Kuka on "Viivin äiti"?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän Niittyviidat kuulu herätysliikkeeseen, joten ovat jotkut muut.
Sukunimi viittaa kyllä lahkolaisuuteen.
Minulla kävi mielessä kaunis pieni elämä blogi. Heistä ei kullä mitään tällaiseen vihjaavaa tietoa ole ollut. Mutta käyvät kyllä tuohon ajanjaksoon, täydelliseen perheeseen ja uskonnollisuuteen.
Tuskinpa tämä se on kuitenkaan.
Entäs se jossa oli lapsia älytön määrä?
Mitä jutussa sitten kerrottiin lapsuudesta? Miten tytär oli täydellinen? Suoritukset (urheilu, musiikki jne.) vai luonne vai ulkonäkö vai? Eiköhän tuosta voi päätellä paljon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko Super-Marjo.
Ihan satavarmasti. Hirveät vibat tuli koko tyypistä jo silloin aikanaan.
Tulee mieleen Ruby Franke lievemmässä muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on maksumuurin takana.
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän Niittyviidat kuulu herätysliikkeeseen, joten ovat jotkut muut.
Olihan niillä joku uskonnollinen juttu.
Onko kellään kiinnostuneella mahdollisuuksia lukea juttua? Ikähaarukkaan sopinee sekä Marjo että Taina, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Taina Liccoardo jtn.
Jos Viivi on salanimi niin sit ehkä voisi olla, Tainan lapsilla on aika eksentriset nimet.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ihminen ihan täysi narsisti. Kuka julistaa ITSE, että on onnistunut vanhemmuudessa? Tai ansaitsevansa jonkun super-tittelin? Varsinkin kun lasten lapsuus on vielä kesken. Ja kaikki kritiikki on tietysti kateutta.
Mutta Super-Marjolla ei ole tytärtä nimeltä Viivi.
Vierailija kirjoitti:
Taina Liccoardo jtn.
Wikipediasta: Kymmenlapsisen perheen lasten nimet ja syntymävuodet ovat Leonardo De Valentino (1998), Cleopatra BambiTaina Baby (1999), Jerusalem Judge (2002), Romeo Romeo Indiana (2004), D'artagnan Angel (2007), Shakespeare Winter Fox (2010), Nefertiti Butterfly Bambitaina (2014), Kingjames Ocean Fox (2015), Aphrodite Princess Bambitaina (2016) ja Omega Royal Fox (2017).
Herra mun vereni noita nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ihminen ihan täysi narsisti. Kuka julistaa ITSE, että on onnistunut vanhemmuudessa? Tai ansaitsevansa jonkun super-tittelin? Varsinkin kun lasten lapsuus on vielä kesken. Ja kaikki kritiikki on tietysti kateutta.
Mutta Super-Marjolla ei ole tytärtä nimeltä Viivi.
Tytär ei varmaankaan esiinny oikealla nimellään, koska muutenkin pysyttelee tuntemattomana.
Jutun lopussa: "Viivin nimi on muutettu aiheen arkaluontoisuuden vuoksi. Toimittaja on nähnyt dokumentit, jotka tukevat haastateltavan kertomusta."
Eli pitää hakea jutussa annettujen vihjeiden mukaan: 26 vuotta, äiti esitteli perhettä usein julkisuudessa, lapsuus tiukan uskonnollista ja kului herätysliikkeessä, yläaste ja lukio yksityisissä kristillisissä kouluissa. On myös peukkunisti ja ollut väkivaltaisen miehen kanssa naimisissa.
Kysymykset kuuluvat: Kuka on "Viivi" ja kuka on "Viivin" äiti?
Kolmonen tässä yhtyy edellisiin toteamalla, että SuperMarjo tuli mullakin ekana mieleen kun mietin menneiden aikojen julkkismammoja. 😬