Kuinka joku KEHTAA viedä lapsen päivähoitoon vaikka on itse kotona?
Selittäkää mulle miksi ette hoida itse lapsianne kun siihen on mahdollisuus. Miksi ulkoistatte lastenne hoidon? Ettekö rakasta lapsianne?
Kommentit (71)
Koska olen saikulla. Mut leikattiin toissapäivänä.
T. isä
En ole sulle tilivelvollinen enkä kellekään muullekaan. On paljon tilanteita, joissa lapsen on parempi jatkaa hoidossa kavereidensa seurassa kuin olla kotona ja nyt on sellainen tilanne.
Ja ihan vain provoilija-ap:lle tiedoksi, ettei se lapsen hoito lopu hoitopaikasta haun jälkeen, vaan jatkuu kotona läpi yön ja seuraavan aamun ja kaikki viikonloput ja loma-ajat.
Tätä se on vähintään 18 vuotta sen jälkeen kun lapsi on syntynyt.
Sinun käsityksesi lasten saannista ja vanhemmuudesta päättyy siemensyöksyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei tuota ongelmaa keksiä lukemattomia syitä. Enemmänkin ihmettelen miksi ap:lla on noin suuri tunnereaktio muiden elämään?
1. Laiskuus
2. Mukavuudenhalu
3. Itsekkyys
4. Osaamattomuus
5. Velliperseisyys
Siinä nyt muutama. Tosiaan, syitä on monia.Sinulla se on kateus, ilkeys, tyhmyys. Siinä muutamia.
Hae hyvä virikemamma se lapsesi pois sieltä päiväkodista ja hoida se itse.
Pikkun a t s i ja synnytyspakotus.
Voisko joku eutanasioida kaikki incelit? Se olisi rodunjalostusta parhaimmillaan. Oikeastaan voisitte tehdä sen itse.
Mitäs vikaa siinä on ? Kyl vanhempienkin on saatava olla edes hetki ilman melua yms. Ja entäs, jos vanhempi on sairas, esim kuumeessa ? Eihän lasta silloin saa altistaa sille ! Sellainen vanhempi, joka vie lapsensa päivähoitoon, jos on itse kotona, tekee oikein. Jaksatko itse sitä melua yms montaa tuntia päivässä, jatkuvasti ? Tuskin. Mene hän lapset kouluunkin, vaikka vanhemmat/toinen vanhempi olisikin kotona. Mitä ihmeellistä siinä on ? Kaikkialla ei ole töitä olemassa, kuten luulet !!!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vikaa siinä on ? Kyl vanhempienkin on saatava olla edes hetki ilman melua yms. Ja entäs, jos vanhempi on sairas, esim kuumeessa ? Eihän lasta silloin saa altistaa sille ! Sellainen vanhempi, joka vie lapsensa päivähoitoon, jos on itse kotona, tekee oikein. Jaksatko itse sitä melua yms montaa tuntia päivässä, jatkuvasti ? Tuskin. Mene hän lapset kouluunkin, vaikka vanhemmat/toinen vanhempi olisikin kotona. Mitä ihmeellistä siinä on ? Kaikkialla ei ole töitä olemassa, kuten luulet !!!
Mitä initää taas! Miksi olet tehnyt lapsia jos et viitsi niitä hoitaa etkä kestä niiden melua? Kuvittele, ennen sairastettiin ihan kotona, tarttui perheeseen tai ei. Ja nykyään taudit tuodaan juurikin päiväkodeista kotiin.
Et keksi yhtään hyvää syytä miksi joku veisi lapsen päiväkotiin vaikka on itse kotona? Minä keksin useita.
Niin se aika muuttaa muistoja ja oma elämä meni kympin arvoisesti. Muiden elämässä on tietysti paljon ojennettavaa ja ihan rinta rottingilla.
Ei toki kaikki vie. Meillä lapset hoidetaan kotona, en voisi ikimaailmassa kuvitella vieväni lapsiani tautisiin päivähoitoloihin joissa hoitotäditkin ovat ylirasittuneita ja välinpitämättömiä.
Juu, olen miettinyt tuota "lapsella on oikeus päivähoitoon" ,että onko lapsella oikeus olla kotona vanhempien kanssa tilanteessa jossa jompi kumpi tai molemmat vanhemmat ovat kokoaikaisesti kotona.
Tuttu vei väkisin itkevän lapsensa joka aamu päivähoitoon vaikka oli itse kotona. Kertoi kuinka lapsi tarrautui jalkaan kiinni eikä halunnut mennä hoitoon.
Kuinka tuollaista voi tehdä omalle lapselleen? En ikinä tule sitä ymmärtämään enkä hyväksymään vaikka kuinka selittäisitte että se on lapsen hyväksi.
Tuossahan niitä syitä tuli lueteltua. Tehdään lapsia ja ulkoistetaan niiden hoito laitoksille. Hyvä lista, kiitos. -ap