Millaiset ihmiset arvostelee toisten kehoja?
Esimerkiksi somessa onko joku raskaana, haukutaan lihavuudesta, haukutaan laihuudesta, onpa hiukset sitä ja ripset tätä jne. Millaiset ihmiset tekee tällaista!? Mikä vika pääkopasta löytyy, että tulee joku tarve arvostella, vaikka ei ole edes kysytty mielipidettä!?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Kylmä fakta on, että naisten ylipainoisuus heikentää pariutumismarkkinoita.
Jos kuvitellaan, että kaikki naiset olisivat hoikkia niin miehet voisivat swaipata oikealla ja tutustua huomattavasti useampaan naiseen.
Nykypäivänä tilanne on se, että vasemmalle pitää swaipata ihan jatkuvalla syötöllä vain siksi, että nainen on syönyt ja juonut liikaa.
Et vastannut lainkaan kysymykseen. Nämä naiset eivät selvästi ole sinua varten, joten miksi arvostelet heidän ulkonäköään? Miksi et vain swaippaa epäkiinnostavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Joku nettitrolli, jolla tyhjä elämä ja haluaa kiusata tai sitten joku "TäMä oNn vAin MIELIPITEENI"-Marjatta, jolla ei ole elämänkokemuksen myötä kehittynyt käytöstapoja.
Joku sanoi sen hyvin, että ne on juuri nuo Marjatat, jotka on tottuneet koko ikänsä huutelemaan olohuoneen sohvalta kommenttejaan telkkariohjelmissa oleville ihmisille, mutta ne ei ymmärrä ettei sellaisia sovi kirjoitella nettiin.
SE oN vAaN MuN mIEliPiDe
Ihmisellä on vain yksi keho. Otsikossa on kielioppivirhe. Pitäisi lukea: Millaiset ihmiset arvostelevat toisten kehoa.
Minulla ainakin on vain yksi keho.
Graavit kielioppivirheet laskevat kirjoituksen tehoa.
Nimimerkki kielipoliisi
Nuoret ja nuoret aikuiset. Kun keski-ikä koittaa suurin osa meistä on samassa jamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä fakta on, että naisten ylipainoisuus heikentää pariutumismarkkinoita.
Jos kuvitellaan, että kaikki naiset olisivat hoikkia niin miehet voisivat swaipata oikealla ja tutustua huomattavasti useampaan naiseen.
Nykypäivänä tilanne on se, että vasemmalle pitää swaipata ihan jatkuvalla syötöllä vain siksi, että nainen on syönyt ja juonut liikaa.
Vastauksesi ei liity kysymykseen ja siksi se kertookin heikoista älynlahjoistasi, mutta kuitenkin sen tästä ymmärsi, millaiset ihmiset arvostelevat muiden kehoja…
Sellaiset joiden elämässä ei ole sisältöä ja aivot ovat rusinan kokoiset
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ja nuoret aikuiset. Kun keski-ikä koittaa suurin osa meistä on samassa jamassa.
Minusta tuntuu, että tämä on nimenomaan vanhempien ikäluokkien juttu. Nuoret käyttäytyvät tässä asiassa paremmin.
Sellaiset, jotka seuraavat muotia ja haluavat olla aina muodikkaita takertuvat herkästi sellaisiin, jotka eivät seuraa muotia. Muodin seuraajat arvostelevat ei-muodikkaita kärkkäästi tajuamatta olevansa itse kalliissa loukussa, jossa pitää koko ajan ostaa, maksaa ja mennä sinne tänne muotituulten mukaisesti. Muodikkaat eivät uskalla olla erilaisia, kun taas ei-muodikkaat uskaltavat olla erilaisia. Se, että ei-muodikkaat uskaltavat rohkeasti olla erilaisia on se asia, joka muodikkaita ärsyttää ja se saa heidät yrittämään haukkumalla lopettaa ei-muodikkaiden rohkeuden.
Uuvatit joilla ongelmia lähinnä korvien välissä ja ehkä jossain muussakin raossa. Eivät normaalit arvostele kun ovat sinut omien kehojensa kanssa.
Koko somen voisi lakkauttaa. Jos ei olis somea niin ei olisi tuotakaan ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä itsensä ylisyömisellä lihottaneet ihmiset on kuin rapajuopot, että suuttuvat kun joku mainitsee, että olisiko vähän syytä rajoittaa juomista...
Kuuluuko se sille "jollekin"?
Mun 81v äiti. Raportoi aina että kuka on leikannut millaisen tukan, ostanut ruman takin, tai lihonnut taas.
Itse on tikkujalka-omppulihava huonolla tyylitajulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nettitrolli, jolla tyhjä elämä ja haluaa kiusata tai sitten joku "TäMä oNn vAin MIELIPITEENI"-Marjatta, jolla ei ole elämänkokemuksen myötä kehittynyt käytöstapoja.
Joku sanoi sen hyvin, että ne on juuri nuo Marjatat, jotka on tottuneet koko ikänsä huutelemaan olohuoneen sohvalta kommenttejaan telkkariohjelmissa oleville ihmisille, mutta ne ei ymmärrä ettei sellaisia sovi kirjoitella nettiin.
SE oN vAaN MuN mIEliPiDe
Itse te läskit käytte haukkumassa hoikkia ja kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit. Omaa olematonta itsetuntoa pitää yrittää nostaa…
Yleensä katkera omaan kehoonsa tyytymätön ,ehkä lihava ym....🤔.
Katkera, kateellinen, pahansuopa ym.
Fiksu ihminen ei ainakaan arvostele muiden painoa tai olemusta! Tämän voikin sitten kääntää toisin päin, millaiset ihmiset arvostelevat…
Myönnän. Asun hyväosaisten alueella, ja reilusti ylipainoinen ihminen pistää silmään väkisinkin kun ei sellaiseen näkyyn ole tottunut. Silti osaan pitää pokerinaaman ja olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä itsensä ylisyömisellä lihottaneet ihmiset on kuin rapajuopot, että suuttuvat kun joku mainitsee, että olisiko vähän syytä rajoittaa juomista...
Kuuluuko se sille "jollekin"?
Suomalainen terveydenhoitojärjestelmä on aivan tukossa itseaiheutettujen tautien kanssa, eli kyllä se kuuluu meille kaikille. Jotkut on vaan niin helvetin hedonistisia, että syövät ja juovat itsensä sairsaiksi ja kuormittamaan järjestelmää, joka on tarkoitettu ihan muihin juttuihin, ja nänä hedonistit myös kuvittelee, että muitten on maksettava heidän hoito. Suomessa tultiin ennen toimeen pienemmällä sairaanhoidolla, kun ei ollut ylipainoa ja ei juopoteltukaan niin paljon kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mun 81v äiti. Raportoi aina että kuka on leikannut millaisen tukan, ostanut ruman takin, tai lihonnut taas.
Itse on tikkujalka-omppulihava huonolla tyylitajulla.
Äitiä pitää kunnioittaa!
Kehopositiivarit.