Minusta tulee ukki ensi kesänä
Kesäkuussa pitäisi tuon tittelin oikeuttavan henkilön saapua tähän maailmaan. Saa onnitella.
Onko muita isovanhempia paikalla? Vinkkejä tähän uuteen kunniatehtävään?
Kommentit (209)
Odota nyt että ensin pulpahtaa maailmaan hengissä
Vierailija kirjoitti:
Minusta tulee mummo. M66
Minusta tuli 41 vuotiaana. Lapsenlapsista vanhin yli 20 v korkeakouluopiskelija, kuten äitinsä aikoinaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tulee mummo. M66
Minusta tuli 41 vuotiaana. Lapsenlapsista vanhin yli 20 v korkeakouluopiskelija, kuten äitinsä aikoinaan
No on kyllä nuorena annettu toosaa
Onnea ja Jumalan siunausta koko perheelle!
Suomalainen mies on kyllä enemmän nainen kuin naiset.
...tai sitten, joku alkukantainen lisääntymis-ja suvunjatkamistarve joka periytyy kirgiiseiltä ja mongoleilta.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Pallo jalassa. Eikä ees varma, et ylipäänsä jääpi henkosiin
Itse kunnostaudun taas pukkina 😁
KAUHEETA sanon minä 😬 Se alkaa elo olla loppupuolella ja keskimäärin enää alle 20% elinaikaa jäljellä siitä hetkestä kun muuttuu isovanhemmaksi. Eli viime hetket alkaa nauttimaan elämästä.
t: Fakta
Miten se sopii sinusta tulemaan? Oletko vanha kunnon h…?
Lapsenlapset ovat elämän jälkiruoka. Koeta pysytellä lapsenlapsen elämässä läsnä myös arjessa, ei vain juhlapäivinä. Samalla edistät oman lapsesi jaksamista kasvatustehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tulee mummo. M66
20 v synnyttäjä on parhaassa iässä. Eipä tarvinnut synnärillä voivotella että kun on vaikeaa, eikä ollut synnytysmasennusta. Duunista synnyttämään ja kotiudutta puolipäivätyötä, yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapset ovat elämän jälkiruoka. Koeta pysytellä lapsenlapsen elämässä läsnä myös arjessa, ei vain juhlapäivinä. Samalla edistät oman lapsesi jaksamista kasvatustehtävässä.
Se riippuu mitä miniä saa päähänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tulee mummo. M66
Parempi se kuin vanhana kantturana
20 v on aikuinen
Paljon onnea!!! Tuut kokemaan senmosta onnellisuuden tunnetta mitä et ole ikinä kokenut. Tai näin ainakin mulle on käynyt.
Minusta tuli mummo vuosi sitten, kk päästä vietetään 1v päiviä.
Olen saanut elämääni tarkoituksen ja ilon, alkoi näkyä taas valo tunnelin päässä kun sain pienen tyllerön syliini, sitä ennen jo mietin että tässäkö tämä oli. Asun lähellä lastani samassa kunnassa, enkä ole kiireinen vaan aina kotona vaivoineni, mummous on jokapäiväistä ja olen tärkeä ja elämä on ihanaa. Mikään ei ole parempaa kuin pienen ihmisen seuraaminen ja se rakkaus minkä saan ja mitä annan. Pikkusella tyllerölläni on aina ylpeä ilme kun mummo työntää häntä kaupakärryissä tai kun voi kivetä jalkojani vasten ja mummo kaappaa syliin turvaan, kun siltä tuntuu. Välillä me molemmat nauretaan hervottomasti, meillä on jo yhteiset kujeet vaikkei vielä osaa puhua, selvästi on perinyt paljon minunkin piirteitäni.
Odotan innolla mitä tulevaisuus vielä elämääni pikkusen myötä tuokaan, alku on ollut semmosta että alan näyttää hangon keksiltä naamastani. Ennen näytin myrtsiltä. 😄
Onnea vielä!!
N54
Onnea ja iloa sata kiloa! Kun saat seurata pienen ihmisen kehitystä, niin sinäkin nuorrut, ja saat uuden merkityksen elämään. Hyöty ja ilo on molemminpuolinen.
Pyydä lastasi avaamaan tili lapsenlapsille. Me tungetaan joka kk jokunen satanen lapsenlapsille.
Tiedän yhden, josta tuli ukki, ette ikinä usko, mutta on niin hyvillään ettei voi kuin hymyillä heitä katsoessaan
Minusta tulee pukki ensi kesänä! 😁
Ehkä muututkin Tauskiksi!