Sinkut! Käyttäisittekö tuloksia saavan parinhakuvalmentajan palveluksia
Sanotaanko että paketti 500€ sisältää 3 henk koht valmennussessiota, oli se sitten vaikkapa elämäntapa-, esiintymis-, etiketti-, tai tyylineuvontaa, pääsy sinkkujen verkostoitumisiltoihin, seminaareihin sekä treffejä sopivien ehdokkaiden kanssa. Voimassa vuoden.
Asiakkaaksi ei pääse kuka tahansa mörkö
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
En, jos miestä ei tapaa normaalilla tavalla niin ei voi mitään. En tuhlaa rahaa etsimiseen.
Miksi tuhlaisin monta sataa, kun miehille 3€ kahvikin on liikaa.
T sinkkunainen
Kaikella sitä yritetään rahastaa epätoivoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haetko siis ihan tavallista ihmistä vai jotain tasoasi korkeampaa?
Onkohan tämä kenelle ketjussa kirjoittaneelle osoitettu kysymys vai yleisesti?
Ihan alkuun pitäisi määritellä "taso". Mikä on ihmisistä puhuttaessa jo lähtökohtaisesti varsin absurdi ja vastenmielinenkin ajatus, käytännössä pitäisi jotenkin arvottaa ihmiset perusteella x tai y. Eli mitkä ovat nämä kriteerit, jotta voisi arvioida edes oman "tasonsa"?
Se, että on osapuolelle liuta vaatimuksia valmiina eli pitäisi olla tietty tulotaso ja koulutus, ei saisi olla sitä ja tätä. Ja itsekään ei yllä samaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa 500€ mörköltä? Taidat olla kusipää.
Niin ne toiset jotka maksaa 500€ saa sitten sitä mörköä tarjolle että vähän lyhytnäköinen bisnessuunnitelma. Mörkö jää nyt valitettavasti rannalle voi voi
Tollainen valmennus sylkee ulos ihmisiä, jotka on koulittu puhumaan tietyllä tavalla, käyttäytymään tietyllä tavalla sekä pukeutumaan tietyllä tavalla. Tylsää ja persoonatonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet itse laittamassa pystyyn tämmöistä palvelua? Oletko itse käynyt paljon treffeillä?
Jos vastaa en vaan olen pitkässä onnellisessa suhteessa se voidaan tulkita huonoksi. Jos vastaa että käy treffeillä viikottain on sekin huono.
Miksi juuri sinä olisit hyvä treffivalmentaja?
Mikä tausta ja koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Tollainen valmennus sylkee ulos ihmisiä, jotka on koulittu puhumaan tietyllä tavalla, käyttäytymään tietyllä tavalla sekä pukeutumaan tietyllä tavalla. Tylsää ja persoonatonta!
Minä tiedän useamman sinkkumiehen jolle tekisi hyvää kun sanottaisi suoraan että älä tule toppahousuissa hienoon ravintolaan, avaa ovi naiselle ja käy hammaslääkärissä
Millä ajattelit karsia möröt pois luotettavasti?
Ei, en käyttäisi. Niin epätoivoinen en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet itse laittamassa pystyyn tämmöistä palvelua? Oletko itse käynyt paljon treffeillä?
Jos vastaa en vaan olen pitkässä onnellisessa suhteessa se voidaan tulkita huonoksi. Jos vastaa että käy treffeillä viikottain on sekin huono.
Miksi juuri sinä olisit hyvä treffivalmentaja?
Mikä tausta ja koulutus?
Mikä koulutus ja tausta on mielestäsi vakuuttava treffivalmentajalle?
En. Mitä tuloksia sinä olet saanut aikaan ja millä tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän useamman sinkkumiehen jolle tekisi hyvää kun sanottaisi suoraan että älä tule toppahousuissa hienoon ravintolaan, avaa ovi naiselle ja käy hammaslääkärissä
Minä tiedän useamman sinkkumiehen joilla on peruskäytöstavat hallussa. Mistä sinä tuollaisia oikein kaivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noinkin, mutta jos sattuisikin tuollaisen miehen kanssa treffeille, tietäisin, ettei toisia tule. Parempi vaan, että ihminen on oma itsensä hyvässä ja pahassa.
Vierailija kirjoitti:
en koska olen mörkö :(
Eihän sun missään nimessä pakko oo olla jos et halua
No voisin ostaa ammattilaisilta eri palveluja. Siis jaotellusti: tyylikonsultilta ulkonäköohjausta, psykoterapeutilta laadukasta terapiaa jne. Voisin käydä jopa jossain small talk -iltamassa ja osallistua maksulliseen sinkkuktapahtumaan. Mutta en ostaisi noita kaikkia palveluita samalta ihmiseltä.
Sitten taas jos olisi joku Shiva from Mumbai -täti valkkaamassa deittikandidaatteja, niin pitäisi olla hyvä täti oikeista piireistä. Mutta se on eri palvelu kuin mitä ap tarjoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haetko siis ihan tavallista ihmistä vai jotain tasoasi korkeampaa?
Onkohan tämä kenelle ketjussa kirjoittaneelle osoitettu kysymys vai yleisesti?
Ihan alkuun pitäisi määritellä "taso". Mikä on ihmisistä puhuttaessa jo lähtökohtaisesti varsin absurdi ja vastenmielinenkin ajatus, käytännössä pitäisi jotenkin arvottaa ihmiset perusteella x tai y. Eli mitkä ovat nämä kriteerit, jotta voisi arvioida edes oman "tasonsa"?
Se, että on osapuolelle liuta vaatimuksia valmiina eli pitäisi olla tietty tulotaso ja koulutus, ei saisi olla sitä ja tätä. Ja itsekään ei yllä samaan.
Oletan, että valtaosa toivoo kumppania, jonka kanssa on suunnilleen yhtenevät arvot ja ajatukset tulevaisuudesta. Jonka kanssa on samanlainen huumorintaju ja jonka seurassa tuntee itsensä kuulluksi. Itse haen taloudellista tasavertaisuutta, mullakin on sen verran omaisuutta, että se, ansaitseeko kumppani 60 vai 120k vuodessa (vai pari miljoonaa) on aika samantekevää. Toisen kukkarolla käyminen taas ei käy. Muutoin kun kummallakin on omat rahat, niin kaikki on helpointa.
Näin vanhemmiten (puhutaan nyt siis keski-ikäisyydestä) ulkonäköasiat alkaa olla toissijaisia, enemmän sitä toivoo kumppania, jolla on kokonaisuutena arvioiden terveet elämäntavat, ei se hauis tai sikspäkki enää ole niin suuressa roolissa.
Tämä koko tasokeskustelu tuntuu suomalaiseen kulttuuriin peilattuna hyvin vieraalta ja parisuhteen kannalta aika oudolta näkemykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noinkin, mutta jos sattuisikin tuollaisen miehen kanssa treffeille, tietäisin, ettei toisia tule. Parempi vaan, että ihminen on oma itsensä hyvässä ja pahassa.
Sepä se. Entä jos hän saisi pari täsmävinkkiä tyyliin, hampaat kuntoon ja hoksaisi kiinnittää huomiota herrasmiesmäiseen käytökseen, et kääntyisikään ovella heti nähtyäsi ja viettäisittekin sitä vastoin todella hauskat treffit
Se voi olla pienestä kiinni
En. Ensimmäisenä tulee mieleen ylimielinen geelitukka joka on sitä mieltä että juuri hän on lahja maailman naisille. Varmasti näin onkin, mutta hänellä ei riitä ymmärrys ettei kaikille käy samat tyylit kuin hänelle.
Turha boheemille taiteilijasielulle on sanoa, että laita päälle armanin puku ja geelillä hiukset taakse. Sitten puhut naisille näin, kuten minäkin ja käyttäydyt kuten kokoomusnuori. Tämä siis esimerkki. En tiedä millainen AP oikeasti on.