Seksisuhde 17 vuotta nuoremman miehen kanssa
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin! Oma mies ei enää kykene. Voisin ottaa nuoremman rakastajan, joka jaksaa painaa. Oon aika sexy 50v ja kovasti vielä himottaisi.
Mirkku, sanoin: en kykene sinun kanssa. On tässä painamista muuallakin ilmennyt.
Tuo on toimiva ikäero, ei liian iso mutta riittävä sille että halut ja kokemukset kohtaavat ( jotkut 50v miehet alkavat olla fyysisesti väsyneitä ja kolmekymppiset naiset ruuhkavuosissaan eivät henkisesti jaksa). 50v naiset ovat himokkaita ja nykyään x-sukupolvea jotka ovat rohkeita, nuorekkaita ja liberaaleja. 30+ miehillä hyvä libido ja kokemusta kuitenkin kertynyt, ei mitään kukkopoikia
Nauti mutta vastuullisesti! Älä riko muita
Tietysti lähdet hommaan mukaan. Nait sydämesi kyllyydestä!
Miksi juuri ikäero pohdituttaa? Eihän sillä ole väliä kun olette molemmat vankasti jo aikuisen iässä. Ja jos pelkkä seksisuhde niin sitä vähemmän teidän iät merkitsevät. Jos suhde ois romanttinen ja perheenperustaminen tärkeää niin sun ikä olis haaste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huor
Naiset kyllästyvät niin nopeasti miehiin, ei sille mahda mitään. Pakko saada vaihtelua välillä.
Ei, jos mies on sopiva. Itse tykkään aina vakituisesta enkä oo halunnut yhden illan juttuja ja vaihtelua. Koeajossa huonot ja ei kehityskelpoiset jää pois ja jos on hyvä tai kehityskelpoinen niin niitä nään kauan uudestaan ja uudestaan.
Mulla on s-suhde 15 v nuoremman kanssa. Kuumaa menoa!
Miehessä jotain vialla, kun haluaa panna vanhaa naista. Ei taida saada nuoremmilta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mies ja kysyisit voitko 50 veenä panna 25 vee tyytöä kaikki innolla sanois jee!!!
Mutta naiselle heti ihan paskaa...
Hävetkää miehet.
Molemmat täysin ok
Mikä on pedofiilin vastakohta? No sehän on 17 v nuorempi toyboy!
Minäkin haluaisin! Oma mies ei enää kykene. Voisin ottaa nuoremman rakastajan, joka jaksaa painaa. Oon aika sexy 50v ja kovasti vielä himottaisi.