Miksi palstalaiset vastustaa henkeen ja vereen tunnin junaa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Lama-aikana pitää yhteiskunnan panostaa infran rakentamiseen, vaikka velkarahalla.
Eihän tämä punikeille sovi, jumalauta saattaa joutua töihin!
Kapitalisti ei tiedä että siellä on jo junarata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sen rahan voisi lykätä vaikka kehitysapuun tai espanjaan ja italiaan, niin kuin edellinen hallitus teki
Ei se mitään. Tämä istuva hallitus teki kaikkien aikojen velkaennätyksen mutta silti eivät saaneet muuta kuin tuhoa aikaan.
Oikeiston talouspolitiikka on vähän kuin peliongelmainen nostaisi pikavippiä, mutta häviäisi heti kaiken.
Orvon Hallitushan on ottanut jo 5 miljardia pikavippiä. Seuraavat hallitukset joutuu senkin maksamaan.
Maankäyttö. Paljon siirtyy rakennetuksi alueeksi, sekä itse rata että siihen liittyvä asutus.
Huono hyötysuhde suhteessa hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa moniko palstalaisia asuu tunnin junan toiminta-alueella?
Eikä siihen halua osallistua edes kaikki ne kunnatkaan, jotka ovat sen reitillä. Outo ja kallis hanke.
Kiinnostaisi kuulla viralliset argumentit, miksi se pitää rakentaa. Muutakin kun 'tämä on pakko'.
Sillä rahalla olisi tässä maassa muutakin käyttöä. Pienenisi ainakin Purran leikkauslista. Ehkä.
Suomalainen käyttäisi rahat mieluummin tukiin. Joilla tilataan temusta krääsää
Jos vaikka rakentaisivat sen yksityisellä rahalla? Silloin se ei olisi veronmaksajien asia. Ai niin tässähän tosin unohtuu se että kokoomus haluaa tuon radan ja sitä ei haluta maksaa itse.
Turku viha.
Jos pääteasema olisi Äkäslompolo niin ongelmaa ei olisi.
Miljardi euroa laittaa täysin turhaan hankkeeseen!
Ap, tiedätkö mihin "henkeen ja vereen" viittaa?
Loisijat saa ihan itse maksaa junansa.