Mitä tänään töissä opin
Sen että työnteko ei kannata.
Yli 20 vuotta töitä ja mitään ei jää käteen. Kun joskus aloitin työelämän sanottiin, aloita asunto säästäminen, se kannattaa... Olen siis maksanut sitä kohta 20 vuotta välillä ollut tiukkaakin, ja asunnon arvo on samaa tahtia tippunut. Minulle ei jää edes käsirahaa seuraavaan asuntoon jos maksan vielä välittäjällekin.
En osaa oikein syyttää hallitusta tai mitään/ketään muutakaan, uskon että tilanne olisi sama, olisi kuka tahansa puikoissa.
Syytän systeemiä, kerran köyhä, aina köyhä.
Pitäisikö lopettaa työnteko? Mitä siihen tilalle, ties vaikka rikastuisin kun jää aikaa kehitellä asioita.
Kommentit (8)
Kouluttaudu uudelleen ammattiin, jossa on parempi palkka. Jos olet 20 vuotta ollut työelämässä niin olet ilmeisesti noin nelikymppinen, kyllä tuossa iässä ehtii viedä uuden ammatin oppia.
Kouluttaudu ja hankkiudu julkiselle monikulttuurihommiin,siellä se raha pyörii.
Et tule rikastumaan kuin lotossa voittamalla korkeintaan, kapasiteettisi ei muutoin riitä.
No voiko nyt sanoa, et arvosta viis ja talo kohta maksettu. Asut siinä ja asumiskulut pienenee kun on maksettu. Sit jää jotain käteenkin. Itse kans maksan taloa ja ajattelen,et eläkkeen ei tartte sit olla päätä huumaava ja ei varmasti ole,mutta asumis- maksut on sitten pienemmät kun on oma ja pieni eläke riittää. Teen meinaan siivoustyötä, että ei mulle iso eläke tule,mut sitten ei tartte maksaa vuokraa tai lainaa. Ja viimeisinä vuosina arvosta viis, en mä tätä hautaan saa,kunhan jossain asun. Olkoot sitten rämä talo vaikka.
Opin tänään, että uudella työkaverilla on isot tissit.
Älä juo keltaista vettä pomon lähteestä!
Niin, ja ekrut elätetään. Saman rahan saavat tekemättä mitään kuin me pienipalkkaiset. Emme ole mitään muuta kuin valkoisia orjia. Omassa synnyinmaassamme.