Kuinka usein sinut tarkistetaan itsepalvelukassalla
Olen kaksi kertaa mennyt itsepalvelukassalla kunnes nyt päätin kokeilla, ostoksia oli ehkä 5 kpl ja tarkastus tuli kaksi kertaa että luki satunnaistarkastus, juuri ennen maksua ja toisne kerran maksun jälkeen. En kyllä enää käytä.
Kommentit (79)
No ehkä kerran tai pari, ja käytän itsepalvelukassoja paljon. Tarkastus ei itseäni haittaa yhtään.
Kaksi kertaa nyt viikon sisään. Kirjoitin myymälälle palautteen, että hiekan kantaminen heidän myymäläänsä loppui osaltani siihen. Molemmat tarkastukset siis aiheettomia.
Ei ole koskaan tarkistettu. Sen sijaan olen itse joutunut muutaman kerran pyytämään myyjän paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan.
Mutta tämä johtuu siitä että en ole työtä vieroksuva vihervassari joka suuntaa itsepalvelukassalle vaan sitä parempaa porukkaa joka takaa työpaikan sille kaupan kassalle.
Jokainen käynti itsepalvelukassalla on työntekijöiltä pois.
No mä olen työtä vieroksuva vihervassarih uora, mutta ri ole tarkistettu koskaan. Miten on mahdollista?
Ei ole tarkastettu ikinä. Käytän itsepalvelukassaa usein. Yleensä niihin ei tarvitse jonottaa, toisin kuin yhdellä tai kahdella auki olevalla palvelukassoilla, joissa on vähintään 5 täyden kärryt jonot. Kassoja on sekä Cittarissa että Prismassa kymmenen, mutta vain muutama on auki ruuhka-aikoinakaan.
Ei ole kertaakaan tarkistettu.
Ehkä siksi ei tarvetta, kun siellä kykkii se yks työntekijä silmä kovana tarkkailemassa kaikkia ja valmiina auttamaan, jos tarvis.
Ei ole tarkastettu. Irtokarkkipussista tuli kerran joku häly ruudulle, mutta ei myyjä silloinkaan käynyt tsekkaamassa.
Ei koskaan. Johtunee siitä että olen hyvin pukeutuva laatikkoleuka.
Kerran satunnaistarkastus Prismassa. Sen jälkeen ei ole käytetty itsepalvelukassaa.
Lidlissä käytän jos pitkät jonot ja haen jotain tyyliin purkki maitoa ja paahtoleipäpaketti.
Jos on useampi ostos, jonotan kassalle. Jonot menee kuitenkin nopsaan
Mikä ihmeen tarkistus? Ei ole koskaan tullut sellaista, mutta käytän IP kassaa vain harvoin.
Ei ole koskaan tarkastettu enkä ole koskaan nähnyt, että ketään muutakaan olisi. Käytän ip-kassoja useita kertoja viikossa.
Orjuutus ja nöyryytyksen tunne kun tiedät että olet nöyryyttänyt itsesi ja orjuuttanut itsesi. Sitten vielä itse kuittaat itsesi ulos täydellisesti nöyryytettynä.
Ei koskaan. Tosin käytän itsepalvelukassaa todella harvoin. Koen saavani itsepalvelukassalla liian p@skaa ja hidasta palvelua. Siksi tavallinen kassa.
Usein. Johtunee siitä, että kärsin peräsuolen laskeumasta.
Ehkä yhden kerran. Silloin olin poistanut jotain skannauksen jälkeen.
Ei vielä koskaan. mutta aika harvoin niitä käytän, vain jos on 1-5 ostosta.
Kerran ja valvoja suoritti sen hieman epäystävällisesti; riuhtaisi suorastaan ostoksia täynnä olevan kassin kädestäni ja alkoi käydä ostoksia läpi. Sen jälkeen en ole enää pakannut skannauksen jälkeen ostoksia suoraan kassiin.
Ei koskaan.
Mutta tämä johtuu siitä että en ole työtä vieroksuva vihervassari joka suuntaa itsepalvelukassalle vaan sitä parempaa porukkaa joka takaa työpaikan sille kaupan kassalle.
Jokainen käynti itsepalvelukassalla on työntekijöiltä pois.