Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka kääntää KAIKEN itseensä, kaupassa kassa katsoo aina väärin jne

Vierailija
15.04.2026 |

Lähipiirissä tuollainen ihminen ja oon aivan loppu. Joka ikistä katsetta, elettä, sanaa joutuu miettimään etukäteen. Katsot vähänkin väärin tai sanot asiat väärällä äänenpainolla niin hän ottaa sen syvälle itseensä. 

Kaiken se kääntää itseensä. Kaupan kassa katsoi väärin, myyjä palveli liian hitaasti. Tämä on joka kerta hänen mielestään henkilökohtaisesti tarkoitettu hänelle. Pizzeria teki hänelle tahallaan huonon pizzan, taksi oli tahallaan myöhässä, naapuri leikkaa nurmikkoa tahallaan kiusatakseen hänen päiväunia. Ihmiset seisoo kiusallaan hänen edessä kaupassa, posti tuodaan tahallaan myöhässä. Hän on maailman napa, ihmiset katsoo häntä väärin, hän ylitulkitsee kaikkia asioita tarkoittamaan just häntä. Jos joku myyjä ei kaupassa heti ehdi palvelemaan, se tekee kiusaa hänelle tahallaan.

Onko teidän lähipiirissä tuollaisia ihmisiä ja miten niiden kanssa pärjäätte? Itsellä alkaa olemaan huumori loppu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
2/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kävellä kananmunankuorilla ja miettiä mitä voi sanoaa. Kannattaa puhua normaalisti ja jos hän ymmärtää asiat väärin niin se on hänen ongelma. Jos asenneongelma on noin syvällä, et pysty ikinä miellyttämään tarpeeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Tällä palstallakin tuota näkee tosi usein. 

Vierailija
4/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevikaiset ei muutu

Vierailija
5/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS. Henkilö potee vainoharhaa / narsismia. Voi olla molemmat. Pelasta itsesi, lapset, hamsteri ja omaisuutesi.

Vierailija
6/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen mies kaksi vuotta. Pistin sen pihalle 1.11.2024 ja sen jälkeen olen yrittänyt toipua ja myös nauttinut elämästä. Hänen jatkuva häiriintyneisyytensä vei  kokonaan halun tutustua miehiin. En todellakaan kuvittele, että kaikki olisivat tuollaisia, mutta riittää että yksi oli, enkä enää ota riskiä muiden suhteen.

Että hyvät herrat, osa teistä tekee sen koko miessukupuolen puolesta. Nouskaa niitä miehiä vastaan älkääkä olko saatanan lampaita. 

Vierailija
7/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus skitsotyyppisestä häiriöstä kärsivä. Jos ei hoitoon suostu eli on täysin sairaudentunnoton niin ei siinä muuta voi kuin olla mahdollisimman vähän tekemisissä jos ei voi katkaista täysin välejä.

Vierailija
8/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukulaisellani on mm.paranoidinen skitsofrenia. Hänellä on tuota ja paljon nuutakin oireilua vaikka syö lääkkeensä.

Joudun pakosta ja säälistä olemaan yhteydessä kun muut eivät juuri ole. Ei hän paha tai ilkeä ole vaan hyvin sairas ja yksinäinen. 

Hetkittäin kun hänet saa vedettyä tuolta päänsä sisältä toisiin ajatuksiin hän on mukavakin. Pitää olla itsellä hyvä elämä että tätä jaksaa.

Vierailija
9/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverina tollanen vielä karmeampi. Vääntää draamaa siitä, jos hengitit väärin.

Vierailija
10/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri. Kuvitteli esim., että esihenkilöt ajattelevat ensisijaisesti häntä ja miten saisivat aiheutettua eniten kiusaa juuri hänelle, ja sen takia tekevät tahallaan huonot työvuorolistat ja tehtävänjaon. Oli siis aivan vakuuttunut siitä, että nämä ihmiset ajattelevat jatkuvasti hänen asioitaan ja jättävät tahallaan huomioimatta hänen menonsa jne.

Vierailija
11/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut tai muita henkisen puolen ongelmia? 

Vierailija
12/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutyössä tuollaiset ihmiset on arkipäivää. Oot ruma, läski, huor, jos teet elettäkään väärin. 

Vierailija
13/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tuo on jonkuntyyppistä narsismia. Eihän terve ihminen pidä itseään niin valtavan erityisenä, että kuvittelisi koko maailman ja muiden ihmisten ajatusten pyörivän juuri oman navan ympärillä.

Vierailija
14/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sukulaisellani on mm.paranoidinen skitsofrenia. Hänellä on tuota ja paljon nuutakin oireilua vaikka syö lääkkeensä.

Joudun pakosta ja säälistä olemaan yhteydessä kun muut eivät juuri ole. Ei hän paha tai ilkeä ole vaan hyvin sairas ja yksinäinen. 

Hetkittäin kun hänet saa vedettyä tuolta päänsä sisältä toisiin ajatuksiin hän on mukavakin. Pitää olla itsellä hyvä elämä että tätä jaksaa.

Raskaintahan tuo on hänelle itselleen, elää elämänsä niin, että kuvittelee kaikkien olevan ilkeitä itseä kohtaan, elää "vihamiehien" keskellä.

Vierailija
15/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tuo on jonkuntyyppistä narsismia. Eihän terve ihminen pidä itseään niin valtavan erityisenä, että kuvittelisi koko maailman ja muiden ihmisten ajatusten pyörivän juuri oman navan ympärillä.

Narsismia tai tosiaan psykoosisairauden oire, kuten täällä on ollutkin. Mutta skitsofreniadiagnoosi vaatii muutakin tuon lisäksi.

Vierailija
16/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsimi tai joku muu luonnevika on just tuollaista että koko maailma pyörii itsensä ympärillä. Muut ihmiset on näille henkilökohtaisia hovimestareita.

Vierailija
17/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverina tollanen vielä karmeampi. Vääntää draamaa siitä, jos hengitit väärin.

Mulla oli kaksi tuollaista. Toinen pahempi ja toinen pikkuisen vähemmän paha. Sanoit jotain ystävällistä, niin nenä nyrpyssä, en mä voi, ei se sovi mulle. Sanoin vaikkapa, ulkona paistaa aurinko. Vastasi, siitä tulee ihosyöpä, MINÄ olen kyllä nähnyt niitä niin monta, etten aurinkoon mene. Toinen, se parempi, arvosteli selän takana ihan jokaisen sanomiset ja tekemiset. Edessä oli kyllä mielin kielin jos uskoi hyötyvänsä ko. henkilöstä.

Vierailija
18/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset nauttivat negatiivisesta asenteesta. Ärsyyntyminen, jankkaaminen ja väittely tuo näille kiksejä. Pakko saada riidellä että saa kokea jotain tunteita. Imevät muista energiaa ja kuluttavat koko lähipiirin loppuun. Myrkyllinen ihmistyyppi.

Vierailija
19/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ovat itse naama väärinpäin joka puolella ja sitten ihmettelevät kun saavat sitä takaisin. Itse en ole saanut kuin ehkä kaksi kertaa oikeasti huonoa palvelua. Jotkut väittävät saavansa joka viikko ja jos niitä ihmisiä vähänkään tuntee niin ei tarvi ihmetellä miksi.

Vierailija
20/24 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisen joka saa "ruokamyrkytyksen" jokaisesta ravintolasta jossa käy. Ihan sama onko kebabbila vai Ravintola Savoy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme