Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Riikka Purran "toimittaja" miehen koulutuksesta ei löydy mitään tietoja? Onko peruskoulua enempää koskaan koulua käynytkää?

Vierailija
13.04.2026 |

Tituleeraa itseään toimittajaksi mutta aika lahjakkaasti on piilottanut koulutustaustansa. 

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tietää kyseisen tyypin koulutuksen, niin mene finna.fi ja laita hakuun hänen nimensä. Valitse aineisto tyypistä opinnäytetyö. On tehny gradun 1999.

Miksi vassu hakisi faktoja, sehän pilaisi hyvin alkaneen öyhötyksen!

Ennemminkin kyseessä on petetty persu  äänestäjä. Itse vassarina ton kommentin laitoin, että halutessaan voi etsiä noita tietoja.

Mikä Purran miehen koulutuksessa petti sinut ja miten se liittyy mihinkään?

Et minua ole petetty, halusin vain opettaa tiedon hakua, kas se meillä vassareilla on verissä. Valistaminen.

Valista meitä sukupuolten lukumäärästä ja naisen määritelmästä?

Mun pääaine oli yhteiskuntapolitiikka. Sivuaineena johtaminen kauppatieteistä. Ja sosiologia.

Millaisen koulutuksen tarvitsisit, jotta osaisit vastata kysymykseen sukupuolten lukumäärästä?

Montakohan sukupuolta asuu vuokravapaasti sun päässäsi ja koetko Riikan parisuhteen olevan monisukupuolinen, vai miksi tuot aiheen ketjuun?

-winner-

Vastaamattomuus on myös vastaus.

Vierailija
62/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hajuakaan kuka Purran mies edes on, mutta olen ollut siinä käsityksessä että myös ihminen joka ei ole journalismia (tai välttämättä yhtään mitään) opiskellut voi olla toimittaja. 

Ja Skriptaan kirjoitellut eduskunnan puhemies/presidenttiehdokas tai sitten samoilla meriiteillä ja tuolla CV:llä kansantaloudesta päättävä VVÄmmä ;DDDDDD Elämme kummallisessa maassa.

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tietää kyseisen tyypin koulutuksen, niin mene finna.fi ja laita hakuun hänen nimensä. Valitse aineisto tyypistä opinnäytetyö. On tehny gradun 1999.

Ennemminkin kyseessä on petetty persu  äänestäjä. Itse vassarina ton kommentin laitoin, että halutessaan voi etsiä noita tietoja.

Et minua ole petetty, halusin vain opettaa tiedon hakua, kas se meillä vassareilla on verissä. Valistaminen.

Mun pääaine oli yhteiskuntapolitiikka. Sivuaineena johtaminen kauppatieteistä. Ja sosiologia.

Millaisen koulutuksen tarvitsisit, jotta osaisit vastata kysymykseen sukupuolten lukumäärästä?

Kysy tekoälyltä.

Vierailija
64/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi, mutta jos on pikkupaikkakunnan paikallislehdessä toimittajana, niin tilaajamäärät  määrittelevät osaatko toimittaa, vai et.  Jos kukaan ei halua lukea juttujasi, ihmiset lopettavat lehden tilaamisen ja se oli siinä. Yleensä pikkupaikkakunnilla on niin vähän ilmoittajia, että heidän maksamillaan ilmoituskuluilla, ei lehteä pidetä pystyssä.

Tiedän maalaiskylän toimittajan, jolla oli vain ammattikoulutausta. Helkkarin pätevä oli kielellisesti, osasi nuuhkia jutun aiheen vähäisestäkin, tonki  ja temusi kyläläisten kanssa. Oli pidetty ja vihattu. 

Vierailija
65/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010995399.html

"Pitkän linjan journalistina" kokoomusmedia hänet esittelee. Hän kirjoitti "mediakriittisen" kirjan vaimonsa kieroutuneesta mielentilasta ja mediasuhttesta kritiikittömästi vaimoaan ihaillen.

Vierailija
66/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän lienee "uutispäällikkö" ammattinimikkeeltään. Toisaalta voisi kysyä, miksi ilmaisjakelupaikallislehti tarvitsee 3 uutipäällikköä kun lehdellä on 2 toimittajaa?

Hyvä ja aiheellinen kysymys.

Ja millä tuloilla elää joku ilmaisjakelulehti, jolla on näinä aikoina varaa pitää 5 toimittajaa???

-winner-

Kipin kapin soittamaan toimitukseen, niin saat vastauksen. Ei tarvitse sitten hoomoilasena ihmetellä vauvalla!

Jokainen meistä on vähän hoomoilanen. Tule sinäkin rohkeasti kaapista.

-winner-

Vierailija
67/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan sukupuolta asuu vuokravapaasti sun päässäsi ja koetko Riikan parisuhteen olevan monisukupuolinen, vai miksi tuot aiheen ketjuun?

-winner-

Vastaamattomuus on myös vastaus.

Mä ajattelin, että tuota monisukupuolista triggeröi kun aloitusksessa on mainittu oletuksena miehen ja naisen parisuhde. Joka tietysti on noiden kahden kohdalla täysin käsittämätön yhtälö kyllä kieltämättä, varsinkin jos joku on Riikkaan ihastunut ihan parisuhteeseen saakka ;DDDDDD

-winner-

Vierailija
68/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Välimaa ja Purra kohtasivat Suomi24:ssa – tuossa 2000-luvun alun Tinderissä."

Voiko enemmän wt enää olla?

Vierailija
69/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana näitä haahkoja!

Vierailija
70/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molo ukko on, kun kirjoitti sen seli seli -kirjan vaimostaan. Huomiota riikka sai ihan itse kirjoittamistaan Scripta oksennuksistaan. Hyvä, kun ne tuli mediassa esille. Nolo pariskunta.

Vierailija
71/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla meni pata heti jumiin kun kyseltiin vähän osaamisen ja tutkintojen perään. Kertoo kyllä kaiken oleellisen mistä perussuomalaisuudesta on kysymys.

Vierailija
72/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy tekoälyltä.

Sun tieto sukupuoliasioista tulee tekoälyltä? Se selittääkin paljon.

Vierailija
73/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoulun käyneet persut kilvan puolustelemassa Riikan miestä. Melko hupaisaa.

Vierailija
74/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy tekoälyltä.

Voi pikku persuliiniä, joka pähkäilee sukupuolia. Toivottavasti saat rauhan itsellenne.

Vierailija
75/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molo ukko on, kun kirjoitti sen seli seli -kirjan vaimostaan. Huomiota riikka sai ihan itse kirjoittamistaan Scripta oksennuksistaan. Hyvä, kun ne tuli mediassa esille. Nolo pariskunta.

Mikä kirjassa ei pitänyt paikkaansa, luitko sen? Osaatko lukea?

Vierailija
76/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kiinnosta - mutta miten Purran oma CV?

Vierailija
77/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuilla meni pata heti jumiin kun kyseltiin vähän osaamisen ja tutkintojen perään. Kertoo kyllä kaiken oleellisen mistä perussuomalaisuudesta on kysymys.

Miksi persuilla pitäisi olla vastaus sulle Purran aviomiehen koulutuksesta? Oletko kuullut tiedonhausta ja Finna.fi-tietokannasta? Löytänet myös lehden yhteystiedot atk-avusteisesti ihan itsekin.

Vierailija
78/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei kiinnosta - mutta miten Purran oma CV?

Tuskin Purra ehtii päiväsaikaan vauvalle, kannattaa osoittaa kysymys suoraan ministeriöön!

Vierailija
79/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy tekoälyltä.

Voi pikku persuliiniä, joka pähkäilee sukupuolia. Toivottavasti saat rauhan itsellenne.

Pikku vassuliini ei tiedä montako sukupuolta on?

Vierailija
80/128 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänkoulun käyneet persut kilvan puolustelemassa Riikan miestä. Melko hupaisaa.

Puolustelemassa? Siis miltä? Kai sä osaat ihan itse googlettaa hänen taustatietonsa :DDD 

Vinkki: Google = yksi monista atk-avusteisista hakukoneista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi