~+~ PIKKUKAKKOSET vko 40 (29.9. - 5.10.2008) ~+~
Tässä viime viikkoset..
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (25)
Onnittelut jessu83 ja omppu-82!! Kun sais itekki kokea jo tuon plussa tunteen!
Eli täällä elellään erittäin piinaavia päiviä, kp 34/30 ja tänään taas tein testin ja negaahan se näytti :( että kait se täti sieltä saapuu minä hetkenä hyvänsä.. Kun eikös nyt jo testin olis pitänyt näyttää se plussa jos mahdollisuuksia olisi kun kumminkin menkat niin paljon myöhässä? Vai missä vaiheessa muut on plussia saanut?
Hienoa soffu että teilläkin nyt sitten alkoi yritys :D
On ollut kyllä niin komeat syyskelit että eilenkin pojan ja koirien kanssa melki koko päivä asuttiin mäellä, toivottavasti näin ihanista keleistä saadaan nauttia vielä pitkään!
Jaahas, kait sitä pitää ruokaa ruveta väsäämään ettei nuo miehet rupea kiukuttelemaan :)
Ja monella hyviä uutisia, yrityksen aloittamista ja varmoja ja hiukan epävarmempia plussia! Onnea kaikille!
mammatypsy: kai se plussan näkyminen riippuu siitä, miten sitä raskaushormoonia sattuu muodostumaan. minulla ekasta näkyi plussa jo monta päivää ennen kuin testi lupaileekaan ja toisilla kai vasta myöhemmin.
Mutta kertokaahan kaikki nyt päivitettyjä uutisia! kohtahan täällä ei ole pinossa enää ketään kun kaikki plussailevat!;)
Meillä lähtee nyt ensimmäien todellinen yrityskierros! Nyt kp 3/mitälie, ja toivon todella että teidän plussatuulenne on tarttuneet minuun eikä tarvitse tässä yrityksessä tyytyä vippaskonsteihin vaan se pikkukakkonen sieltä haluaisi jo pian tulla! Olsipas hienoa raskautua ekasta kierrosta! taitaa kyllä olla toiveajattelua, mutta kaikkemme aiomme yrittää;)
Kyllä se plussa jo vahvempi oli sunnuntaina. Oireita jonkin verran löytyy, mutta en uskalla hurrata, ennenkuin ultra näyttää, että siellä joku asuu.
Nyt parturiin, hauskaa viikkoa kaikille!
Omppu
Huomasin just aloittaessani, että parturi vapautui, niin en voinut jäädä runoilemaan.
Testasin siis sunnuntaina ja vahvempi viiva tuli, mutta ei vielä niin tumma kuin kontrolliviiva. Koko ajan jyskyttää takaraivossa pieni epävarmuus, koska se verinen vuoto jatkuu edelleen. Toisaalta niin se oli esikoisestakin, mutta kivempi olisi ilman vuotoa. Meillä on neuvolassa ultra siinä rv 10 maissa, joten sinne asti nyt vaan kärvistellään. Ei taida rahatilanne just nyt antaa myöten lähteä yksityisellä ultrassa käymään.
Nyt pitää lähteä touhuihin!
Omppu rv 4+3 kai
Onnea OMPPU!! Tarrasukkia ja ihanaa odotusaikaa!! =) Kumpa itekin plussaisin pian..
ON: Sama tilanne jatkuu.. Eli ei mitään sen kummempia. Jotenkin olen nyt asennoitunut aivan siihen, että ei meillä ole sitä tärppiä tullut, vaikka oli IHAN eri fiilikset viime viikolla.. En tiiä mikä on.. No, la:na aamulla meinaan testata, jos ei menkat oo ennen sitä alkaneet, ku olis sillon illalla tarkoitus lähteä viettämään tyttöjen-iltaa. Tottakai mä toivon, että EDES haamu ilmestyis testiin, että voisin perua sen illan mun osalta ja saisin miehen kanssa juhlistaa tilannetta. No, se selviää la:na..
PLUSSATUULIA kaikille!!
=) Lisbet (kp 23 / ..jotain..)
Hirmuisesti onnea plussanneille ja tukevia tarrasukkia matkaan =)
Ja Soffulle onnea YK1:een =)
Täällä sairastetaan TAAS... Just loppu lääkekuuri pojalta ja samantien uudestaan kuumeessa. Nyt on juostu veri- yms kokeissa mutta kaikki tulokset puhtaita. Meinasivat että olisi kyseessä virus joka vain pitää sairastaa eikä siihen antibiootit pure. Huoh! Poitsu ei söisi mitään, juo kyllä hanakasti. Kuume ei ole korkea, pyörii suunnilleen 37.5 paikkeilla. Mami alkaa väsymään tähän ruljanssiin... Onneksi sentään korvat olivat terveet tällä kertaa.
RokkiMami kp24/30
Mun oli ihan pakko tulla tänne kertomaan, vaikka en vielä uskalla kuitenkaan juhlia vielä..
Eli löysin eilen illalla vessankaapin perältä yhden raskaustestin ja olihan mun sitten PAKKO testata aamulla, vaikka itelle yritin toitottaa, että ihan turhaan vielä testailen, että la:na sitten vasta kannattaa..
No, tein testin ja kuinkas ollakaan testiin ilmesty TODELLA haalea haamujen haamu!! En voinu uskoa silmiäni!! =) Kävin monta kertaa katsomassa testiä uudestaan, ja siellä se viiva on edelleen. En viitsi kuitenkaan miehelle vielä mitään kertoa, ettei tarvitse pettyä, jos jostain syystä olisikin viallinen testi tms. Teen la:na aamulla uuden testin ja katotaan miten käy.
Anteeks omanapaisuus, oli vaan pakko tulla kertomaan jollekin.
T. haamujen haamua hämmästelevä Lisbet (kp 24 / ..jotain..)
Moi kaikille!!
En tiedä edes kuulunko tänne, mutta kirjoitampa kuitenki.. Mulla kamala vauva kuume, mutta en ole saanut miestäni lämpeämään vielä ajatukselle. Meillä on uusio perhe johon kuuluu yksi meidän yhteinen lapsi 2,5v ja poika 11v. Sitten on miehellä vielä kaksi tyttöä jotka asuvat äitinsä luona ja ovat meillä joka toinen viikonloppu. Mies sanoo että hänen kiintiö on täynnä, mutta minun ei ole..... Mitä tehdään...??? Ja jos meinataan tehdä se ilta tähti, niin se on tehtävä nyt. Tämä vauva kuume on kuin olisi auto kuume. Se ei helpota ennen kuin sen saa.! Kamalasti katselen vauvan vaunuja ja kaikkea muuta.....
Onko muilla ollut samanlaista tilannetta?? Kuinka saada mies taipumaan......???
:)
Menee niiiin hermo tähän koneeseen kun äskön kirjoitin jo pitkän viestin ja eiköhän juuri kun sen olisin laittanut niin keskustelut meni pois käytöstä!
Onnea lisbet81!! aivan ihanaia uutisia =)
Tervetuloa mukaan liisa06!
Minä sain meillä puhua miestä puoli vuotta ympäri ja nyt se odottaa tulevaa vauvaa melkein enemmän kuin minä..heh.. Yritä puhua miehesi kanssa aiheesta ja toivotaan että teilläkin päästään asiasta yhteisymmärrykseen!
Se on ihan kamalaa kun toinen haluaa vauvaa ja toinen taas ei..
Sitten omasta tilanteesta, voin sanoa että mieli on tällä hetkellä niin matalalla kuin vaan voi olla, ne menkat sieltä yllätti maanantai-iltana. Tuntuu niin toivottomalta ja kamalalta vaikka meillä on vasta yk 4 nyt menossa mutta jokainen kuukausi tuntuu aina vaan pidemmältä ja pidemmältä.. Vauvan kaipuu on niin suuri että ei tiedä kuinka tämänkin kuukauden taas jaksaa odotella.
Kuinka usein te touhuatte, onko joka kolmas paivä riittävä vai joka toinen?
Nyt mennään kp 3 ja ajattelin että tällä kuulla ei kyllä pidetä yhtään pidempää taukoa tuolla makuuhuoneen puolella!
Huomenna alotan pojan kanssa taapero kerhon, kun ei tosiaan oikeen ole tuttuja kellä olisi samanikäisiä lapsia niin pitää ne leikkikaverit jostain löytyä..
Oletteko muut ollut tuollaisissa kerhoissa, millaista on ollut?
Kait sitä pitää ruveta pesemään pyykkiä kun muuten olen jo koko huushollin saanut siivottua =)
Tsemppiä!
Eli meillä on tyttö 8kk ja ollaan alettu leikkikaverista haaveilemaan.
Toisaalta olisin voinut pitää pidemmän tauon lasten välissä mutta kun asumme maalla, niin olisi kiva jos lapsilla olisi sitten edes toisistaan seuraa, tosin eihän sitä toki tiedä missäkohtaa kakkonen antaa itsestään kuulua, toivottavasti pian, yk1 menossa.
Nyt täytyy sitten vaan toivotella plussanneille tarrasukkia matkaan ja meille muille plussatuulia.
Minkä ikäisiä lapsia teillä muilla on? Tämä on jo varmasti käsitelty aihe mutten ole kauaa vielä teitä seurannut joten olen ummikko noissa jutuissa =)
Nyt täytynee lähteä pois koneelta, tänne jumittuu kun tyttö nukkuu eikä saa mitään tehtyä..
Terkuin Ruu
eipä mitään uutta tänne päin, joten olen vain taustaillut muutaman viikon... nyt on jo kp 32/?? mutta tätiä ei näy eikä kuulu... tain tetin pari päivää sitten kun oli "outo" olo, mutta negahan sieltä tuli. Tuntuu että kaikki raskautuu ja kylältä kuulee hurjasti vauvauutisia.. vetää mielen matalaksi kun täällä päin ei tapahtdu mitään :/
KAIKILLA PLUSSANNEILLE ONNEA TUHANNESTI:))) toivottavasti pikkuiset pysyvät matkassa loppuun asti <3 :)
uusille: TERVETULOA!!
joku kysyi lasten ikää: meidän Neiti on pian 10kk... :)
katsotaan jos jonkuin näköinen kirjoitusvimma iskisi, mieskin on lomalla tämän ja ensi viikon :)
MUISTAKAAS SISKOT HEILUTELLA SITÄ PEITTOA ;) !
Tervetuloa Ruu!! Tänne vaan mukaan kuumeilemaan..:)
Ruu: Meidän poika täyttää ens viikolla 2v että ikäeroa nyt sitten tulee seuraavaan jonkin verran kun/jos tärppäis..
Piti kyllä pienemmällä ikäerolla yrittää seuraavaa mutta se vaan aina siirty ja nyt sitten tässä neljäs yrityskerta lähti käyntiin.
Tosiaan ensi viikolla pojan synttärit ja nyt jo toivois että olisi äkkiä ohi..=)
Tilasin uudet matot ja verhot olohuoneeseeen ja nyt vaan toivon että ne tulisi synttäreihin mennessä.
harakka_pieni: Sen olen kanssa huomannut että kyliltä kuulee harvasen päivä että joku on raskaana! No se on vaan pakko pitää mieli korkealla ja toivoa että pian itselle osuisi onni kohdalle..=)
Koittakaa vaikka tehdä jotain mukavaa koko perheen kesken kun miehelläsi on kerran lomaa niin saat ajatuksia välillä muualle :)
Jaahas, nyt ruuanlaittoon että kerkee sinne kerhoon pojan kanssa...
Heippa kaikille ja onnittelu plussista!! Olen tiiviisti seuraillut kirjoittelujanne mutta en ole ehtinyt/jaksanut olla aktiivisesti mukana.. Talonrakennusprojekti tuottaa edelleen harmaita hiuksia, vaikka uudessa kodissa jo asummekin. Kun ei kumpikaan olla rakennusalalla, on meitä viety ihan 100-0.. :( No, nyt kuitenkin täällä ja uuden vauvelin yritystä :) Esikoinen siis 5kk ja pikkusisarus ois toivottu. Itse haaveilen elokuun vauvasta..
Eilen illalla mentiin miehen kanssa nukkumaan ja sanoin hänelle ett'ä mitä tehdään tämän minun vauvakuumeen kanssa. Mies oli aikansa hiljaa ja sanoi että onhan se vanhempana mukava että niitä lapsia on ja että ei se minulta sitä voi kieltää....! Nyt syön tämän pilleri liuskan loppuun ja sitten heitän loput roskiin!!!! =) =) Ajattelin että jätän jo nyt sen liuskan kesken, mutta sama se on varmaan syödä loppuun, kun on enää viikko jäljellä.!
Nyt kun vain sitten heti tärppäisi!!!!!!!
Nyt loppui menkat ja alkoi totinen peittojen heiluttelu! tai ei kait se niin totistakaan ole;)
Mammatypsy: Meillä ainakin aloitetaan vauhdikkaasti ja ihan joka päivä kyllä meinataan puuhastella, sinne kierron päiville 11-13 suunnilleen.
Vähän kyllä on huono fiilis tästä kierrosta, kun jos yhtään tätä sekaista kroppaani osaan lukea, ovulaatio ei taida tapahtua kuin joka toinen kierto, ja viime kierrossa kyllä olin huomaavinani oviksen.. Toisaalta nyt tilanne on sen puolen parempi, että esikoisesta haaveiltaessa en ovuloinut ollenkaan ilman clomeja...
harakka-pieni: muistan hyvin esikoisen yrityksestä sen, miten kurjalta se tuntui kun toiset kertoivat vauvauutisia. ja siihen päälle vielä se syyllisyydentunne siitä että ajattelee niin, kun kyllä minä oikeasti haluan sen pienen ihmeen jokaiselle suoda ja olin oikeasti iloinenkin toisten puolesta, mutta silti niin katkera. Vaikka meillä kyllä aika nopeasti tärppäsi noitten clomien avustuksella, mutta silloin olin asennoitunut niin, ettei meille koskaan tule yhtään vauvaa...
Ruu: Meillä on touhukas pikku-pojankoltiainen 2 vuotta.
Toukomamma: voi tosiaan tätä rakentamisen riemua. Meillä kyllä tehdään talo pääosin omin lihasvoimin, mutta kyllä tämä silti niin paljon perhe-elämää rassaa. Nyt siellä vedellään peltikattoa paikalleen, ja sitten ollaankin talvelta suojassa niin voidaan hiukan hellittää tahtia. ja mieskin voi olla enemmän kotona, auttaa kummasti tossa tuloksellisessa peittojen heiluttelussakin;)
Liisa06: Hienoa! Nyt vain valmistaudut seuraavaan kiertoon, ja pian täältä lähtee koko pinkka tonne odottajien puolelle!!
Ihanaa viikonloppua kaikille!
Moi,
Täällä ilmoittautuu yksi uusi kuumeilija mukaan. Meillä pieni neiti täällä jo hääräilemässä ja hänelle toivomme seuraa. Neidin kanssa kaikki ei mennyt ihan nappiin ja pitkään oli epävarmaa saammeko hänet edes pitää. Aluksi mietin, että toista emme edes ikinä uskalla yrittää, sen verran rankkaa oli. Nyt kuitekin tulin siihen tulokseen, että pakko sitä on uskaltaa...ei kai se salama kahta kertaa samaan paikkaan iske. Ja jos iskee niin sitten yritetään taas vaan selvitä. Tästä syystä tämän uuden yrityksestä en ole oikein kenellekään halunnut puhua ja luulen, että jos jossakin vaiheessa tärppää, menee pitkään, ennen kuin kenellekään asiasta kerron. Toisaalta ajattelin, että olisi jollekulle kiva jakaa mietteitä, koska onhan nämä vauvajutut kuiteskin niin mukavia uutisia. Niinpä tulis siihen tulokseen, että liityn tänne ja te tuntemattomat muut kuumeilijat saatte sen kunnian, että saatte tietää yrityksestä :)
Viime kierto oli ihan ihme..taisi kestää huimat 37 päivää. Ikuna ennen ollut nuin pitkää ja hetken jo luulin, että joko se oli tärpännyt vaikka kovin tosissaan ei oltu yritetty. Menkat loppui juuri ja nyt alkaisi oikea yritys. Hankalaa vaan arvioida, että missä kohtaa olisi se oikea hetki, kun tuo kierto oli noin ihmeellinen viimeksi. No pitää heilutella sitä peittoa vähän joka välissä :)
Mutta semmoisia täältä. Täällä peukut pystyssä teidän muidenkin yritykelle.
Mukava että on näin monta kuumeilijaa....!!! Nyt tavoite.!! Puolen vuoden sisään kaikki tuonne odotus puolelle. En malta odottaa että menkat on ohi ja sitten alkaa vällyt hyppiä. Kuinka muuten saatte miehenne syttymään vähintään joka toinen päivä.!? meillä on aika varma keino kun ollaan yhdessä saunassa, niin silloin on hyvä hieroa vaikka esim hartijoita ja siitä sit eteenpäin. Meillä kun ukko meinaa olla välillä vähän laiskan livakka niille hommille. =)
Kuinka pian olette tulleet raskaaksi ehkäisyb jättämisen jälkeen??? Joko nyt plussanneilla tai aikaisemmissa raskauksissa???
Hei!
Täälläkin kuumeillaan kakkosta, tosin matalalla profiililla ollaan liikenteessä :) Yrityskertoja on takana muutama ja sen myötä mieletön tunnemyrsky: tuleeko tästä koskaan mitään ja onkohan tämä hyvä idea sittenkään jne. Nyt ajattelin yrittää(!) rauhoittua asian suhteen ja nauttia tästä yrittämisen ihanuudesta...Mies on mukana kuumeilussa, mikä on todella mukava juttu sekin. Monta vuotta meni asiasta puhuessa ja nyt on siis kiva käydä asian kimppuun yhteistuumin :)
Kaikille mukavia yrityshetkiä ja aurinkoisia syyspäiviä!
Enpä oo ollut menkoista pitkään aikaan näin iloinen!
Omppu: kuullostaa ihan plussalta! Kyllä se siitä vahvistuu!
Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! Täällä on ainaski tosi hyvä fiilis pilvisestä säästä huolimaa! Tästä se lähtee!!!! =) =) =) =) =)