Miesystävällä on exä ystävänään ja miehen mielestä
hänen pitää saada tavata tätä exää / ystävää kotonaan kahdestaan, ryypätä hänen kanssaa ja käydä myös viihteellä hänen kanssaan.
Sanoin että tuo tuntuisi pahalta, mutta mies sanoi ettei välitä tunteistani.
Kommentit (37)
Varsinaisen aarteen olet itsellesi löytänyt👍🏻😂Tuollaisesta kultakimpaleesta kannattaa pitää kiinni🤣
En minäkään välitä sinun tunteistasi. Kuka niistä välittäisi?
No nyt sillä miehellä on sitten 2 exää. Sä tuskin jäät häntä kuitenkaan exänäkään tapailemaan?
Vaihda miestä tai ala sinäkin kaverraamaan eksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et selkeästi luota kumppaniisi
No muutenkin on valehdellut ja pettänyt lupauksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisen aarteen olet itsellesi löytänyt👍🏻😂Tuollaisesta kultakimpaleesta kannattaa pitää kiinni🤣
Joo 😅
Tämä on miehelle periaatekysymys.
Minä taidan ilmoittaa että minulle on periaatekysymys olla suhteessa, jossa toisen tunteet huomioidaan.
Ap
Katselet itsellesi uuden miehen, joka keskittyy sinuun, niin asia on sillä ratkaistu. :)
Älä jää jankkaamaan, mies ei ymmärrä mitä kumppanin kunnioittaminen tarkoittaa, eikä tule ymmärtämäänkään. Siirry eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selkeästi luota kumppaniisi
No muutenkin on valehdellut ja pettänyt lupauksiaan.
No mitäpä tuommoisen kanssa jatkaa yhdessä oli eksää tai ei. Vaikuttaa aika paskalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Älä jää jankkaamaan, mies ei ymmärrä mitä kumppanin kunnioittaminen tarkoittaa, eikä tule ymmärtämäänkään. Siirry eteenpäin.
Joo näin teen. Eikä tuo ole edes ainoa syy. Niitä olisi useita vaikka tuo syy poistuisi.
Ap
Jopas ihmisillä on heikko itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Jopas ihmisillä on heikko itsetunto.
Niin jos antaa kohdella itseään miten sattuu.
Minun exä on paras ystäväni. Parisuhde ei toiminut eikä tule koskaan toimimaan. Minulla ei ole mitään romanttisia tunteita häntä kohtaan. Minulla ei ole kumppania tällä hetkellä, mutta jos sellainen löytyy, niin aion kyllä tehdä selväksi, että ystävästäni en luovu. Ja sallin toki saman mahdolliselle partnerillenikin. Jos hän haluaisi olla exän kanssa, niin varmaan olisikin, eikä minun kanssani.
Minulla on ex-aviomies ystävänä, tapaamme vähintään kerran viikossa (meillä ei ole yhteisiä lapsia) ja nykyinen avomies saa luvan hyväksyä tämän.