Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~3-kuumeilijat viikko 40~~~

29.09.2008 |

Aloitan uuden viikkopinon

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille tädin jo vieraaksi saaneille, itsekin odottelen josko viikonloppuna on tullakseen. Ja tsemppiä vielä piinaileville!

Omaa napaa: alavatsa on t-u-r-v-o-k-s-i-s-s-a ja jomotuksiakin on, eli eiköhän ne menkat sieltä ole alkamassa. Nenä on tukossa ja väsyttää, joten olo ei ole mitenkään paras mahdollinen. Kaikkinensa olen ollut melko huonovointinen koko viikon, joten taitaa joku pöpö olla iskemässä (tai sitten olen vaan raskaana, heh - tuskin kuitenkaan).

Surkki kp 24/25 (-37)

Vierailija
22/30 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@anäidille pahoittelut tädistä. Toivottavasti teillä nuo tulevat ovikset sitten sattuisi sopivasti että pääsee yrittämään.

Ja iso halaus helenelle ja jaksamista!

Täällä vielä ollaan piinailuissa. Tänään kp 29 ja tätiä odottelen, ja itseasiassa ihan suht hyvillä mielin että pääsen testaamaan tuota kuukuppia. Vihaanvihaanvihaan siteitä ja tampooneista tulee niin herkästi minulle hiivaa, joten olen aika innoissani tuosta kupista. Mutta en kyllä pahakseni pistä vaikka täti ei tulisikaan, mutta en jaksa uskoa enää siihen kun olen niin paljon testaillut ja mitään haamuakaan ei ole tullut. On vähän skitso olo kun joka toinen hetki toivoo että täti tulisi ja joka toinen hetki sitten että ei tulisi.. No mutta katsotaan sitä sitten vkonlopun jälkeen että mikä on tilanne.

No tulipas taas tuota omaa napaa.

Isot peukut kaikille piinailijoille!

Pihlajankukka yk 1, kp 29/24-30(21-37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tietysti laittaa nuo helenen halit tuonne kesäkuisiin eikä tänne kolmosiin.. luulin kirjoittavani sinne.. tollo

Vierailija
24/30 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin kohtaamille, 2poj@näidille soisi jo plussan tulevan, niin pitkästi yritystä takana. Tietysti kaikille muillekin plussia!

Harakkahutulle halaus ja siemenrikasta viikonloppua.

Mimosankukalle peukutukset, aika varmalta oireelta kuulostaa :)

Pihlajankukka, tiedän useamman naisen, jotka ovat uuden uutukaisen kuukuppinsa kanssa odotelleet menkkoja ja niitä menkkoja onkin sitten saanut odottaa yli 9kk :)

Mistä tilasit kuukupin? Itsekin pitänyt jo kauan tilailla kuukuppi, aina vain jää, vaikka siteiden käyttö on inhottavaa ja tampooneja en viitsi jatkuvasti käyttää.

Mahatauti todellakin oli kyseessä aiemmin viikolla, onneksi selvisin huonolla ololla vain. Nyt jo sen puolesta ok olo, outo maku vain suussa. Jostain syystä monessakin kierrossa ollut tuota. Nyt yrittää flunssa :/ sairastan yleensä tosi vähän, nyt kerralla kaikki.

Eilen tunsin alamahalla vihlontaa. Yritän olla ajattelematta asiaa, mutta pakosta miettii kuitenkin, että voisko hedelmöittyminen sittenkin olla mahdollista ja nyt olis kiinnittymiskipuja...

Ihan hulluahan tämä on :) Onneksi vielä naurattaa.

Mukavaa viikonloppua, minulla menee viikonloppu töissä.

Bamboe kp 19/29-30 (-35)

Vierailija
25/30 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään...

Vierailija
26/30 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajankukka: Äläs vielä heitä kirvestä kaivoon! Toivotaan, että testit sitten muutaman päivän kuluttua näyttävät jotain muuta...Niin kauan on toivoa kun ei täti näytä nokkaansa ;)

mami79: Toivottavasti löysit oviksen ja pääsitte hyödyntämään sitä. Sitten vaan tuskaisia piinaviikkoja tarpomaan...

mimmu_84: Pahoittelut tädistä :(

Samaten 2poj@näiti; oireesi kyllä kuulostivat niin lupaavilta, harmi että kääntyi sitten näin päin :(

Bamboe: Harmittava mahatauti :( Mutta onneksi on jo loppu, toivottavasti ei flunssa iske nyt sitten.. Kiinnityskivut sopisivat hyvin kuvaan kun katsoo kiertopäiviäsi joten bd bd bd !!!

Mimosakukka: Ikävää tuo päänsärky, mutta jos se lupailee mahdollisesti iloisia uutisia niin sittenhän kuulostaa hyvältä! Pidetään peukkuja!

Harakkahuttu: Vitsit miten turhauttava tilanne, jos teillä noin menee ristiin toiveet pikkukolmosesta miehen kanssa :( TJOT ei ole kivaa silloin, kun itse toivoo ja haluaa vauvaa ja haluaisi yrittää "kunnolla".

Meillä oli yk1 sama juttu miehen kanssa, oli vähän kiikun kaakun että haluaako ja mielummin ei mutta kun sitten menkkojen tultua näki, kuinka olin pettynyt niin tajusi, että asia olisi minulle tärkeä. Joten nyt sitten on ollut enemmän mukana "projektissa". Toivotaan että teilläkin mies tajuaisi, kuinka tärkeä asia on sulle ja tulisi vastaan omalta osaltaan.

Surkki: Peukut on pystyssä sille kivemmalle lopputulokselle!! bd bd bd

Minä sitten otin ja tilasin ja sainkin jo mammaksi.fi -testejä kaappiin että pääsee muutaman päivän päästä etsimään sitä ovista. Hankalaa miettiä, milloin pitäisi alkaa sitä etsimään kun AINA ennen niin säännölliset 30 kierrot ovat nyt näköjään historiaa ja kp voi olla kaikkea väliltä 30-39 ?:| Pakko kai aloittaa metsästys sen pohjalta, että olis 30 päivää ja sitten jatkaa päivittäin.

Joten täältä ei mitään uutta, alkukiertoa taivalletaan...

tv. manna kp 10 / 30-39

Vierailija
27/30 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut MammaMialle :(

tv. manna

Vierailija
28/30 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistäsi ja tsemppauksesta! :) Meidän firmassa on myös ollut useampiakin keskenmenoja ja muita karmivia tapauksia. Tuntuu hurjalta se tapausten määrä naishenkilökunnan määrään suhteutettuna. Nykyään yhtiömme rekrytoi pääasiassa miehiä, niin ettei heille tarvitse maksaa raskauden alusta alkavaa palkallista vapaata (useimmissa tapauksissa). Oliko teillä sama systeemi, että heti kun tiesit olevasi raskaana, lentotouhut loppui siihen? Entä olitko jo samalla alalla, kun sait kaksi ensimmäistä lastasi?

R

Vierailija
29/30 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi RituRanskalle, että meidän firmassa sai lentää viikoille 17 asti (jos vain halusi - sai jäädä maatöihin jo aikaisemminkin). Itse jäin molemmilla kerroilla heti, kun plussasin (eli rv:llä 4) - kesken meni silti molemmilla kerroilla. Nämä 2 keskenmenoani olen saanut lentotyössä toimiessani, 2 lastamme me saimme ennen lentotyön aloittamista - ne raskaudet alkoivat heti ensimmäisestä yrityskierrosta ja menivät kuin "unelma" (siis oppikirjaraskauksina - mitä nyt voimakkaalla pahoinvoinnilla) loppuun asti. Siksikin skeptisyys lentotyötä kohtaan =o/. Aina se ei tosiaan auta, että lopettaa heti lentämisen, kun plussaa - sillä juuri ne alkion kohtuun matkaamis- ja kiinnittymisvaiheet (ym. solun jakautumisvaiheet ihan alussa) ovat niitä todella herkkiä vaiheita raskauden onnistumisen kannalta. Lisäksi koneesta (todellakin) saa helposti kaiken maailman (pahoja) bakteereita - ja infektio, sekä alkuraskaus ei ole hyvä yhdistelmä.

Toivon silti, että sinulla tärppää =o)! Muistathan lopettaa kuitenkin lentämisen (varmuuden vuoksi) sitten, kun onnistutte - parempi niin varmasti kuitenkin =o).

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille! Ei ole kiva paikka - ei =o(. Itsellänikin on tämä viikonloppu mennyt jännityksessä, että tuleeko vaiko eikö tule. Kummallista rusehtavaa tuhruttelua on tullut aina välillä (alkaen pe illasta), mutta silti on myös raskausoireita (kuten hirvittävä väsymys, rintojen arkuus, valkovuoto ym.). Ajattelinkin testailla alkavalla viikolla uudestaan, jos ei nyt kunnolla menkat ala - ei tässä tiedä mitä uskoisi.

*Onko kenelläkään teistä kokemusta alkuraskauden tuhruttelusta* - siis niin, että on saattanut olla (niukkaa) vuotoa, mutta kaikki on silti ollut ihan hyvin? Itselläni tuo tuhru on aina ollut merkki joko keskenmenosta tai kuukautisten alkamisesta - raskausaikoina (silloin, kun kaikki meni onnellisesti) ei tuhrutellut. Siinä mielessä en siis kovin toiveikas ole.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille =o)! Palaillaan taas - anteeksi, kun en nyt ehdi kommentoida muille; teen senkin sitten ensi kerralla - I promise!

Terkuin; EE kp 36/? (ensimmäinen yk keskenmenon jälkeisten kuukautisten jälkeen - ei siis tietoa kierron pituudesta)

Vierailija
30/30 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo eli en oo jälleen kovin kirjoittanut mutta nyt rankan rentoutus rlaivareissun vietettyäni palaan todellisuuteen eli meille ei täti ole tullut ja en ole testannut....

normi 28pvä kierto vetelee tänään jo 32 kun en sitten viime viikolla paljon ajatellut koko menkkoja. laivalle kyllä nakkasin side paketin matkaan...

nyt sitte tilasin kotitestiltä raskaus testin eli tuklossa testi ja luulisin viimeistään ke ehtiväm tänne.... olo on hieman epätodellinen..... jos nyt tärpännyt ni pieni on ainakin saanut totaalisen hot shot-snapsi/puudutus kuurin.....

juups. palaillaan kun tieto lisääntyy...

voimia kaikille kuumeilijoille ja puhtia uusiin kiertoihin....