Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihminen joka haluaa ymmärtää ja uskoa kolminaisuusopin väärin on nihilisti ihminen

Vierailija
13.04.2026 |

Se on niin helppoa olla totuudessa että se on vain tekosyy ymmärtää väärin kolminaisuusopin.

Jeesus ei ole valhetta mutta jeesuksella kolminaisuusoppi ei myöskään selity. Kolminaisuusoppi selittyy Taivaan isään, poikaan ja Jumalaan.

Nykypäivän raamattu ei selitä myöskään kolminaisuusoppia yksinkertaisesti ja johdonmukaisesti.

Kukaan ei jaksa mitään hihhuli uskovaista paskaa, ja juuri ne jotka tietävät totuuden niin kieltävät sen, miten he voivat kieltää totuuden tietämättä totuutta?

Juutalaiset käyttävät rahansa Jumalan rakastamiseen ja siihen että he saisivat kaiken tiedon Jeesukselta, Juutalaisten systeemi toimisi jos he vain käyttäisivät rahansa Taivaan isään ja Taivaan isän rakastamiseen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaiset käyttävät kaiken rahansa jumalan rakastamiseen ja siihen että he saisivat kaiken tiedon Jumalalta, eikä Taivaan isältä

Vierailija
2/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liirum laarum töttöröö. Uskis sopertelee asiasta, joka ei kiinnosta kuin muita hihhuliuskiksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liirum laarum töttöröö. Uskis sopertelee asiasta, joka ei kiinnosta kuin muita hihhuliuskiksia.

Minä en ole uskis, kaikki tietävät raamatusta enemmän kuin minä.

Jos joku ei halua tietää enemmän raamatusta kuin minä, niin silloin kannattaisi uskoa minua

Terveisin Ap

Jos tätä ei halua sisäistää niin silloin ihminen on vaarallinen rehellisesti ja epärehellinen, ei minkään kuvan antajaa, tulevaisuus ilman perspektiiviä ja kynää

Vierailija
4/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä horinoita. Ei Raamattua lukeva uskovainen päässyt kärryille aloituksesta mitä siinä edes haettiin???

Kuuntelemani saarnaajat ja puhuja ilmaisevat itseään selkeämmin.

Vierailija
5/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä horinoita. Ei Raamattua lukeva uskovainen päässyt kärryille aloituksesta mitä siinä edes haettiin???

Kuuntelemani saarnaajat ja puhuja ilmaisevat itseään selkeämmin.

Ei raamattua lukeva hae yhtää mitää, sil on jo kaikki.

Jos joku täs jotain hakee ni se olet sinä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme