Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian helppoa ja kivaa - mikä mua vaivaa?

Vierailija
14.04.2026 |

Jos asiat ovat liian helppoja ja kivoja, niin koen syyllisyyttä, etten tee tarpeeksi.

Esimerkiksi: Minulla on töissä 50% työajasta minulle helppoja ja kivoja työtehtäviä. Tunnen tästä syyllisyyttä, että nyt on liian helppoa läpsyttelyä ja kohta joku huomaa, miten helppoa tämä on, asiakas tajuaa, ettei tuotoksestani kannata maksaa mitään, saan potkut kun joku talon sisällä huomaa, että kuka vaan voi tehdä homman. Kohta jään kiinni ja bluffini paljastetaan.

Sama liikunnassa. On lajeja, josta tykkään ja niitä harrastaessa viihtyy ja aika kuluu nopeasti. Ei haittaa vaikka harrastaessa hengästyy, tulee hiki, joutuu hommiin jne. Mutta jos ei ole potutus päällä ja verenmaku suussa niin sitten se ei ole tarpeeksi oikeaa liikuntaa. Kiva liikunta on huijausta.

Mikä mua vaivaa? Onko muita samoin kokevia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat enemmän haasteita elämässäsi. Nykyinen työsi ei ole tarpeeksi haastavaa. 

Vierailija
2/5 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes haluaisi, voisin tehdä tätä helppoa hommaa vaikka kuinka kauan. Pelkään vain, että jään kiinni tästä helposta hommasta ja kaikki tajuavat, miten olen vain ollut olevinani asiantuntija ja feikannut koko homman. Olen luonut muille jonkun illusion, joka poksahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes haluaisi, voisin tehdä tätä helppoa hommaa vaikka kuinka kauan. Pelkään vain, että jään kiinni tästä helposta hommasta ja kaikki tajuavat, miten olen vain ollut olevinani asiantuntija ja feikannut koko homman. Olen luonut muille jonkun illusion, joka poksahtaa.

Kerro lisää 

Vierailija
4/5 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarisyndrooma

Vierailija
5/5 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on helppo antaa potkut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä