Pitää keksiä jotain hauskaa Vapuksi
Kommentit (215)
Sama turha ketju täällä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hauska vappu ollut.
Juhlit niin rankasti, että hoet samaa asiaa entistä useammin. Tämäkin jo kahteen kertaan.
Munkit syöty ja sima juotu. Arki koittanut...
Höpö höpö. Kotona mökötitte ukkos kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Missä biletit?
Baarissa tietysti
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kotona mökötitte ukkos kanssa.
En ole tehnyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä biletit?
Baarissa tietysti
No jopas! Vielä joskus ennen kevättä tai aiemmin kerroit, kuinka mies ei tykkää että menet yksin konsertteihin ja baareihin. Sitten tämä ihan lyhyen ajan sisällä muuttui ja kerroit, että teet ihan niin, kuin lystäät. Ja mikäs siinä, mutta sulla/ teillä asiat muuttuvat usein hyvinkin yllättäen. Teinistäkin tuli aikuinen melkein yhdessä yössä. Tosin se muuttui jossain välissä takaisin teiniksi. Mikähän tilanne on tällä hetkellä😳
Eli bilerahatkin ilmaantuivat tuosta vaan? Vaikka ennen vappua väitit, että mies on laskenut palkkaasi. Ja bilettämäänkin piti mennä vasta kesällä, että saisi sitä rahaa säästettyä. Taksillako sinne baariinkin huristelit? Ja vielä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä biletit?
Baarissa tietysti
No jopas! Vielä joskus ennen kevättä tai aiemmin kerroit, kuinka mies ei tykkää että menet yksin konsertteihin ja baareihin. Sitten tämä ihan lyhyen ajan sisällä muuttui ja kerroit, että teet ihan niin, kuin lystäät. Ja mikäs siinä, mutta sulla/ teillä asiat muuttuvat usein hyvinkin yllättäen. Teinistäkin tuli aikuinen melkein yhdessä yössä. Tosin se muuttui jossain välissä takaisin teiniksi. Mikähän tilanne on tällä hetkellä😳
Eilen menin yksin baariin, kun oli muutakin asiaa kylille.
Oliko se siis joku äkilline päähänpisto mennä sinne baariin? Mitäs mies siihen, soitteliko perään?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se siis joku äkilline päähänpisto mennä sinne baariin? Mitäs mies siihen, soitteliko perään?
Oli siitä sovittu. Ei soitellut.
Miten sä siellä sitten biletit?
Vierailija kirjoitti:
Miten sä siellä sitten biletit?
Join alkoholia ja tanssin.
Eikö siis yhtään harmittanut ja haitanneet muiden yo- lakitkaan? Vapunhan piti just siksi olla sulle vaikea juhla, kun et itse sellaista saanut.
Mä vein Lidliin tyhjiä pulloja ja ostin ittelleni vappupallonsiinä on mulle vappua kerrakseen.