan..
Alpukka tais päästä toimimaan, hyvä juttu. Olen täällä hengessä mukana!
Heidille vielä myöhästyneet 9v.hääpäiväonnittelut!
Mä taidan nyt lähteä happihyppelylle, kait ton pyykin voi pestä myöhemminkin.
Jaksuja ja suppareita toivottelee almis 38+4
Aika sekavat mietteet jäi. Tutkailivat näitä verensokereita ja joudun perjantaina sisätautilääkärin vastaanotolle. Vieläkö tässä pitää alkaa insuliinia tökkimään?! Ei hemmetti! Voi kun olisin jaksanu olla vähän tarkempi noissa syömisissä.
Ja sitten se synnytystapa joka oli käynnin aihe: No sitä katsotaan myöhemmin!!! Eli taas yksi käynti lisää! Nyt seurataan miten tyttö (joo, saatiin tietää sukupuoli : ) ) kasvaa ja synnytystapa mietitään sitten sen mukaan. Nyt painoarvio 3,4 kg. Kuulemma on siro pää ja keskivartalo tavallista isompi. Ja tilanne epäkypsä eli ei toivoakaan synnytyksestä!
Eli nyt sitten taas pe polille ja varmaan seuraavalla viikolla taas. Ei jaksais ravata...
Meen nukkumaan ennen kuin se tuleva isosisko haetaan hoidosta. Tai taidan ensin kaivella noita vaaleanpunaisia vaatteita kaapin kätköistä pyykkikoriin...
Niin ja VAATEONGELMISTA kärsiville vinkki: Kaverin mies tuumasi odottavalle vaimolleen että sitten kun ei enää ne miehenkään T-paidat mahdu päälle niin sitten voi lähteä hakemaan Lainapeitteeltä päälle pantavaa (mies ei tiettävästi saanu nyrkistä tän kommentin jälkeen...)
T: Moskuliini 37+2 kera masutytön
Supistelee, pää on kipeä, korvaa särkee hieman ja poskionteloissa tuntuu painetta. Taitaa olla poskiontelontulehdus minullakin. Tuleekohan jotenkin helpommin näin raskausaikana? Minulla kun ei ole piitkään aikaan ollut.
Ei auta kuin marssia huomenna lääkäriin.. Ellen sitten pääse synnyttämään sitä ennen ;) toivossa on hyvä elää...
Juu tosiaankin supisteleekin ihan " mukavan" tuntuiesti. Jopa selässä tuntuu jo hieman. Silti en jotenkaan usko että synnytys olis käynnissä, kun eivät ole tästä koventuneet eikä väli lyhentynyt...
Eikä silti, ei mullakaan ole vielä mitenkään kovin malttamaton olo, niinku SÄMPYLÄINEN puhuit. Ihan hyvillä mielin odottelen. Neuvolan tätsykin sanoi, että taidat voida ihan hyvin. Että kun jotkut ovat niiiin tuskaisia viimeisillä viikoilla. Musta tuntuu että nämä viimeiset viikot on kuluneet jopa nopeammin kuin tuossa rv30 hujakoilla...
Kiitos muuten kaikille taas kun lähettelitte neidille paranemisia! Viime yönä ei ollut enää kuumetta ja eilen oli niin iloinen ja pirteä ettei oo pitkään aikaan ollutkaan! =)
Miitu! Taisit tosiaan jo päästä nyyttiä hakemaan kun ei ole mitään muutamaan päivään kuulunut!! Syntyiköhän peräti laskettuna päivänä!?!
Ei kai, jos kömpis vaan sänkyyn ja koittais nukkua!
-Alpukka rv40+3 & " Pinsku" 1v7kk