Peruskouluun on saatava matematiikan tasoryhmät takaisin. Tyhmille oma matikkaryhmä ja älykkäillä oma matikkaryhmä.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Joku nostaisi heti r-kortin esiin, kun kaikki tummat olisivat jaettu omiin ryhmiin, seassa korkeintaan muutama vaiträssäin edustaja.
R-kortti nousisi heti keskustelussa, kun n-ihmiset kansoittaisivat tyhmien ryhmän, ja sellainen juttu ei kerta kaikkiaan käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matematiikka rajoittaa naisten pääsyä kaikkiin opintoihin. Vihervassarinaiset pulassa
Eipä oikeastaan. Vihreät on kaikista puolueista korkeimmin koulutettu, nuorin ja naisvaltaisin (kun verrataan äänestäjiä).
Sensijaan persut on matalimmin koulutettu ja miesvaltaisin, äänestäjät kaikkein työttömimpiä ja useimmin rikoksiin syyllistyneitä (sekä verrattaessa äänestäjiä että kansanedustajia).
Naiset on päätetty päästää työelämään minkä takia heille piti kehittää ammatttteja joihin miehet eivät halua. Siksi piti kasvattaa julkista sektoria jotta kaikille naisille löytyy töitä. Tässä on onnistuttu Suomessa parhaiten. Siksi meillä on suurin julkinen sektori ja eniten naisia käsienheiluttelutöissä, joissa kulutetaan verorahoja mielikuvituksellisissa toimenpiteissä.
Koordinaattori erikoiskoordinaattori suunnittelija erikoissuunnittelija tarkastaja ylitarkastaja jne. Kyllä meillä rahaa on. Suomi on rikas maa.
Itselläni oli laaja matematiikka ja fysiikka lukiossa. Myöhemmissä opinnoissa olen suorittanut matematiikkaa (ja muita matemaattisia aineita) opisto, AMK ja amis -kursseilla. Lukiossa huomasin, mikä on erityisen lahjakkaan ja lahjakkaan (minä) ero: erityisen lahjakas laski kotitehtävät välitunnilla, mutta minulla meni niihin normaalisti enemmän aikaa. Mielestäni myös erityisen lahjakkaat tarvitsisivat opetusta oman tasonsa mukaan. Haasteet kykyjen mukaan. Potentiaalit käyttöön.
Sitten ovat nämä asenteet, mitä mm. naisiin kohdistuu. Lisäksi, jos sattuu olemaan visuaalinen, niin…
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni on lahjakkaiden ryhmässä matematiikassa.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko tyhmien ryhmä kuitenkin nimetä matematiikassa ohjausta tarvitsevien ryhmäksi?
Kumpaan ryhmään sneegerit sopii?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli laaja matematiikka ja fysiikka lukiossa. Myöhemmissä opinnoissa olen suorittanut matematiikkaa (ja muita matemaattisia aineita) opisto, AMK ja amis -kursseilla. Lukiossa huomasin, mikä on erityisen lahjakkaan ja lahjakkaan (minä) ero: erityisen lahjakas laski kotitehtävät välitunnilla, mutta minulla meni niihin normaalisti enemmän aikaa. Mielestäni myös erityisen lahjakkaat tarvitsisivat opetusta oman tasonsa mukaan. Haasteet kykyjen mukaan. Potentiaalit käyttöön.
Sitten ovat nämä asenteet, mitä mm. naisiin kohdistuu. Lisäksi, jos sattuu olemaan visuaalinen, niin…
Et vaikuta lahjakkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ovat nämä asenteet, mitä mm. naisiin kohdistuu. Lisäksi, jos sattuu olemaan visuaalinen, niin…Et vaikuta lahjakkaalta.
Perustelut?
OPO:n sanojen ja arvosanojen perusteella olen monilahjakkuus.
Erityisryhmät takaisin ja vaahtokumipäät pois normaalilapsia häiritsemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matematiikka rajoittaa naisten pääsyä kaikkiin opintoihin. Vihervassarinaiset pulassa
Eipä oikeastaan. Vihreät on kaikista puolueista korkeimmin koulutettu, nuorin ja naisvaltaisin (kun verrataan äänestäjiä).
Sensijaan persut on matalimmin koulutettu ja miesvaltaisin, äänestäjät kaikkein työttömimpiä ja useimmin rikoksiin syyllistyneitä (sekä verrattaessa äänestäjiä että kansanedustajia).
Esitäpä väitteellesi jotain empiiristä evidenssiä. Kiitoksia etukäteen.
Heti kun sinä esität väitteellesi (naisten matemaattisista ongelmista tai koulutukseen pääsyn vaikeuksista) jotain evidenssiä.
Sen verran vinkkaan että nämä koulutusasiat suhteessa puoluekantaan on tutkinut Kunnallisalan kehittämissäätiö kyselytutkimuksilla useiden eri vaalien alla.
Vierailija kirjoitti:
Tasoryhmät olivat 1970-luvun peruskoulussa matematiikassa ja englannissa.
Matematiikassa oli kolme eri tasoryhmää, englannissa kaksi. Muistelisin myös ruotsissa olleen kaksi tasoryhmää. Ne alimman tason ryhmät oli tosi pieniä, vaikka siellä oli oppilaita ainakin parilta rinnakkaisluokalta. Mitä joskus nähtiin taululla heidän tehtäviään, ne oli aika yksinkertaisia, mutta kuitenkin samaa aihetta kuin laajemmallakin tasolla. Eli opettelivat vaan perusjutut aiheesta aika yksilötasoisella opetuksella. Niiden alimpien tasojen porukasta aika moni joutui sitten tarkkikselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ovat nämä asenteet, mitä mm. naisiin kohdistuu. Lisäksi, jos sattuu olemaan visuaalinen, niin…Et vaikuta lahjakkaalta.
Perustelut?
OPO:n sanojen ja arvosanojen perusteella olen monilahjakkuus.
"Äiskä sanoi, että olen uniikki lumihiutale ja multitalentti."
Mun lapsen koulussa ei ole tasoryhmiä, mutta välillä on mahdollista mennä pienemmässä ryhmässä toisen opettajan luokkaan tekemään vaativampia tehtäviä. Tämä opettaja on kai erityisopettaja eli hänellä ei ole omaa opetusryhmää. Koepäivinä saa valita tekeekö normaalin vai ylöspäin eriytetyn kokeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on helpotettu yliopistoon pääsyä vuosikymmenien ajan. Pakkoruotsista on tarkoituksella tehty miehille este ja naisille on tehty lyhyt matematiikka lukioon jota ei tarvitse edes kirjoittaa. Yliopistonki voi suorittaa ilman mitään matematiikan ymmärrystä.
Tekniselle alalle haluttiin lisää naisia, niin matematiikan vaatimuksia laskettiin niin, että ne ovat lähellä lukion pitkän matematiikan tasoa.
Naisten suosiminen on mennyt liian pitkälle.
Tämä on syy miksi pojat eivät opiskele ja yliopisto naisistuu. Osaaminen ei naisten ylivallan aikana nouse.
Feminisnismi hyökkää yhä uusissa ja hullummissa aalolloissa lännen yhteiskuntia vastaan. Feminismillä on vain yksi tarkoitus: yhteiskunnan heikentäminen.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt on Suomessa Pisa-tuloksissa poikia parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitäpä väitteellesi jotain empiiristä evidenssiä. Kiitoksia etukäteen.
Heti kun sinä esität väitteellesi (naisten matemaattisista ongelmista tai koulutukseen pääsyn vaikeuksista) jotain evidenssiä.
Sen verran vinkkaan että nämä koulutusasiat suhteessa puoluekantaan on tutkinut Kunnallisalan kehittämissäätiö kyselytutkimuksilla useiden eri vaalien alla.
Eli et pystynyt esittämään mitään empiiristä näyttöä väitteellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matematiikassa siis. Ovat kyllä monessa muussakin aineessa.
Mutta ei pliis tehdä tästä sukupuolivertailua.
Naiset miehiä koulutetumpia
https://stat.fi/fi/julkaisu/cln4fmpj32f6s0avxcbp66z1r
Perussuomalaisilla eniten rikostuomioita
Sitä sun tätä faktaa eri puolueiden äänestäjistä
https://www.vaalitutkimus.fi/report/raportti/puolueiden-aanestajat/
Niin? Ydinviesti on siis se, että ap haluaa pillua mutta ei saa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt ovat tyhmempiä. Vaikeaahan tätä on myöntää.
No ei todellakaan ole, jos on vähänkään lukenut historiaa. Useimmat tutkijat olivat vielä uskovaisia, jos sen haluaa oikeistolaiseksi jutuksi lukea.
Maailman älykkäimmät ihmiset ovat keskellä olevia klassisia liberaaleja. Ei mitään autoritaarisen vasemmiston tai laitaoikeiston kannattajia.