Harvinaisin paikka, jossa olet käynyt?
Kerro paikka ulkomailla, missä olet käynyt, mutta et usko muiden käyneen.
Reagoi muiden vastauksiin
Jos olet käynyt paikassa: peukku ylös
Jos et ole käynyt: peukku alas
Kommentit (1015)
Vierailija kirjoitti:
Macao
Siis kukaan ei mielestäsi ole käynyt ennen sinua Macaossa?Jotenkin luulen että et ole ensimmäinen siellä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä mistään uskosta ole kyse. Siitä on hyvin tarkat tiedot, paljonko turisteja käy missäkin, joten se on ihan vain puhdasta tilastotiedon vertailua. Minulla paikka, jossa Suomesta käy vähiten ihmisiä, mutta minä olen siellä käynyt, on Tyynen meren ainoa kuningaskunta, Tonga. Kyllä siellä suomalaisia käy, mutta ei kovin valtavia määriä tosiaankaan. Matka on pitkä ja hiukan mutkikaskin.
"Tyynen meren ainoa kuningaskunta, Tonga",eikä ole,Papua-Uusi-Guinea, Salomonsaaret ja Tuvalu,itsenäisiä kuningaskuntia tyynellä valtamerellä vaikka tunnustavat kuningas Charles III:n valtionpäämiehekseen,mutta niin tekee mm. Kanada,Uusi-Seelanti ja Australiakin eikä niiden itsenäisyyttä kyseenalaisteta millään tavalla,miksi siis kyseenalaistettaisiin tyynen meren kuningaskuntien itsenäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Macao
Siis kukaan ei mielestäsi ole käynyt ennen sinua Macaossa?Jotenkin luulen että et ole ensimmäinen siellä käynyt.
Luetunymmärrys. Aloituksessa lukee "harvinaisin paikka, jos olet käynyt", ei "paikka, jossa kukaan muu ei ole käynyt"
"harvinaisin paikka" ei ole järkevää kielenkäyttöä eikä se tarkoita mitään. Nimittäin kaikki paikat ovat yhtä "harvinaisia" koska kaikkia paikkoja on vain se yksi. Lause ei siis ole millään mittapuulla järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Macao
Luetunymmärrys. Aloituksessa lukee "harvinaisin paikka, jos olet käynyt", ei "paikka, jossa kukaan muu ei ole käynyt"
Molemmat meistä näemmä ymmärsivat lukemansa: "Kerro paikka ulkomailla, missä olet käynyt, mutta et usko muiden käyneen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Macao
Molemmat meistä näemmä ymmärsivat lukemansa: "Kerro paikka ulkomailla, missä olet käynyt, mutta et usko muiden käyneen".
Vaikea kuvitella paikkaa, jossa joku muu ei olisi käynyt.
Etelamanner ja Fanning Island Kiribatilla.
Liuskekivikaivoksessa Pohjois-Walesissä.
Vierailija kirjoitti:
Anus
Ranskassa oleva kylä vai Saksassa oleva luostari?
Äteritsiputeritsipuolilautatsi.
Ei oo varmaan ennää pystysä
Tongalla käyny suomalaisia viimeset 30 vuotta ainaki ,varmaan enemmänkin. Ei se niin hankalaa ole .