HS: Alakouluikäisten tyttöjen porukka kylvää kauhua Helsingissä
Tienaako media jotain antamalla jatkuvasti näkyvyyttä nuorille,jotka hakevat nimenomaan huomiota typerällä käytöksellään.
Nyt perhana niitä lakimuutoksia jotta jotain rangaistuksia annetaan näille lapsille.He tietävät tasantarkkaan etteivät joudu vastuuseen.Myös vanhemmat osavastuuseen.!!!!!
Joku raja on lapsenkin käytöksellä oltava.
Kommentit (208)
Joensuuhun lähetetään nämä kaikki.
Kyllä tässä pitäisi kiireellisesti nyt sossujen ottaa huostaan.
Minä olen tämä riskin tiennyt jo kymmenen vuotta sitten kun noita alistamisvideoita alkoi tulla nettiin. Vein lapseni junnujudoon jo ekaluokalla. Sittemmin hän on käynyt muissakin lajeissa. Nyt on kasiluokalla. Pystyy puolustamaan itseään. En tiedä onko tarvinnut, ei ole puhunut asiasta. Kotiin ei ole mitään kuulunut, kaikki vaikuttaa olevan kunnossa. On kavereita ja hyvät arvosanat ja pärjää urheilussa. Tarvittaessa varmasti pystyy kääntämään hyökkääjän solmuun. Tämä oli minun erikois-investointini isänä hänelle. Kaikki maksut olen maksanut mieluusti. Kansainvälisestä judoleiristä lähtien. Ja stadissa asutaan.
Minä kyllä kävisin vanhempana näille näyttämässä. Ottaisin koiran mukaan som banzzit pelkää koiria. Ihan sama paljonko ehdollista siitä tulisi minulle.
Kyllä noi kuonoihinsa vielä saa joltakin. Ei mee kauan.
jos joku vetäis takaisin turpaan ja repisi huivin pois tulisi syytteet tai joku voisi viedä ne uimaan
Perus tapaus, eli tämänkin 12-vuotiaan pojan hakkasivat sillä perusteella, että hän olisi jotain rasistista sanonut heistä tai katsonut heitä "väärin".
Kuvasivat videolle, kun hakkasivat nyrkillä naamaan ja potkivat polvella vatsaan ja kylkiin. Eihän siinä kukaan mitään mahda, kun useampi tulee päälle.
Laitetaan nämä valkeakosken murhaajasekon kanssa samaan selliin hetkeksi, Moring mukaan myös ja Penttilä. Katotaan montako tulee ulos ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noi kuonoihinsa vielä saa joltakin. Ei mee kauan.
Eikä saa. Ovat ravintoketjun huipulla kadulla. Kukaan ei uskalla asettua vastaan. Kukaan ei hakannut Koskelan poikiakaan. Eikä kukaan tee näillekään mitään. Voit fantasioida rauhassa jos se sinua helpottaa. Ei ole olemassa mitään kosmista oikeutta, on vain voiman oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te vieläkään tajua että aikuiset tai viranomaiset ei pysty tälle asialle mitään? Ainoa keino on se, että nuoret alkavat puolustaa itseään. Sillä tavalla se loppuu. Kun tappelee vastaan ja lyö nenän poskelle eikä ole helppo uhri alkaa hyökkääjien halut vähentyä. Tämä on nähty kautta aikain, kouluista alkaen. Nämä tytöt saavat helppoja saaliita jotka panikoivat ja alistuvat. Koska tytöillä ei ilmeisesti ole mitään säälin tunnetta, ovat uhrit heille pelkkiä huvittavia säkkejä joita potkia. Mutta jos säkit alkavat tappelemaan vastaan, meininki alkaa muuttumaan.
Joten: lapset itsepuolustuskurssille ja sassiin.
Joka tämän päätelmän kieltää ja uskottelee että kyllähän ne viranomaiset auttaa, on väärässä ja tuomitsee lapsensa uhriksi. Tilanne ei tule helpottamaan muuten kuin siten että alkaa lyömään takaisin. Onhan se kamalaa, mutta se on tosiasia. Maailma ei ole kiva paikka. Mutta en halua nähdä lastani videolla nuolemassa kenenkään kenkiä, varsinkin kun tekijä ei saa siitä mitään tosiasiallista rangaistusta.
kyllä minä olen mieluummin sivistynyt ja uhri kuin taistelen vastaan ja otan itseeni tuollaisen koodin etä väkivalta on hyvää ja hyväksyttävää. Ei missään tapauksessa opeteta lapsia tappelemaan ja menemään takaisin miehisen ajan kivikaudelle missä ei osattu lukea ja käytöstapoja.
väkivaltaan ja fysiikkaan tarttuvat on usein lääketieteellisesti muita tyhmempiä, koska keho säätelee verenkiertoa niin.
Heillä on myös eniten jälkeläisiä koska biologia suosii heitä.
Tuo oli hyvä ajatus että laitetaan uimakouluun mereen koko porukka.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä kävisin vanhempana näille näyttämässä. Ottaisin koiran mukaan som banzzit pelkää koiria. Ihan sama paljonko ehdollista siitä tulisi minulle.
Sinulle oikea paikka olisi mielisairaala.
Tuota ihmettelen suuresti hakataan ja kuvataan. Mitään ei varmaan seurannut asiasta. Ovatko jotain Koskelan tyyllisiä idiootteja.
Kotootahan nämä oppii nuo hommat. Siksi vanhemmat on täysin välinpitämättömiä, kun poliisi tulee jututtaan. Rangaistus ja vastuu pitäisi ulottaa lasten teoista aikuisille saakka. Hehän ovat niistä ensin vastuussa, ei yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Noilla on niin nopeat kintut ja naisilla on aina notkeus etuna. Potkivat päähänkin silmän räpäyksessä. Silmät puhki siinä ja leukaosumasta putoaa. Voimakas lantio ja massiiviset reidet ja peppu, niin korkkarit jalassa ei noita voita.
Luontaisia potkijoita. Jengiläiset on aina tunnettu kovista potkustaan. Potku on siitä ikävä että se halveeraa vastapuolta. Suomalaisessa kultuurissahan ei ole potkittu kuin kotieläimiä ja lapsia. Kaikkia alempiarvoisia, niin aikuiselle on kova paikka tulla potkittavaksi keskellä päivänvaloa. Etenkin miehelle se on raskas paikka hävitä naiselle. Ennen tiedettiin ja osaattiin kieltää elokuvia. Mm Enter the Dragon ja Chuck Norriksen elokuvia oli ihan laissa kielletty Suomessa ja muissa pohjoismaissa niiden väkivaltaisuuden vuoksi.
Ihmisen hermosto on siitä jännä, että lapsena nähty väkivalta tallentuu hermostoon ja karatepotkut ja vaparitemput oppii itsestään videoita katsomalla. Vaaditaan vain muutama toisto uhreihin tai kavereihin, niin ne on selkäytimessä. Ennen ei osattu tapella ja siksi aikuiset miehet ei osaa edelleenkään tapella. Syystäkin. Meillä oi elokuville tarkka ikärajavalvonta. Nykyään nuoret näkee kaikkea tik tokista ja tallentaa päähän ne temput. Siksi ne on vaarallisia. He ovat käytännössä liikkuvia aseita ilman vastuuta osaamisestaan.
Ei välttämättä alan ammattilainen vartijakaan pärjää näille. Nykyään urheluvalmennuksessakin tiedetään että videoita katsomalla ja mielikuvaharjoitteilla saadaan sama vaikutus kuin ihan hikoilemalla salilla ja tekemällä toistoja. Siksi videot on niin haitallisia lapsille ja nuorille! Me kerätään nyt satoa, kun on tik tok ja kaikki videot sallittuja pienille tytöile ja pojille! Ennen nuristiin että miksi Enter The Dragon oli laiton elokuva. Nyt tiedetään miksi se oli ja miten paljon sen laittomuus suojeli suomen kansalaisia. Nyt on pahempia videoita liikenteessä. Nuoret katselee vapaaotteluiden videoita ja opetelee oikeasti todella vaarallisia juttuja ja käyttää niitä kaduilla muita ihmisiä kohtaan!
Totta. Joku notkea 12-vuotias tyttö kajauttaa kevyesti miestä kengällä päähän. Noilla on etuna nopeuskin, et edes ehdi tajuta kun otat osumaa. Sitten jos pimu on vielä treenannut painoilla kivikovat lihakset, niin nyrkinisku tulee niin valtavalla voimalla että vähintään taju lähtee. Tuollainen vähänkin enemmän treenannut tyttönen voi hakata ison miehenkin teho-osastolle paljain käsin.
Nyt on vasta huhtikuu. Odottakaahan kun kesät ja lomat alkaa.. helteet.. laumat lähtevät liikkeelle kunnolla.
Pakkasella ei ollut näitäkään ongelmia. Pakkanen on kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle oikea paikka olisi mielisairaala.
Anna sinä lapsesi ottaa turpaaan näiltä ihan niin paljon kuin haluat. On myös meitä ketkä ei pelkää pikkuapinoita, ja puolustaa omia lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla on niin nopeat kintut ja naisilla on aina notkeus etuna. Potkivat päähänkin silmän räpäyksessä. Silmät puhki siinä ja leukaosumasta putoaa. Voimakas lantio ja massiiviset reidet ja peppu, niin korkkarit jalassa ei noita voita.
Luontaisia potkijoita. Jengiläiset on aina tunnettu kovista potkustaan. Potku on siitä ikävä että se halveeraa vastapuolta. Suomalaisessa kultuurissahan ei ole potkittu kuin kotieläimiä ja lapsia. Kaikkia alempiarvoisia, niin aikuiselle on kova paikka tulla potkittavaksi keskellä päivänvaloa. Etenkin miehelle se on raskas paikka hävitä naiselle. Ennen tiedettiin ja osaattiin kieltää elokuvia. Mm Enter the Dragon ja Chuck Norriksen elokuvia oli ihan laissa kielletty Suomessa ja muissa pohjoismaissa niiden väkivaltaisuuden vuoksi.
Ihmisen hermosto on siitä jännä, että lapsena nähty väkivalta tallentuu hermostoon ja karatepotkut ja vaparitemput oppii itsestään videoita katsomalla. Vaaditaan vain muutama toisto uhreihin tai kavereihin, niin ne on selkäytimessä. Ennen ei osattu tapella ja siksi aikuiset miehet ei osaa edelleenkään tapella. Syystäkin. Meillä oi elokuville tarkka ikärajavalvonta. Nykyään nuoret näkee kaikkea tik tokista ja tallentaa päähän ne temput. Siksi ne on vaarallisia. He ovat käytännössä liikkuvia aseita ilman vastuuta osaamisestaan.
Ei välttämättä alan ammattilainen vartijakaan pärjää näille. Nykyään urheluvalmennuksessakin tiedetään että videoita katsomalla ja mielikuvaharjoitteilla saadaan sama vaikutus kuin ihan hikoilemalla salilla ja tekemällä toistoja. Siksi videot on niin haitallisia lapsille ja nuorille! Me kerätään nyt satoa, kun on tik tok ja kaikki videot sallittuja pienille tytöile ja pojille! Ennen nuristiin että miksi Enter The Dragon oli laiton elokuva. Nyt tiedetään miksi se oli ja miten paljon sen laittomuus suojeli suomen kansalaisia. Nyt on pahempia videoita liikenteessä. Nuoret katselee vapaaotteluiden videoita ja opetelee oikeasti todella vaarallisia juttuja ja käyttää niitä kaduilla muita ihmisiä kohtaan!
Totta. Joku notkea 12-vuotias tyttö kajauttaa kevyesti miestä kengällä päähän. Noilla on etuna nopeuskin, et edes ehdi tajuta kun otat osumaa. Sitten jos pimu on vielä treenannut painoilla kivikovat lihakset, niin nyrkinisku tulee niin valtavalla voimalla että vähintään taju lähtee. Tuollainen vähänkin enemmän treenannut tyttönen voi hakata ison miehenkin teho-osastolle paljain käsin.
Ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka suojelee näitä tavallisia mukavia lapsia ja nuoria tällaisten väkivaltaisten huomiohakuisten nuorten iskuilta?
Päättäjien pitää nyt alkaa reagoida.Pään silittely saa loppua.
Ulkomaalaistaustaiset kateelliset ääiöt asialla. Näin Ruotsissa. Jengeissä menee ja pieksää ja rosvoaa usein iphonit ruotsalaisilta.
Vastapuoli ei välitä sinun tunteistasi tai sivistyksestäsi mitään. Se hakkaa naamasi muusiksi, nuolettaa kenkänsä ja vie sinulta omanarvontunnon ja aiheuttaa traumat jotka jatkuu lopun elämääsi.
Mutta jos otat riskin, tappelet vastaan, teet itsestäsi vaikean uhrin itsetuntosi kiittää ja vastapuoli epäröi ja alkaa etsiä toista uhria.
Maailma on mitä on. Ihan sama miten sitä itselleen perustelee, millä argumenteilla tahansa. Leijona tappaa uhrinsa. Tuskin uhri ajattelee että olin hyvä kun olin leijonalle ruokaa jonka se saa kohta paskantaa ulos itsestään ja etsiä uuden uhrin.