Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille tulee alkoholista vaan huono olo?

Vierailija
15.04.2026 |

Olen juonut muutamia kertoja elämän aikana ja en "tajua" juomista. Itselleni ei tule missään vaiheessa mitään tavoiteltavaa oloa, vaan jo parista siideristä olo menee sellaiseksi flunssaisen tahmaiseksi, sitten alkaa väsyttää. Missään vaiheessa ei tule mitään hyvää oloa tai estottomuutta, olo on kuin olisi tulossa vatsatautiin ja väsyttää. Seuraavat pari päivää meneekin päänsärkyisenä ja kärttyisenä, sykkeet koholla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voit olla allerginen jollekkin ainesosalle.  jos juot yksin niin se voi väsyttää myöskin. pitää olla seuraa jotta olisi hauskaa.

Eiköhän kaikki ole allergisia etanolille, se on liuotin, hermomyrkky ja karsinogeeni ihan kaikissa pitoisuuksissa.

Vierailija
22/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tulee kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista tulee huono olo mutta se on ainoa laillinen päihde. Niin typerää...

Vierailija
24/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran kännissä oli semmoinen kokemus, että huone pyöri ympyrää ympärilläni. Hetken päästä tosin sellainen oksennus ja huonovointisuus etten ollut ennen kokenut. Toki euforia oli myös melkoinen.

Vierailija
25/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan innostanut. Kokeilin nuorena muutaman kerran juoda vähän enemmän, mutta mitään iloa siitä ei ollut. Nykyään juon ruoan kanssa vähän viiniä joskus.

Vierailija
26/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli niin pahat krapulat ihan pienestäkin alkoholimäärästä (seuraavana päivänä toimintakyvytön, oksentelua aamusta iltaan noin tunnin välein, järkyttävä päänsärky ja taukoamaton pahoinvoiva olo, joten lopetin alkoholin totaalisesti. Siitä on jo yli 20 vuotta

Vierailija
27/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten en siedä oikein alkoholia, eikä edes humalas ehdi tulla kun nukahdan. 
N48

Vierailija
28/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa silti jatkaa. Yleensä 26 oluen jälkeen sitä huonoa oloa ei edes huomaa. 

Vierailija
29/31 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee siideristä ja joistain viineistä nuhainen olo. Nenä menee tukkoon ja on vaikea hengittää. Kirkkaat, lonkero (ei se kiljuversio), olut ja jotkut viinit ei tätä ilmiötä tee.

Vierailija
30/31 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksesta ei tule paha olo. Päinvastoin sitä annetaan syöpähoidoissa pahoinvoinnin helpottamiseksi. Päihteenä kannabis on vähiten haitallinen vain 8 haitallisuuspistettä kun alkoholilla on 23 haitallisuuspistettä.

Vierailija
31/31 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voit olla allerginen jollekkin ainesosalle.  jos juot yksin niin se voi väsyttää myöskin. pitää olla seuraa jotta olisi hauskaa.

Kun tätä en nimenomaan tajua. Alkoholista tulee minulle aina, siis AINA sellainen flunssainen väsynyt olo, ja jo pienen määrän jälkeen on hankalaa seurata ihmisten keskustelua järkevästi. Olen aina se joka nukahtaa illanvietossa sohvalle ennen puoltayötä. Ilmeisesti tuota ei sitten usein ihmisille tule, koska on vaikeaa kuvitella että ihmiset joisivat jos tuo olisi yleistä. Ap

Mulla myös näin. Ehkä kestän vähemmän alkoholia kun en juo niin usein ja niin paljon. 

Kerran tyttöjen illanvietossa join vähän shampanjaa ja sitten kun menin saunaan, tuli kamala huono olo ja meinasin sitten pökertyä ja oksentaa suihkuun. Oli pakko mennä terassille vilvottelemaan ja selvittämään päätä. Jonkun aikaa siinä meni ennenkuin tuli edes suht koht normaali(mpi) olo. 

Enkä juonu kuin vissiin lasillisen jos sitäkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi