Miten saada naapurin mies älyämään että olisi ehkä kiinnostusta häneen...?
Eri rappu, sama talo. Voi olla että olisinkin kiinnostunut vain kaverina kun en tunne häntä lainkaan, emme ole edes moikkaustuttuja mutta hän varmaankin jotenkin tunnistaa minut.
Kommentit (45)
Heittäydy avuttomaksi siinä pihalla ja mies auttaa. Päästät omasta polkupyörästä ilmat pihalle takarenkaasta niin mies auttaa. Klassinen ansa 😉
Ihan vaan aloitat moikkaamisen pihalla silleen naapuristi. Se saattaa riittää, että viesti meni perille.
Mä pyrin tervehtimään kaikkia pihalla liikkuvia aina. Joskus voi joku jäädä välistä, jos ajatuksissani kuljen tai kesällä on jonkun puskan takana tms. 20 asunnon rivariyhteisössä on ihan kivaa pitää kohteliaat välit.
Moikkalin ja sain sitten ihailijan eräästä ikäisestäni perheenisästä. Mä en ollut kuulemma alkuun häntä moikannut, mutta kun aloitin, niin hän ajatteli mun kiinnostuneen hänestä. Kuinkas muutenkaan!
Alkuun hän pyyteli treffeille tai pikaisia tapaamisia lämmin kellarissa ja vielä supatellen kumppaneilta jemmassa. Ei kiitos ja moneen kertaan sanoinkin... naapurina moikkasin! Mieheni tuli apuun ja pyysi, että jättäisi rouvan rauhaan, niin tuo vaan selittänyt, että itsehän se kiimasena otti yhteyttä. Harvensi huomattavasti yhteydenpitoja. Nyt enää tulee kerran kuussa jotain rasvasta kommenttia kohdattaessa. esim oli hankkinut lippiksen, jossa lukee MILF lover. Oli ostanut sen mun takia...
Yhdelle toiselle naapurin rouvalle se oli yrittänyt tarjota rahaa, kun kaikki venäläisethän on h.... ria. Myös parikymppisiä kassaneitejä vokottelee . Kummityttö on töissä lähikaupassa, ja kertoi, että jätkällä on gringe maine. Aivan käsittämätön heppu. Vaimokin on perillä sen touhuista ja toisinaan pyytelee anteeksi.
Varo mihin olet ryhtymässä!
Mene lainaamaan kuppi sokeria niin pääset juttusille.
Miksi sen tarvitsis älytä yhtään mitään? Senkun pihalla nähdessäs moikkaat ja alat juttusille. Siitähän sen sitten näet, onko sinua kohtaan mitään mielenkiintoa vai kannattaako jättää rauhaan.