Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä mies joka on periaatteessa hyvä mutta ei siltä tunnu

Vierailija
12.04.2026 |

Mies joka lähtee mukaan suunnitelmiin, harrastaa seksiä yleensä jos haluat, mukava kuunteleva ja sosiaalinen. Siivoaa kun pyydät, käyttää auton pesussa ja pukeutuu siten kuten sanot. Ostatte anopille sen lahjan minkä päätät. Mies käy kaupassa ja tuo kauppalistalta kaiken mitä siinä lukee. Lähtee sun kanssa reissuun valitsemaasi paikkaan. Kaikki on aina ihan hyvin, mikään ei yllätä millään tavalla.

Mutta ei tunnu hyvältä vaan siltä että mitään ei tapahdu jos et laita tapahtumaan. Omituisen yksinäinen olo. Miehellä on enkä se oma höntsäfutisporukka, hieno kaupunkipyörä ja ajoittaiset saunareissut, mutta kaikki mikä koskee sinua tai teitä on sun generoimaa, sun päätös ja mies vaan kulkee mukana.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta miksei tuosta ongelmasta voi puhua. 

Kyse on siitä, että sinä teet suhteessa ne paljon puhutut metatyöt ja olet vastuussa kaikesta.

Vierailija
22/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin te naiset olisitte ikinä tyytyväisiä ?????

Just tätä tarkotan. Miesten suurin saavutus on se ettei ainakaan aiheuta harmia. Ei puhettakaan että toisi pöytään jotain kiinnostavaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole vaimomateriaalia, vaan mielenvikainen pirttihirmu

Vierailija
24/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että sinä teet suhteessa ne paljon puhutut metatyöt ja olet vastuussa kaikesta.

On puhuttu ja muutosta luvattu mutta kaikki on heti kohta taas ennallaan. Mies selvästi ymmärtää että asiat ei oo hyvin mutta jotenkin esim metatyön konsepti täyttä hepreaa eikä ymmärrä mitä lupaa

Kuin selittäisi värejä sokealle

Vierailija
25/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joo. Petti työkaverinsa kanssa ja otin lopulta eron. 

Vierailija
26/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ukko höntsäämään, löydät puhelimestaan myöh. Nuoremman persenaisen kuin itse olet.

Tämä. Koettu on. 

Vierailija
27/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haette jännitystä ottakaa ero niin saatte vapauden tehdä mitä haluatte. Muistakaa suojautua vain sukupuolitaudeilta ja vahinkolapsilta. 

Vierailija
28/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, näin tapahtuu jokaisessa taloudessa. Nainen sanoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Vierailija
29/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävänä tuollainen nainen. Valittaa, kun miestä pitää käskeä tekemään kaikenlaista. Mies tekee vaikka mitä. Joskus olen nähnyt kun mies on yrittänyt ehdottaa jotain naiselle, hän ei ota kuuleviin korviin. Ja kaikki pitää tehdä naisen tahdon mukaisesti. Ehkä miestä ei enää kiinnosta ehdottaa mitään, kun tietää, että ei johda mihinkään.

Vierailija
30/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut joskus parikin tuollaista ikään kuin hyvää miestä. Ajattelin aina, että vian täytyy vain olla minussa. Monien käänteiden jälkeen minulle on selvinnyt, että kyseiset miehet ovat olleet valehtelijoita, ja ovat kaikki olleet jollain tasolla petollisia. Pyörittäneet useita naisia. Jonkinlaista narsismia siinä on myös ollut mukana. 

Vierailija
31/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla ole miestä, sinulla on lapsi. Tekee ja pukeekin mitä sanot, ällöttäväähän tuo on. 

Mun mielestäni turhasta riitelevä ihminen on kyllä lapsellisempi kuin tuollainen perusjoustava. Ja tunnetusti ihminen on väkivaltaisimmillaan 2-vuotiaana, siitä eteenpäin sitten otsalohko hiljalleen kehittyy.

Vierailija
32/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö orja olekaan kiva ja jännä? Voi voi, ihan sääliksi käy sinua rukkaa.

Vierailija
33/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoilun lisäksi voisit incel lähtä vaikka pyörälenkille. Kaunis ilta. Siinä miehiset lihaksetkin kasvavat.

Incel hokijalle suosittelen samaa.  Tulee ehkä vähän muutakin ajateltavaa kuin incelit

Vierailija
34/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, näin tapahtuu jokaisessa taloudessa. Nainen sanoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Tapahtuu varmaan todella yleisesti. Mutta naiset eivät ole tähän tyytyväisiä. Etenkin kun molemmat käyvät töissä. Haluaisivat, että miehet(kin) suunnittelisivat kaikkea yhteistä tekemistä ja yhteistä tuleivaisuutta. Jotkut kutsuisivat sitä johtamiseksi. Ehkä se on oikea sanavalinta, kenties. Joka tapauksessa metatyössä on kyse johtamisesta ja siitä, kuka on loppujen lopuksi vastuussa. Naiset väsyvät tuohon vastuuseen erityisesti silloin kun kummallakin on kokopäivätyö.

Vierailija
35/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävänä tuollainen nainen. Valittaa, kun miestä pitää käskeä tekemään kaikenlaista. Mies tekee vaikka mitä. Joskus olen nähnyt kun mies on yrittänyt ehdottaa jotain naiselle, hän ei ota kuuleviin korviin. Ja kaikki pitää tehdä naisen tahdon mukaisesti. Ehkä miestä ei enää kiinnosta ehdottaa mitään, kun tietää, että ei johda mihinkään.

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Pelkkä ehdotus kun ei ole mitään. Se, että sanoo, että minä haluan, että tehdään tämä asia, ja koko suunnitelma on valmiina, on eri asia.