Kesäkuisten viikko 40
Uusia viestejä pinoon...
Täällä testasin juuri predictorilla, tulos: tyylipuhdas nega. Pitää kai testata uudelleen jonkin ajan kuluttua, mieli tekisi testata jo huomenaamulla ennen työmatkalle lähtöä vaikka herkemmällä testillä.
Vaikeaa arvailla näin ekalla yk:lla, mutta olin muka bongaavinani ihan selvät, mutta lyhyet ovislimat kp 9, jolloin myös touhuttiin vällyjen välissä, samoin pari päivää tämän jälkeen. Munasarjoissa tuntuu välillä hyvin, nänneissä valkoisia näppyjä ja alavatsaa turvottaa, alaselkäkin on kipeä. On se kumma jos testitulokset jatkaa negalinjalla vielä pitkään.
Toivotaan parasta.
Mitäs muille? Testionnea ja plussatuulia!
Kommentit (40)
Pahoitteluni :( ja voimia sinulle! Jospa kaikki muuttuu vielä hyväksi, peukut pystyssä täällä bd
t: Piki
Sofi, ihana kun olen kysellyt minua. :) Täällähän minä vielä kuumeilen ja nyt on juhlakierto menossa, kun on yrityskierto 30! Vähän jo tosin hirvittää.
Olen siirtynyt kirjoittelemaan enemmän tuonne lapsettomuuspuolelle, sillä sitähän tässä jo ollaan. Käyn tottakai täälläkin aina päivittämässä tietoja ja katsomassa muiden kuulumisia. :)
Meillä oli meidän 3. inseminaatio nyt maanantaina. Olen jutellut lääkäreiden kanssa, että vielä kerran kokeillaan ja pistosten kera. Sitten on jo pakko siirtyä koeputkihedelmöitykseen. Pääsenköhän tuonne odottajien puolelle ikinä. ;)
Niin ja mitään vikaa ei sinänsä ole meistä löytynyt, paitsi minulla ei ovulaatio ilmeisesti plussista huolimatta ole tapahtunut aina. Nyt olen syönyt koko vuoden clomifeniä, jonka avulla ovis on sitten aina todistetusti ollut. Nyt olen syönyt jo niin pitkään tuota hormonia, että on seuraavaksi pistosten vuoro marraskuussa. Ensi kierron aion pitää hormoneista taukoa, sillä lähdemme ulkomaille lomalle. :)
Helene, toivotaan, että tuo tuhruttelu kuuluisi vain tuohon alkuraskauteen. Olet kuitenkin niin alussa vasta, että ultrassa ei välttämättä näykään vielä mitään. Koita jaksaa!
Oikein paljon plussatuulia kaikille!
Mites Annique??? Kuumeiletko kesäkuisissa? En ole kuullut sinusta mitään.
Rizza kp 19/30, dpo 3
Pahoittelut Helene tilanteestasi. :( Toiovtaan, että olisi vain harmitonta tuhruttelua. Tsemppiä!
On: Luulen, että menkat alkaa parin päivän pääst. Tänään on ollut menkkajomotuskia ja paha olo. Ja kohdun nipukka on auki. Ja hikoiluttaa niinkun yleensä ennen menkkoja ja hiukset on koko ajan rasvaiset. Joten se siitä... Mutta osasin vähän varautua tähän, kun oli se antibioottikuuri ja mieskin oli oviksen aikaan kipeänä. Mutta katsotaan nyt vielä viikonloppuun asti.
Rizza: Toiovttavasti Inssi olisi onnistunut. :) Tsemppiä sinulle!
Kaikille plussatuulia! =) ++++
Kp 26/26-30, yk 14
Voimia ja jaksamista, päivä kerrallaan! =(
Niin sitten kävi, että aamuinen labran pissatesti täysin nega. =(
Muutenkin aika paljon etin tietoa noista clearblue testeistä ja useista keskusteluista löysin käyttäjien kokemuksia joissa kertovat saaneensa kysisellä testeillä haamuja/ selviä roskishaamuja vaikkei olekkaan raskaana. Nyt siis tilanne se, että jollei 14 päivä mennessä ole alkanut menkat niin tehdään vielä uusitesti ja sen jälkeen saan reseptin ehkäisylaastareihin/nuvaringiin.. kumpaan sitten päädynkään. Meillä siis ei varsinaista vauvan yritystä ole ollutkaan. Tämä olisi ollut minulle vaan hyvin toivottu "vahinko". Mies ei sensijaan halua tässä elämänvaiheessa kolmatta lasta. Ehkä sitten joskus myöhemmin. Joten päädyttiin siihen, että aloitan hormonaalisen ehkäisyn.
Vähän tuli suru puseroon, mutta show must go on.. =( elämä jatkuu.
Korkealta kyllä putosin...
Onnea vielä plussanneille! Mun pitää nyt varmaan poistua tältä palstalta.
-surullinen sitruuna-
Eli aamuinen labran testi negatiivinen. =( Toivo menetetty ja tätiä odollaan!
Surullinen olo on, ei voi mitään.
En vaan voi ymmärtää miten ne clearbluet voi näyttää niin selvän sinisen haamun, mutta mutta.. kaikki on mahdollista.
Pahoitteluni helenelle! Päivä kerrallaan.. =(
-surullinen sitruuna-
täällä on monelle sattunut surullisia asioita.. :( voimia kaikille..
itse testasin apteekin omalla raskaustestillä sunnuntaina, mutta nega tuli.. nyt odotan että postilaatikkoon tipahtaisi mammaksi.fi tilattuja herkkiä testejä. En uskalla ajatella vielä mitään, mutta menkat olisi pitänyt alkaa eilen aamulla..
nyt kp 30/29. jänskättää...
Helene: Sulla on niin vähän vielä viikkoja, ettei kohdussa tosiaan välttämättä näy mitään, yleensä vasta vkosta 6 alkaen paremmin näkyy. Verenvuodot ovat tosi yleisiä alkuraskaudessa. Pidän peukkuja ja toivotaan parasta.
Harmi Sitruunan negaa :(
oon aina luullut clearblueta ns. varmaksi testiksi.
Rizzalle peukutukset juhlakiertoon :)
Omaan napaan huonoa oloa, eilen ja tänään aamusta ollut tosi huono olo, mahatauti yrittää. Jos kp:t olis isommat kuvittelisin jo muuta, mutta tässä vaiheessa kiertoa ja koska ovis varmaankin meni ohi (oli aikaisemmin kuin luulin), niin uskon ihan mahatautiin. Outo maku suussa koko ajan, sitäkin usein loppukierrossa.
Bamboe kp 17/29-30(-35)
vähän töksähtäen:
Verenvuodot ovat tosi yleisiä alkuraskaudessa
Jäi lause kesken. Vuodot on tosiaan tosi yleisiä alkuraskaudessa ja monesti raskaus silti jatkuu, suurta huolta aiheuttaa tietysti.
Pahoittelut sitruunalle. Paljon voimia sinulle ja helenelle myös!!! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.
ON: oon ihan varma, ettei tärpännyt tästä(kään) kierrosta:( On aivan samanlainen tunne ku viime kierrossaki. Toiveet oli tosi korkeella kierron alussa, et nyt on meiän vauvan aika saada alkunsa. Nyt kuitenki fiilikset ihan toiseen suuntaan ja katseet jo taas uudessa kierrossa. Ärsyttää oikeen itteäki kun on niin varma tästä. Ei pääse ollenkaan piinailemaan;)
Monella jännät paikat meneillään ja tuloillaan; tsemppiä kaikille. Toivottavasti tulee paljon plussia!!!
Neppe kp18/24-29, yk5
Eli kommenttia kotitesteistä ja labran pissatesteistä...
Tulin kesällä "yllättäen" raskaaksi. Edellisten raskauksien jälkeen osasin odottaa positiivista raskaustestiä, joten mielenkiinnosta aloitin testaamisen tosi ajoissa. Kipujen, limojen ja lämmön perusteella osaan aika hyvin sanoa, koska oli ovulaatio. Siihen nähden kierto olisi n. 30 päivää. Kp 25/30 sain jollakin halppistestillä viivan, jota ei kukaan muu kylläkään tulkitsisi viivaksi :) Viiva hävisi hetken kuluttua... Kp 26/30 samainen testi toi viivan, joka oli erittäin erittäin haalea, näkyi vasta kuivuttuaan (niinhän ei saisi enää tulkita!). Kp 26/30 viiva edelleen tuskin näkyvissä... Valossa mieskin kyllä tunnusti "jotain" nähneensä :) Nop, kp 27/30 vein labraan pissatestin... NEGATIIVINEN! En uskonut labran testiä, vaan kerroin kokemuksistani! MINULLE LABRAN TÄTI SANOI, ETTÄ KOTITESTIT OVAT NYKYÄÄN PALJON HERKEMPIÄ KUN LABRAN!
Raskaana olin, viiva vahvistui pikkuhiljaa! Labran testi näytti plussaa n. kp 35/30.
Kyseessä oli kuitenkin tuulimunaraskaus. Mutta vaikka olisi ollut normaaliraskaus, uskon testien olleen kuitenkin oikeassa siinä, että kotitestit ovat herkempiä kun labran/neuvolan pissatestit :)
Koita kuitenkin testata vielä muutaman päivän päästä uudelleen kotona ja sitten kiikutat vielä pissapurkin labraan!
Uskon vakaasti, että voisit hyvinkin olla raskaana :)
Menkat alkoivat tänään, joten siirryn tästä "takavasemmalle". Ei auta kun jatkaa yrittämistä, vaikka on jo yli vuosi on yritetty. Kai se ikäkin jo alkaa vaiktutaa tähän ettei niin helposti tärppää (34v.).
Mutta tsemppiä kaikille! Ja plussaonnea. +++ :)
Ja pahoittelut niille joille myös täti tuli kylään. Ja suuret pahoittelut sitruunalle. :( Jaksamista ja voimia!
Kp 1/26-30, yk 14
Helenelle iso halaus ja jaksamista!
Ja tsemppiä kaikille piinailijoille! Plussatuulet puhallelkoon!
ON: Täällä tätiä kovasti odotellaan ja syitä löytyy kaksi; se että pääsisi uusi kierto aluilleen ja se että pääsen testaamaan tuota kuukuppia. Vihaan siteitä enemmän kun mitään maailmassa ja tampooneista saan niin helposti hiivaa, josko tuo kuppi siis toisi jonkinmoisen positiivisen kokemuksen noihin kuukautisiin, jos voisin olisin koko loppuelämän ilman sitä vuotamista. Nonii, mutta toisaalta taas toivon ettei tätiä kuuluisikaan, nyt kun kp:kin on jo 29, mutta olen tehnyt niin monta testiä eikä niissä ole ollut haamun haamua. On vähän skitso olo kun on jo valmistautunut tätiin, mutta pienen pieni toivo vielä on, mutta en usko siihen kumminkaan. Apua!! tulen hulluksi!
Tulipa taas tuota omaa löpinää..
Pihlajankukka yk 1, kp 29/24-30(21-37)
Ja Sitruunalle myös, voimia molemmille!!
Rizza: Kyllä tuo 30 on sen verran pöyreä luku, että kaikki sormet varpaita myöten pystyssä, että inssi tuo tuloksia! Puhalleellaan täältä sellasia toivonhenkäyksiä, että onnaa...=)=)
ON: yk6 alkaa...=( Tätsy tuli taas tänään kylään, jopa ennen oletettua.. Eli taas vaihtaa pinoa hän... Viime kierto meni vähän tjot-tyylillä, mutta nyt hain oikein tujun pakkauksen "apuvälienitä"...=) On Glandin25a, on foolihappoa, on greippimehua ja preeseediä...
Plussatuulia teille kesäkuisiin jääville!!
Terkuin Sofi kp1/28-37 yk 6 siis alkaa ja yli puoli vuotta yritetty
Täälläkin alkoi menkat.. Ei auta itkut, mutta pahalta kyllä tuntuu vaikka yk 1 oli vasta.. joten nyt siirryn taustailijoihin.. Nyt katsomaan telkkaria..
Plussailkaahan paljon!! :)
Täälähän on sattunut kurjia juttuja, voimia kovia kokeneille...
Omasta tilanteesta: (varoitus: limajuttuja) oon ihan ihmeissäni tän kierron kanssa, nyt on parina päivänä tullut jotain ihme tuhrua. Kuukautiset ei ainakaan pitäs olla alkamassa ja oletetusta oviksesta ois noin viikko. Verta ei näy, mut eka jotain vaaleanpunaista ja nyt ruskeahkoa? Ihan vähän vain kylläkin. Mut ei ennen ole tällaista ollut. Lisäksi viime yönä näin unta et imetin vauvaa, se imi ja imi eikä maitoa tullut, mut rinnat oli unessa(kin) kipeät. Ja tietenki nyt toivon et vois olla raskausoireita, mut en haluais vielä liikoja toivoa ettei taas pety.
Onneksi tuo esikoinen pitää päivisin niin kiireisenä, ettei ehdi miettimään... Illalla sit ehtii liikaakin miettiä!
Lumiella kp 25/? yk 3
..ja muutama asia selkis tässä viikon aikana, mm. se, että koin aikuiselämäni ensimmäisen ihan oikean Oviksen! Isolla oolla sen takia että olin ihan ihmeissäni, kun pillereitä on tullut popsittua 17-vuotiaasta asti, että olipas järisyttävä kokemus! Kramppas ja sattui ja turvotti niin, että makasin vaan sohvalla yhden illan. Olin siis alunperin kuvitellut ovikseni tonne kuun alkuun, mutta mahdollisesti tulehduskipulääkkeiden ja histamiinin takia se siirtyi parilla viikolla, tai sitten kroppani on muuten vain sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen. Joka tapauksessa alkuviikon raskaustestit näyttivät tietenkin negaa, ja ovistestin viiva oli erittäin vahva tuona kramppi-iltana, paljon vahvempi kuin se testiviiva. Itse asiassa tajusin ovuloineeni vasta 24h tapahtuman jälkeen, kun palapelin palaset loksahtivat vihdoin paikoilleen aivoissani, hih! On se kummallista ajatella, että tässähän on ihan kuin teinityttö kroppansa kanssa, huuli pyöreenä vaan ihmettelee luonnon voimia! No, peiton heilutus osui kuitenkin tasan oikeaan hetkeen, joten nyt vaan peukut pystyyn ja iso pläjäys kärsivällisyyttä matkaan!
Pahoittelut teille, joille uutiset olivat huonoja. Jaksamista - kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu!
Hah hah, siis antihistamiinista oli tietenkin kysymys, ei siitä joulukalenterin Histamiini-hevosesta..
meille tuli myös täti kylään, että se siitä. kp3
Kopioin tän tänne kuumeilijapuolellekin kun oon roikkunut yhä kummallakin palstalla.
Minä tulin heittämään alustavat hyvästit kesäkeijuille :(
Eilen alkoi iltapäivällä veritippoja tulla ja lähdin polille käymään jossa ultralla katsoi mitä on mahdollisesti tekeillä. Erittäin paksu kohdun limakalvo löytyi, mutta ei 20minuutin kääntelylläkään saanut mitään kaikua sikiöpussista saati alkiosta. Nyt hcg-mittaus ensi keskiviikkona ja vaadin myös uutta ultraa samalla käynnillä jotta saa tiedon itse, ellei kehitystä ole tapahtunut vieläkään niin tämä on mennyt kesken jo varmasti eilistäkin aikaisemmin. Tosin kunnon vuotoa ei vaan tule, edes sidettä ei ole tarvinnut, vaan paperiin tuota tuhrua ja kahtena kertana (eilen ja viime perjantaina) pari veritippaa tippui pöntölle istuessani. Ja noiden tippojen jälkeen ollut ruskeaa tuhrua ja sitten tuossa oli päiviä kun ei minkäänlaista tuhruakaan edes. Mutta en uskalla enää toivoa, kun olisi muutenkin näin alussa vasta niin eihän tästä voi vauvaa kaiketi syntyä enää. Suru sielussani jäämme odottelemaan mitä tuleman pitää ja yritys käynnistyy heti seuraavasta mahdollisesta kierrosta uudelleen. Tämä on nyt toinen km peräkkäin, pelottaa ajatus että tulee kolmaskin peräkanaa hamassa tulevaisuudessa. Mutta toistaiseksi ei periksi anneta. Uutisia voin tulla kertomaan sitten keskiviikon jälkeen, mutta pahasti pelkään ettei sieltä elämänalkua silloinkaan löydy :(
*surullinen helene rv.5+1 (jos siellä mitään asustaa edes)*