Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kasarilta Metsätähti- jugurtin?

Vierailija
15.04.2026 |

Mun herkkua oli mansikka ja päärynä jugurtit. Ja sitä hilloa oli tosi paljon siinä pinnalla! :P

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namskis namskis. Ikävä on Metsätähti -jugurttia.

Vierailija
2/9 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että oli hyvää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, ne purkit oli nättejä, nimikin kiva mutta harmillisesti en tykännyt sisällöstä!

Vierailija
4/9 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päärynä oli paras!

Vierailija
5/9 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kamalia ne jugurtit, muistan hyvin.

Vierailija
6/9 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, koska lapsena käsittelin niitä purkkeja extravarovaisesti, jotta se hillosilmä pysyisi tähdenmuotoisena niin kuin mainoksessakin. Ei ollut koskaan tähdenmuotoista hillosilmää, tajusin tosiaan vasta myöhemmin että se hillo oli vain turautettu sinne ja se tähti oli vain mainoksessa. Ihmeellistä, mitä kaikkea voi muistaa. Mainoksenkin muistan tosiaan hämärästi, mutta enemmän päähän jäi soimaan Silkkitie-jugurtin korni mainoslaulu.

Vierailija
7/9 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten voin muistaa kun olen ollut 2-vuotias vuonna 1990 jolloin ovat googlen mukaan hävinneet kaupoista. 

Vierailija
8/9 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsätähti-jogurtti, Woodpecker-siideri (hienot etiketit lapsen mielestä, ihmettelin miksi vanhempamme eivät halunneet ostaa niin hienoja pulloja) ja grillihiilien sytytysnesteen tuoksu, aurinkoiset hellepäivät, oli se ihmeellistä aikaa. 🥹

Vierailija
9/9 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miten voin muistaa kun olen ollut 2-vuotias vuonna 1990 jolloin ovat googlen mukaan hävinneet kaupoista. 

Maku ollut niin paha varmaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi