Pitää keksiä jotain hauskaa Vapuksi
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Mä vietän Vapun kissan ja 3 koiran kanssa täällä sähköttömallä mökilläni. Muu perhe on joko työmatkalla tai laivareissulla. Tuskin Vappu mitenkään Vapulta tuntuu, vaikka tietysti voisihan sitä ostaa simaa ja muutaman munkin tai ehkä vaihdan siman kuivaan cavaan. Vappuni on siis hiljaiseloa luonnon keskellä. Suosittelen, on oikein mukavaa.
Meillä on mökki muiden ihmisten käytössä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vietän Vapun kissan ja 3 koiran kanssa täällä sähköttömallä mökilläni. Muu perhe on joko työmatkalla tai laivareissulla. Tuskin Vappu mitenkään Vapulta tuntuu, vaikka tietysti voisihan sitä ostaa simaa ja muutaman munkin tai ehkä vaihdan siman kuivaan cavaan. Vappuni on siis hiljaiseloa luonnon keskellä. Suosittelen, on oikein mukavaa.
Meillä on mökki muiden ihmisten käytössä.ap
Harmi, tietysti vain jos itse olisit halunnut sinne mennä. Mun mökki on myös mun asunto keväästä talven tuloon. Ei sähköä, ei vesijohtoja ja vain ulkohuussi eli ei juurikaan nykyajan mukavuuksia paitsi aurinkosähkö joka just ja just riittää jääkaapille ja akkujen lataukseen. Mun pää tykkää tälläisesta vaatimattomuudesta ja omasta rauhasta.
Henkilö jolla on ilmapallo ei voi olla surullinen sanoi Nasu Nalle Puhissa 👍
Vapusta tulee mieleen se, että mulla oli uusi tekonahkainen eli siihen aikaan muovinen, valkoinen, uusi ja ihana takki. Serpentiiniä kaulassa, parhaan kaverin kanssa torilla ja sitten alkoi satamaan. Ei paljoa, mutta sen verran että serpentiinit kastui ja niiden värit imeytyivät uuteen takkiini. Ei auttanut pesu, ei mikään, enkä tietenkään uutta takkiakaan saanut. Muisto jostain teinivuosilta.
Mutta kiva kun elämä menee eteenpäin