saavatko lesbot enemmän orkkuja kuin heteronaiset?
Kommentit (23)
"hahhaha kokemuksen syvä rintaääni puhuu"
Edellinen kommentoija puhuu oikein. Minä ja mun tyttis saadaan vähintään 10 orkkua päivässä. Osaamme kosketella toisiamme oikein.
Tietenkin, naiset tietävät miten orgasmi saadaan. Ei siihen mitään patukoita tarvita, klitoris on ihan toisessa paikassa kuin joku kolo, jossa ei ole mitään tuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavat. Asiaa on tutkittu ja tähän tulokseen päädytty.
hahhaha kokemuksen syvä rintaääni puhuu
Joo, olen itsekin tutkinut, mutta on tämä selvinnyt myös kyselytutkimuksessa, johon osallistui 52 000 ihmistä.
https://wellnessbeam.org/science-shows-that-lesbians-have-more-orgasms-…
Eniten maailmassa toivon, että olisin lesbo. En ymmärrä, miksi en saa tietosesti muutettua sitä, etten tuntisi seksuaalista vetoa miehiin vaikka järjen tasolla tajuan että seksikin naisten kesken on parempaa.
Tutkimusten mukaan saavat 34% enemmän orgasmeja.
Kostea lesboakti kieli syvälle aah....
Lesboilla on enemmän testosteronia, siksi saavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen itsekin tutkinut, mutta on tämä selvinnyt myös kyselytutkimuksessa, johon osallistui 52 000 ihmistä.
Eniten maailmassa toivon, että olisin lesbo. En ymmärrä, miksi en saa tietosesti muutettua sitä, etten tuntisi seksuaalista vetoa miehiin vaikka järjen tasolla tajuan että seksikin naisten kesken on parempaa.
Miesten kesken se vasta herkkua onkin!
Lesbous on Jumalan lahja naisille. Muut joutuvat etsimään miesten joukosta tuntevaa olentoa, vaikka tietävät sen olevan satuolento. Naisen heterous perustuu pelkään fantasiaan.
T: luovuttanut hetero
Vierailija kirjoitti:
Kostea lesboakti kieli syvälle aah....
Uuuh olis aika jees.
Tuskin saavat. Suomalaisille naisille kaikki hevosta pienemmät kullit ovat aivan liian pieniä, joten vasta se miehen näköinen lepakko on surkea sängyssä, kun ei ole kullia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lesbous on Jumalan lahja naisille. Muut joutuvat etsimään miesten joukosta tuntevaa olentoa, vaikka tietävät sen olevan satuolento. Naisen heterous perustuu pelkään fantasiaan.
Niih tai huonoissa parisuhteissa viihtynyt bi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon mukaan lesbot saavat vähemmän orgasmeja, sillä he harrastavat niin paljon harvemmin seksiä.
Eivät, kun eivät ymmärrä hyvän päälle ja ratsasta miehen munalla.
Ja ihan nuori nainen olen, erittäin hetero sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Lesbous on tosiaan siunaus, mutta kyllä ne miehetkin tuntevia olentoja ovat.
T. Lesbo
Vierailija kirjoitti:
Eivät, kun eivät ymmärrä hyvän päälle ja ratsasta miehen munalla.
Ja ihan nuori nainen olen, erittäin hetero sellainen.
Nojaaaaaaaaa
Jos ei siitä munasta tykkää ni varmaan ne orkut tulee muilla tavoin
Vierailija kirjoitti:
Tuskin saavat. Suomalaisille naisille kaikki hevosta pienemmät kullit ovat aivan liian pieniä, joten vasta se miehen näköinen lepakko on surkea sängyssä, kun ei ole kullia ollenkaan.
Ne naiset, jotka tykkäävät penetraatiosta, voivat valita hyllystä juuri itselleen sopivan muotoisen ja kokoisen dildon, jolla toinen nainen voi heitä sitten penetroida. Eikä tarvitse pelätä raskautta.