Mitäs pitäisi tehdä kun niitä oikeasti kiinnostavia naisia ei saa? On vain tarjolla niitä joiden kanssa joutuisi aina vähän feikkaamaan...
Eli tilanne joka varmasti monella miehellä nykyään on, vaikka kaikki olisi ns. kunnossa itsellä:
Ei vain saa sellaisia naisia jotka itseään oikeasti kiinnostaisivat. Aina vaihtoehdot ovat sellaisia joihin joutuisi tyytymään ja haaveilemaan siitä paremmasta jota ei saanut.
Miten sitä voisi psyykata itsensä tykkäämään niistä jotka ei sytytä? Kun tarkoitus olisi kuitenkin saada onnellinen parisuhde, kaikin puolin.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ei käynyt mielessä, että yrittäisit KEHITTÄÄ itseäsi niin, että ne sinua kiinnostavat naiset alkaisivat vuorostaan kiinnostua sinusta.
Jos ne naiset on jotain timmejä, urheilullisia salikissoja, joiden ulkonäkö on aina tiptop, niin todennäköisesti he etsivät samantyylistä miestä. Eli alat pitkän tähtäimen suunnitelmana kehittämään kuntoasi ja tyyliäsi.
Jos taas ne kiinnostavat naiset on jotain hyvätuloisia, kouluttautuneita "tutkijahottiksia tai bossladyja" niin sitten kehittämään osaamistasi niillä osa-alueilla. Jne jne. Samantyylisyys vetää puoleensa ja muuten yleisenä olettamuksena kumppaniehdokkaalta on hyvät käytöstavat, kohteliaisuus, toisen arvostaminen jne.
Aikaa ei voi kääntää taaksepäin. Eli kakskytä vuotta nuoremmat tyttären ikäiset mimmit kannattaa suosiolla unohtaa.
No onhan se vähän päälle liimattua jos alkaa kehittää itseään vaan sen takia että saisi naisia.
Oikeasti kiinnostavilla miehillä on joku mielenkiinnon kohde jota ei ole valittu sen takia että näyttää hyvältä vaan koska se aidosti kiinnostaa. Tunnen miehen jolla on varsin harvinainen ammatti. Hän hakeutui siihen koska se oli intohimo ja sai tehdä työtä käsillään. Ei ole millään perinteisellä mittapuulla komea tai raamikas mutta on aivan hurmaava. Koska on aito.
No v i ttu harrasta vaikka kastematoja kunhan jotain, mikä osoittaa että sulla on aivotoimintaa. Tähän mennessä sellaista ei ole näkynyt. Ja aikuisten oikeasti; pakko sinun on miellyttää naisia, jotta saat naisia. Nykyiselläsi olet naisille vastenmielinen ja se johtuu itsestäsi, ei naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei AP! Millaiset naiset ovat olleet kiinnostuneita sinusta? Kerro esimerkkejä, millaisia ne naiset ovat olleet.
Lihavia, lättätissisiä ja rumia.
En siis oo ap mutta niin usein täällä on tätä samaa asiaa ulissut että on käynyt selväksi että vain kys. naiset hänestä kiinnostuvat.
Sinusta ei onneksi ole kiinnostunut kukaan.
Itse asiassa olen nainen ja onnellisesti naimisissa. Laitoin tuon vain tuohon vastaukseksi koska ap on tehnyt usein aloituksia joissa nimenomaan käyttää noita termejä.
Anteeksi jos sinulle tuli paha mieli.
Itse asiassa olen mies ja onnettomasti naimisissa äitisi kanssa.
Rikastu, niin voit valita mieleisesi, kuten kaikki miljonäärit ja biljonäärit tekevät.
Menet minne vaan, vaikka ravintolaan
Niin huomaat sen, ehkä kiroillen
Raha ratkaisee
- Irwin
Se pitää vaan odottaa että rakastuu ja se toinen rakastuu myös sinuun. Niin se kaikilla menee. Ja sä voit rakastua ihan keneen tahansa. Ei se ole mikään tae, että jos tykkäät jonkun ulkonäöstä, että häneen rakastuisit, jos ei vaan kaikki klikkaa. Varmasti niitä hyvän näköisiä voit panna, mutta et sä niiden kanssakaan onnellisempi arjessa ole vuodesta toiseen, jos rakkaus ei syty. Ne on kauniitkin naiset kuitenkin vain ihmisiä, jotka ei aina näytä kauniilta, eikä aina käyttäydy kauniisti, samalla tavalla ne ripuloi ja oksentaa norossa ja kiukuttelee ennen kuukautisia, pieree, räkii, kaivaa nenää jne.
Vierailija kirjoitti:
Rikastu, niin voit valita mieleisesi, kuten kaikki miljonäärit ja biljonäärit tekevät.
Raha ratkaisee
- Irwin
Rikastu, niin voit valita míeleísesí, kuten kaikki miljonäärit ja biljonäärit tekevät.
Raha ratkaisee
-Irwin
Se, että joku tykkäsi susta Tinderistä, ei tarkoita, että sulle olisi mitään tarjolla, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei AP! Millaiset naiset ovat olleet kiinnostuneita sinusta? Kerro esimerkkejä, millaisia ne naiset ovat olleet.
En siis oo ap mutta niin usein täällä on tätä samaa asiaa ulissut että on käynyt selväksi että vain kys. naiset hänestä kiinnostuvat.
Itse asiassa olen nainen ja onnellisesti naimisissa. Laitoin tuon vain tuohon vastaukseksi koska ap on tehnyt usein aloituksia joissa nimenomaan käyttää noita termejä.
Vaikea varmaan olla onnellisesti hänen kanssaan naimisissa, koska äitini on ollut kuolleena 12 vuotta.
Istagramphotoshopmeikkimallifitnesskyykkymissi ei kiinnostu taviksesta.
Next.
Ap, koska sulla ei ole normaalia tunne-elämää, sun on ihan turha kuvitella minkäänlaista onnellisuutta. Hoida itsesi ensin kuntoon. Se kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää vaan odottaa että rakastuu ja se toinen rakastuu myös sinuun. Niin se kaikilla menee. Ja sä voit rakastua ihan keneen tahansa. Ei se ole mikään tae, että jos tykkäät jonkun ulkonäöstä, että häneen rakastuisit, jos ei vaan kaikki klikkaa. Varmasti niitä hyvän näköisiä voit panna, mutta et sä niiden kanssakaan onnellisempi arjessa ole vuodesta toiseen, jos rakkaus ei syty. Ne on kauniitkin naiset kuitenkin vain ihmisiä, jotka ei aina näytä kauniilta, eikä aina käyttäydy kauniisti, samalla tavalla ne ripuloi ja oksentaa norossa ja kiukuttelee ennen kuukautisia, pieree, räkii, kaivaa nenää jne.
Ap traumatisoitui tästä, koska naisen tulee olla kuten instagramherkku, aina seksynä mintissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea varmaan olla onnellisesti hänen kanssaan naimisissa, koska äitini on ollut kuolleena 12 vuotta.
Mutta sitä ennen olin valinnut hänet vain koska en saanut parempaa. Samasta syystä sinunkin miehesi meni naimisiin sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset jutut aina vahvistaa omaa käsitystäni siitä, ettei monet miehet osaa rakastua ja rakastaa. Nainen valitaan kuin auto, ominaisuuksiltaan sopiva omaan tilanteeseen, ja haaveillaan siitä, johon ei ole varaa.
Tästä syystä nainen onkin yleensä onnellisin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ei käynyt mielessä, että yrittäisit KEHITTÄÄ itseäsi niin, että ne sinua kiinnostavat naiset alkaisivat vuorostaan kiinnostua sinusta.
Jos ne naiset on jotain timmejä, urheilullisia salikissoja, joiden ulkonäkö on aina tiptop, niin todennäköisesti he etsivät samantyylistä miestä. Eli alat pitkän tähtäimen suunnitelmana kehittämään kuntoasi ja tyyliäsi.
Jos taas ne kiinnostavat naiset on jotain hyvätuloisia, kouluttautuneita "tutkijahottiksia tai bossladyja" niin sitten kehittämään osaamistasi niillä osa-alueilla. Jne jne. Samantyylisyys vetää puoleensa ja muuten yleisenä olettamuksena kumppaniehdokkaalta on hyvät käytöstavat, kohteliaisuus, toisen arvostaminen jne.
Aikaa ei voi kääntää taaksepäin. Eli kakskytä vuotta nuoremmat tyttären ikäiset mimmit kannattaa suosiolla unohtaa.
kyllä sitä moni mies käyttää vuosia itsekehitykseen.
Minäkin olen oikeastaan aina ollut erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa ja treenannut...Saman kaltaiset salilla käyvät naiset kiinnostavat. Mutta eivät he ole minusta kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset jutut aina vahvistaa omaa käsitystäni siitä, ettei monet miehet osaa rakastua ja rakastaa. Nainen valitaan kuin auto, ominaisuuksiltaan sopiva omaan tilanteeseen, ja haaveillaan siitä, johon ei ole varaa.
Tämä nimenomaan. Itse mieluummin ampuisin itseni, kuin menisin parisuhteen jonkun kanssa, jota en halua palavasti. Ei tällaisia asioita puhuvat ihmiset ole koskaan rakastuneet eivätkä välttämättä siihen edes pysty, ovat materialisteja.
Entäs sitten kun ikää on jo 40, eikä sitä ole löytynyt jonka kanssa haluaisi palavasti olla?
Pitääkö odottaa kunnes on 50? 60? kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Onks tässä taas kyse siitä, että jonkun mielestä naiset vaatii liikaa halutessaan miehen, joka pitää huolta fysiikastaan edes kelvollisella tasolla ja huolehtii perushygieniasta, mielellään käy töissä tai ainakin etsii töitä, on joku koulutus ja osaa puhua jotakuinkin järjellisesti, ei vedä alkoa joka ilta tappiin saakka ja jonka älykkyysosamäärä on enemmän kun talikolla?
Sitten istutaan uunoturhapuropaita mamman yläkerrassa kaukosäädin toisessa ja jossain siellä mahan alla piilossa oleva tatti hinkattavana toisessa kädessä, tyhjien kaljapullojen keskellä ja valitetaan kun ei saada naista. Naisen tietenkin pitää olla blondi ig-malli vähintään d-kupin rinnoilla, seksuaalisesti kaikelle avoin neitsyt, pituus 160-164 senttiä, pukeutuu supernaisellisesti ja on jatkuvasti täydessä tällingissä, ei puhu muille miehille ja niin edelleen..
Minä olen paremmassa kunnossa kuin 99% miehistä.
Olen treenannut vuosia salilla oikealla ruokavaliolla, ja kropani on kuin veistos.
Silti minusta kiinnostuvat vain ne jotka eivät huolehdi itsestään, ja ruokavalio rempallaan.
Tästäkin varmaan löydätte jotain vikaa silti. "Sä treenaat liikaa" :DD
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan kannattaa odottaa? Jos ikää on jo 40? Pitäisi ne lapsetkin tehdä joskus.
Entä jos sen oikean kohtaa vasta 70-vuotiaana? Tai ei koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nimenomaan. Itse mieluummin ampuisin itseni, kuin menisin parisuhteen jonkun kanssa, jota en halua palavasti. Ei tällaisia asioita puhuvat ihmiset ole koskaan rakastuneet eivätkä välttämättä siihen edes pysty, ovat materialisteja.
Entäs sitten kun ikää on jo 40, eikä sitä ole löytynyt jonka kanssa haluaisi palavasti olla?
Pitääkö odottaa kunnes on 50? 60? kuollut?
Kyllä. Jos hormonitoiminta ja tunne-elämä ei toimi normaalisti, ei ole moraalisesti oikein vangita itselleen toista ihmistä käytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tässä taas kyse siitä, että jonkun mielestä naiset vaatii liikaa halutessaan miehen, joka pitää huolta fysiikastaan edes kelvollisella tasolla ja huolehtii perushygieniasta, mielellään käy töissä tai ainakin etsii töitä, on joku koulutus ja osaa puhua jotakuinkin järjellisesti, ei vedä alkoa joka ilta tappiin saakka ja jonka älykkyysosamäärä on enemmän kun talikolla?
Sitten istutaan uunoturhapuropaita mamman yläkerrassa kaukosäädin toisessa ja jossain siellä mahan alla piilossa oleva tatti hinkattavana toisessa kädessä, tyhjien kaljapullojen keskellä ja valitetaan kun ei saada naista. Naisen tietenkin pitää olla blondi ig-malli vähintään d-kupin rinnoilla, seksuaalisesti kaikelle avoin neitsyt, pituus 160-164 senttiä, pukeutuu supernaisellisesti ja on jatkuvasti täydessä tällingissä, ei puhu muille miehille ja niin edelleen..
Minä olen paremmassa kunnossa kuin 99% miehistä.
Olen treenannut vuosia salilla oikealla ruokavaliolla, ja kropani on kuin veistos.
Silti minusta kiinnostuvat vain ne jotka eivät huolehdi itsestään, ja ruokavalio rempallaan.
Tästäkin varmaan löydätte jotain vikaa silti. "Sä treenaat liikaa" :DD
Oletko miettiny miksi näin? Miksi ne salikissat ei sitten kiinnostu?
Veikkaan vaan, että tän aapeen käsitys parisuhteen pohjasta on puhtaasti "visuaalisuuteen perustuva", eli ne nuoret nätit tytöt ei innostu isin ikäisestä naapurin vähän jo rupsahtaneesta sedästä. Aitous huomataan ja se on oikeassa elämässä ihan eri asia, kuin palstajankkaajille joiden mielestä parimuodostus perustuu naisessa kuppikoolle ja miehessä suunnilleen pituudelle ja hiusrajalle..